HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.08. 23:25 Attila47

Az a keeeeedd!

- Szodizs beszámolója -

A Húsvét előtti nagypénteken Julika, felhívott és elmesélte kapott egy meghívást. Lesz egy találkozó az rtalenttel és a rajongói oldalak tulajdonosaival, amire sajnos nem tud eljönni, a távolság és egyéb személyes okok miatt.  Megkérdezte, hogy pesti vagyok-e és el tudnék e menni helyette. Mondtam nem vagyok pesti, ferencvárosi vagyok:) és nanáááááááá, hogy el tudok menni. Ugyanúgy jártam, mint a Dérynés találkozó előtt. Elkezdtem a föld felett közlekedni, persze szigorúan befelé örülve.....az első órában. Aztán jött a pánik. Végignéztem a meghívottak és a jelenlévők névsorát. Hidas Attila.....volt néhány korábbi koccanásunk. Szerencse.....őt láttam már a Scherzon és a Görög dombon az általa képviselt portálnak sem a szíve csücske a ning. Erzsike...huuuuu ő mindig nagyon szigorú és kimért, sőt a ning csetjén csak a haragos Erzsikét ismerhettük megL. Takács Tibor...ő az István domainjával kapcsolatos ultimátumával sem lopta be magát a szívembe. Andorról sem sok jót hallottam annak ellenére, hogy Pécsett kifejezetten kedves és szimpatikus próbált lenni. Istvánt ismeritekJ Felmérve az esélyeimet ...5:1 nem az én javamra. Többszöri telefon beszélgetéssel egyeztettük Julikával az álláspontunkat. Nagy vonalakban mindenben egyet is értettünk. Ezt nem lesz nehéz képviselni.....gondoltam én naiv.  Így indultam el a találkozóra.

