HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.03.07. 18:42 Attila47

A nagy utazás előtt még gyorsan egy mohácsi kirándulás...

- Mukrányi Edit mohácsi beszámolója -

Hát sziasztok Fiatalok! Tudom, hogy nagyon várjátok a beszámolómat, de ez a hétvége annyira zsúfolt volt nekem, hogy összemosódott ez a rengeteg pozitív impulzus, ami engem ért, ezért kicsit hagytam, hogy külön váljanak az élmények és megoszthassam Veletek - nyilván csak - a mohácsi koncertezésem örömpillanatait. :)
A velencei karneválról már hellyel-közzel beszámoltam, a képeket is láthattátok, csak ajánlani tudom Mindenkinek.
....és akkor Mohács:
Persze én vagyok a lökött, hiszen, hogyan is tudnám a kettőt különválasztani? :D ....hiszen az egyikből adódott a másik, vagy a másikból az egyik? ...már magam sem tudom:D
Mint tudjátok, Edit barátnőmmel "alkut kötöttem", ő eljön velem február 20-án Csepelre a La Guna Étterembe István fellépésére, cserébe én elmegyek vele március 5-én a velencei karneválra.
Közben persze, még ott volt Mohács is, március 4-én este, én "szemezgettem" a fellépéssel, de meg sem mertem említeni Editnek, hiszen ő állta a szavát, úgyhogy rajtam volt a sor:)
Na addig nézegettem Mohácsot - összevetettem a pro-kontrákat mellette és ellene -, míg egyik este fogtam magam és a fékbuszon :D (Cser Ani után szabadon) foglaltam két helyet István fellépésére, lesz, ami lesz alapon:) Interneten keresztül a pénzt is elutaltam - persze két főre:D
Reggel mentem a boltba, gondoltam vágjunk a közepébe a dolgoknak és közöltem barátnőmmel, hogy foglaltam két helyet István fellépésére péntek este Mohácsra:)
Ő áthajolt a pulton és megfogta a homlokomat:D Mondtam neki, jól vagyok:D, tudom-tudom, ne mondj semmit, én vezetek, úgy hogy nyugi, Te csak élvezd, aludni meg alszunk valamikor :D
Egész héten minden reggel azt hallgattam, jó-jó, de én a nem alvástól félek... Kibírtam:D Istvánért már sok mindent, gondoltam, Edit parázása simán belefér ebbe a kategóriába:)
Elérkezett a péntek, persze a munkahelyemen is adódtak némi nehézségek, de aztán eljutottam du. a fodrászhoz. Útközben az autóban gondolkodtam:D, hogy hátha jönnek Attiláék is a szokásos lánycsapaton kívül, ezért elővettem a telefonomat, (tudom, vezetés közben nem lehet:D) és felhívtam Attilát (hiszen voltunk mi már nagyon sok helyen együtt, volt olyan is, ahol csak 3-an voltunk, Attila, Vera és én, tehát miért is ne férne bele nekik péntek este ez a szupernek ígérkező élőzenekaros koncert? Nem vette fel, ezért nem hívtam újra. Odaértem a fodrászhoz, amikor csörgött a telefonom, Attila volt, kerestél? -  kérdezte.
Mondtam neki, igen, csak azt szerettem volna tudni, hogy egészen véletlenül nem jöttök Mohácsra? :D Attila válasza: a heti lottószámokat nem tudod véletlenül? :D
Én azt válaszoltam, hogy pont ezért nem lottózom, mert sok mindent megérzek, de a lottót azt másra hagyom :D Közben már bent voltam a fodrásznál és örömömben - hogy Veráékkal is talizhatom - rossz székbe ültem, nem a mosóba, hanem mindjárt a tükör elé:D LOL  (Mikor mondtam barátnőmnek, hogy Attiláék is ott lesznek, örült, mert ő kevés embert ismer még a csapatból, Attiláékkal viszont már több helyen összefutottunk:)
Persze Marika a fodrászom már ismer ezer éve, úgyhogy meg sem lepődött rajtam, mikor elmeséltem, mire készülök, készülünk.
Még egy akadályt le kellett küzdenem, ugyanis az én drága pasim nem volt mostanában "frissítve", így az M6-os autópályát nem találta, kihozott nekem több mint két óra időt, amit ugye, most nem engedhettünk meg magunknak, gondolva a hajnali fél 3-as ébredésre:)
Megkértem Editet, hogy Gábor fiától kérje el a navit, (már mentünk egyszer az ő  kölcsön pasijával:D), na abban sem volt benne az M6-os, de szerencsére egy nap alatt belevarázsolták, úgyhogy útra készen voltunk.
Délután 5 órakor ott voltam Editnél, negyed 6 fele el is indultunk úti célunk felé:)
Az első meglepetés mindjárt akkor ért, amikor beüzemeltem a navit :D A jól megszokott pasim helyett megszólalt egy pattogó női hang:D közölve, hogy menjek 150 métert és hajtsak be a körforgalomba:D Rögtön reklamálni kezdtem Editnél, hogy hol van a pasim??? Nekem ez a nő nem fog "parancsolgatni" egész úton!! LOL
