HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.25. 19:23 Attila47

Egy séta közben

- Miyuki írása -

A munkahelyemen még folytatódik a tavaszi szünet.

 

Ma egy barátnőmmel jártam Pesten antikváriumot látogatni.

A célom: GROSS Arnold album szerzése

 

Annyira bele zuhantam, amikor István Csepeli koncertje előtt láthattam ő képeit. Nagyon rossz kedvem volt akkor, de ő kepei adott nekem reményt, és nyugalmát.

Szerencsére nem volt nehéz az albumszerzés. Már nagyon boldog lehettem.

 

Szép tavaszias napon tovább sétáltunk Vörösmarty térre. Ott volt Húsvéti Vásár.

Nézelődtem, nézelődtem, pár dolog nagyon tetszett nekem, de sajnos albumszerzés miatt nálam nem volt annyi pénzem, hogy valamit megvehessek. 

 

Egyik helyen mutatta nekünk egy nem eladó bábút, és csak mondta-mondta és mesélte róla és többi alkotásáról is, annyira nagy öröm volt ezeket hallgatni. A Művészek mutatnak, hogy ember miben tud boldog lenni: Nem pénzzel, nem hírnévvel, hanem saját alkotással boldog lehet lenni. Ez nekem azt jelentett, hogy embernek kincs az sajátossága.

 

Én bennük láttam Istvánt és találkoztam Istvánnal is.

 

Még csak kettőt kell aludni István nagylemez jelenéséig.

 

Láttam, hogy milyen szám lesz majd rajta. Annak legjobban örülök, hogy „saját” dal lesz benne, amit Ő szájából most először lehet hallani.

 

Már sokat gondolkodtam: tény, hogy nagyon csodálatosan énekel István, de eddig csak olyan dalokat mutatta nekünk, népszerű, szép, örökzöld számokat. Nem muszáj Istvántól hallani, akárki énekelne, akkor is szép, mért maga dal annyira szépen szívre szól. István nem saját dallal híresé vált. Nem onnan indult el.

 

Most sokan arra kíváncsi, szerintem, hogy saját dal jó-e vagy jobb-e, mint akar Queen, akar M.Péter… Ilyen nagy számmal nagyon nehéz lehet versenyezni.

 

De „Ments meg”-t hallgatva nagyon reménykedek, hogy most igazán kezdődik az Ő sikeres pályafutása. Nem csalódtam Benne. Szerintem: saját szerzeménynek köszönhetően, saját hangját jól ismerve, nagyon szépen szól a magas hangja. Nagyon illik a dal az Ő hangjához.

 

Kedves István,

A sajátosságod ad nekem sok boldogságot. Köszönöm.

 

Miyuki

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr581868593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padrienn 2010.03.25. 19:52:29

Kedves Miyuki,
"A sajátosságod ad nekem sok boldogságot. Köszönöm." :)

Ismét egy nagyszerű írás Tőled, Rólad!
Adrienn

mazsonyul 2010.03.27. 13:01:31

Drága Miyuki angyal! Csatlakozom Adrihoz: "A sajátosságod ad nekem sok boldogságot. Köszönöm." :). Örülök, hogy sikerült beszerezned a Gross albumot és már István lemezéig sem kell aludni többet :). Minden írásodban, a mostaniban is finoman utalsz a lelki tartalom fontosságára, a saját alkotás örömére, mely bármelyikünk kincse lehet :). Puszi: N
süti beállítások módosítása