Elsőnek érkeztem, beültem az asztalunkhoz azzal a céllal, hogy még átolvasom az Erzsike leveléhez fűzött, kinyomtatott hozzászólásokat, de máris érkezett Attila és Anikó. A bemutatkozás után szépen elhelyezkedtünk és megpróbáltunk kötetlenül beszélgetni. Szerintem Istvánék tudatosan, késtek, így kénytelenek voltunk egymással kommunikálni:) Najó ez vicc volt. Fél hat körül érkezett meg Erzsike, István, Andor és Tibor. Tibor nagy örömmel fogadott, ez jólesett, nem is számítottam rá:). István jó szokásához híven bemutatkozott, mire mondtam, hogy tudom:) Erre én is bemutatkoztam a teljes nevemen, de mire a szodizshez  értem már mondta: Tudom, a Déryné...Átadtam a helyem Istvánnak, így az ablakhoz kerültem ahová jól lehetett a táskákat pakolni, így Ő a társaság közepére csöppent. A táskáját szorongatva üldögélt. Próbáltam felajánlani, hogy az ablakba teszem, de ragaszkodott hozzá, ölelgette. Andor szerint jobban oldódik a társaság, ha eszik. (Mondjuk meg is látszik rajta) ezért megrohamoztuk a levest.   Közben döcögősen elindult a beszélgetés. Ettünk, beszerző kőrútra mentünk, beszélgettünk, pihentünk, ettünk. Nagyjából mindenki mindenkivel váltott néhány szót külön-külön és a közösben is. István elmondta, hogy ezt az összejövetelt  azért kérte, mert tudomására jutott az oldalak közötti ellentét. Próbáltam elmagyarázni, hogy nem az oldalak közt általában van ellentét, hanem egyes emberek fura megnyilvánulásai miatt vannak viták és ez a legtöbb embernek úgy jön le, hogy a ning, meg az iwiw meg a gportál egymással vitatkozik. Ugyanakkor különböző helyeken, ahol találkozunk, mindig nagy az egyetértés. Attila is kérte, hogy felejtsük el a régi vitákat. Szó került a "hivatalos rajongói oldalról" Erzsike elmondta, hogy mivel olyan hirtelen lett nagy létszámú rajongó tábora az iwiwen Istvánnak, ezért magától az iwiwtől kapta  a klub a megtisztelő címet. A kötöjeles oldalt pedig egyrészt azért hozták létre, mert István azt szeretné ha a testvére részére adhatná meg az összes infót, amit közölni szeretne a rajongóival, másrészt Erzsikén keresztül szeretné a kapcsolatot tartani a rajongókkal. Ezek elfogadható érvek, hisz ki az. aki jobban tudná közvetíteni István gondolatait mint Erzsike. Felmerült egy videoblog ötlete is  rendszeres időközönként, melyet minden oldal rendelkezésére bocsátanának. Esetleg a portálok által feltett kérdésekre is válaszolgathatna István. Így el  lehetne kerülni  még a gyanúját is hogy más válaszolgat helyette. István többször is hangsúlyozta, hogy neki az internetes jelenlét nem annyira fontos, mint a fellépések utáni személyes kapcsolat, amivel persze Andor meg Tibor nem nagyon tud azonosulni. De látom, István határozottan kiáll ez mellett és elmegy a falig. Elmeséltük több kalandunkat a fellépések kinyomozásáról, melyre Tibor  nagyon figyelt. Megoldásnak látszik, hogy csak az rtalent oldalán legyenek fenn a fellépések, ne kelljen üzeneteket várni, fellépéseket kutatni. Minden oldal szerkesztője el tud menni és a saját oldalára el tudja hozni, ha ott naprakész  korrekt info jelenik meg. Tibor megígérte  hogy a jövőben még jobban odafigyelnek az rtalent oldal frissítésére. A hivatalos rajongói oldal kapcsán felmerült még a nem hivatalos rajongók és a másodrendű rajongók kérdése, amire István elég határozottan felcsattant, melyet az egész beszélgetést figyelembe véve jogosnak is tartok így utólag. Akkor, ott azonban ezt el kellett mondanom, mert a ninges tábor véleményét közvetítenem kellett. Most már tudom, látom, és érzem, hogy István valóban békét szeretne. Egységes, együttműködő  tábort szeretne, de nem akarja, hogy bármelyik oldal bedarálódjon, megszűnjön, ezért hívott össze minket, hogy keressünk és találjunk megoldást. Megbízásomnak megfelelően felemlítettem a regisztrációt is, ecsetelve, hogy ez nem csak annak az oldalnak jelentene védelmet, ahol regisztrál István, hanem neki, is hisz akkor más ezt nem tehetné meg a nevében. Arról nem beszélve, hogy az annyira áhított egységet és egyenlőséget az oldalak között ez is elősegíthetné, hiszen ha minden oldalon regisztrálna, akkor egyik oldal sem érezné másodrendűnek magát. Andor és Tibor már jelen is van az oldalunkon, kiemelt tagként. Köszönöm mindkettőjüknek! Csatlakozott a ninghez az egész Scherzo együttes, KerbistőlJ Reménykedek hogy István is meg fog érkezni egyszer hozzánk. Tiborral tisztáztuk a tabaniistvan.hu alapkérdését is, megegyeztünk, hogy továbbgondoljuk a hogyant.
Ami nekem a találkozóból lejött: Erzsike kedves, csendes, visszahúzódó aki nagyon büszke a bátyjára és maximálisan megbízik benne, tudja hogy mindent nagyon jól kezel. A családi élete mellett igyekszik maximálisan segíteni, ha István megkéri rá. Jó testvérek. Az általa létrehozott kötőjeles oldal nem a többi oldal ellen hanem azok megsegítésére, összetartására jött létre, azon túl, hogy az iwiweseknek is legyen lehetőségük anyagok feltöltésére. Köszönjük Erzsike.
Attila és Aniko nem igazán látott az oldalak között megvitatni való problémát. De Attila elköszönéskor azért megkérdezte hogy: ugye nincs harag? Azt válaszoltam nem is volt, csak értetlenül álltam az események előtt.
Összefoglalva: maradt még pár nyitott kérdés, de lényegében a találkozó elérte célját, az oldalak közelebb kerültek egymáshoz, azzal hogy bizonyos kérdésekben közös nevezőre sikerült jutni. Andor megígérte, hogy lesz még egy találkozó a lemezbemutató előtt. Ha valakiben további kételyek maradtak, vagy kérdések merültek fel, kérlek benneteket,  keressetek meg. Ha tudom, megválaszolom, ha nem utána járok vagy telefonos segítséget kérek.
 
Szeretném megköszönni a lehetőséget Istvánnak, Erzsikének, Andornak, Tibornak, Julikának, valamint a segítséget az Erzsike leveléhez kommentelőknek és minden ninges társamnak. Volt már hétfőőőőőőőő, keeeeeeeeeeeeeddd, várom az a szerdááááááááát:) (Najo ez vicc volt)

http://picasaweb.google.hu/hidas.attila/Trofea#

http://tabani.gportal.hu/gindex.php?pg=32279018&nid=5513329

https://www.youtube.com/watch?v=cDg0of16mdo

http://tabaniistvan.ning.com/photo

http://tabaniistvan.blog.hu/



üdv szodizs

 

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr821906055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matesa 2010.04.09. 07:35:08

Szodizs nagyon tetszett a te hozzászólásod is.....hihetetlen élményt adott mindhármótoknak az Istvánnal töltött vacsora...

és ne búsulj, hétfő, kedd volt, és tutira lesz csütörtööööök is....:)

puszi: Máté Ani

martix 2010.04.09. 11:58:11

Már elnézést, de mi a nyavalyát kell érteni azon a megkülönböztetésen, hogy "hivatalos", "nem hivatalalos", sőt -- horribile dictu-- "MÁSODRENDŰ" rajongók...? Ki alakította ki ezt a kasztrendszert, és melyek a kritériumai az egyes osztályokba való besorolásnak?! Bele se merek gondolni, hogy vajon én melyik kategóriába sorolódom, hiszen túl azon, hogy szívem-lelkem az Istváné, sajnos nem érek rá reggeltől estig blogolni, chatelni és sorbanállni, valamint nem engedhetem meg magamnak, hogy az ország különböző pontjaira kövessem, mint egy árnyék. Hú, biztos afféle sokadrendű rajongó lehetek ezek alapján... Szégyenlem is magam piszkosul! Komolyra fordítva a szót: ez az egész ellentétesdi, meg hierarchizálás homlokegyenest ellentétes mindazzal, amit István képvisel. Méltatlan hozzá.

mazsonyul 2010.04.09. 15:49:39

@martix: Szerintem jogos amit írsz matrix, ez a besorolás nekem is valahogy furcsán hangzik. Éppen tegnap kérdezték tőlem, hogy "hova tartozom?"...természetesen saját magamhoz :D...és emellett regisztrált tag vagyok (a regisztráció sorrendjében): az iwiw-en, g-portálon, ning-en és a "kötőjelesnek" (?!?) mondott oldalon is. Örültem, hogy egy harmadik oldalról megközelítve is olvashattam ennek a nagyon exkluzív találkozónak a részleteit, ezt hálásan köszönöm! Nekem egy valami még itt motoszkál a fejemben, hogy ha szodizs 5:1-ről indítottál a megbeszélés elején, vajon mi lett a végeredmény?! :) Mivel azt írod, hogy a találkozó elérte a célját, nagyon remélem, hogy a fenti arány is átfordult 0:6-ra...

monica73 2010.04.09. 21:08:36

Köszönöm, hogy mindhárman megosztottátok velünk az élményt. Sőt, én nagyon szivesen elolvasnám Erzsike verzióját is. Látom sokaknál kicsapta a biztositékot az a bizonyos megkülönböztetés. Mielőtt felkerült Szodizs irása, nekem már a kis videón megcsapta a fülem, hogy az számit aktiv rajongónak bármelyik csoportban, aki chatel is azon az oldalon. Ezzel nem értek egyet. Én most készülök ötödik alkalommal István fellépésére, midig elküldtem a meglehetősen részletes beszámolómat mind a négy helyre, ahol regisztrált vagyok. A teljes előadásáról készitek mindig videót, azt is felrakom, (bocsi, eddig nem figyeltem, hogy ide is lehet, ezután fogom), fotózok is mindig, és még akkor este megosztom, de chatelni csak egy helyen szoktam, és pont nem ott, ahol ez alapján döntik el, ki az aktiv. (Félreértés ne essék, nem sértődtem meg.) Egyszerüen nem győzök több helyen. Én az általam látogatott mind a négy oldalon jól érzem magam, (köszönet a szerkesztőknek!) akkor is, ha itt-ott "csendes" vagyok, nem teszek különbséget. Sőt, ha az időpontok megfelelőek lesznek, mindegyik klub találkozóján szivesen veszek részt.

monica73 2010.04.09. 21:20:38

@monica73: Elnézést, nem realizáltam, hogy a nick nevemből nem derül ki, hogy ki vagyok :) Természetesen vállalom: Borsi Andi
süti beállítások módosítása