Jelentem, kénytelen voltam beletörődni,  hogy női navigálás lesz (nem is barátkoztunk össze egymással:D), volt amikor 27 km-ig egy kukkot sem szólt hozzám, volt olyan is, amikor egyszerűen elsötétedett a képernyője:D Na gondoltam, el leszünk szépen egymással, össze nem veszünk, az biztos :D
Azt még meg kell osztanom Veletek, hogy Cece-Vajta-Bikács-Nagydorog útvonalon mentünk, ami nekem rögtön eszembe is juttatott egy nagyon aranyos történetet:
Milánom, ugye - mint azt sokan tudjátok - Rétimajorban dolgozik, ami szintén ezen az úton van, és tavaly mesélte nekem, hogy bement hozzájuk egy házaspár a Balatont keresve:) Milán "útbaigazította" őket a maga sziporkázó módján, ezt mondta nekik: a következő úton menjenek: Vajta, Bikács, Balaton :D LOL
Amikor Vajtára értünk, rögtön eszembe is jutott és ott röhögtem, mesélve Editnek az esetet, szegények biztosan elszidták Milán anyukáját:D
Igaz, a Sió csatornán átmentünk, úgyhogy mi már kombináltunk is barátnőmmel, hogy ha ott csónakba szálltak volna, akkor felevezhettek volna a Balatonhoz:D:D
Szóval, jól telt az utunk is :)
A "csaj" becsületére legyen mondva, minden "fenntartásom" ellenére szépen elvitt bennünket Mohácsra, egészen a Kossuth Művelődési ház háta mögé:D, ott közölte, hogy érkezés a célhoz. (Biztos ez volt a bosszúja, amiért nem voltam vele kibékülve, hogy hátulról közelítette meg a műv. házat, hogy aztán, sötétben, sárban megkerülve az épületet, a főbejárathoz érhessünk:D)
Ott már mindjárt meg is láttuk az ismerős arcokat, meglepetésemre Erzsike és Pista bácsi is ott voltak, a többiekkel együtt épp javában fényképezkedtek a busókkal:)
Köszöntöttünk Mindenkit, örültünk egymásnak, aztán még elindultunk egy sétára Edittel, mert ő már járt Mohácson a busójáráson, és meg akart nekem mutatni egy-két szép helyet:) Nagyon hideg volt, fáztunk is rendesen, a kesztyűm nem, mert a szatyorban hagytam a kocsiban :D
Edit egy tüzet keresett, vagy máglyát, vagy mit, aminek az alapjait azért sikerült megtalálni, ezek szerint a tűzgyújtás másnap lehetett.
Ott egy kicsit fényképezkedtünk, egyszer csak mellém lopakodott egy nagy maszkos férfi (gondolom én:D), akkorát sikítottam:D, Edit persze látta, hogy jön, de nekem hátul nincs szemem:D Aranyos volt, készültek közös fotók:)
Miután kellőképpen összefagytunk, visszaindultunk a koncert helyszínére.
Az előtérben aztán beszélgettünk az ismerősökkel, fotózkodtunk, Szerit (Jenei Anikót) megkértem, hogy az Istvánnak szánt kis virágocskámat majd legyen kedves átadni, mert nekünk sietni kell haza a műsor végén. Szeri - mint mindig - aranyos volt, megígérte, hogy a fokföldi ibolya Istvánnál fog landolni :) ...biztosan így is lett :) Pista bácsi drága, be akart bennünket mutatni egymásnak Attilával: Ismeritek egymást? - kérdezte:) Mi jó mosolyogtunk rajta Attilával, aki mondta Pista bácsinak, hogy találkoztunk már párszor:D
Remélem, még nem unjátok az irományomat, ha igen, nyugodtan hagyjátok abba az olvasást :D:D
....és akkor végre, elhúzták a függönyöket és elindulhattunk a terembe, ahol kellemes meglepetésként emelkedő széksorok voltak, én persze szuper helyre foglaltam jegyet - mint így utólag kiderült - mert pont a színpaddal szemben az 5.sor 13-14.szék volt a miénk és ebből eredően úgy láttam, hogy István mindig a kamerámba néz:D Persze ez nyilván nem így volt, vagy engem használt egy "biztos pontnak", mindegy, akár látta a gépemet, akár nem, ilyen szempontból a vidikre nem lehet panasz:)
A lányok az első sorban ültek, integettünk egymásnak:) Erzsike és Pista bácsi Attiláékkal is először ott foglaltak helyet, majd - miután a felső sorban voltak üres székek - úgy döntöttek, hogy "fölénk ülnek", onnan jól be lehetett látni az egész színpadot.
Lányok! Én annyira készültem erre az estére, hogy még az olvasószemüvegemet is elvittem, hogy nézzem a gépet, nehogy véletlenül homályos legyen valamelyik felvétel, így aztán még annyit sem láttam Istvánból, mint Ti a képeken, vidiken keresztül:D, mert persze elfelejtettem, hogy a szememen van, és azzal néha felnéztem és képzeljétek el, nem láttam semmit :D:D LOL
Szóval, egy nagy küzdés volt részemről az egész, de persze, hogy megérte, és persze, hogy nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek az estének és igen, annak is örülök, hogy ezeket a csodálatos számokat megoszthattam Veletek, még ha minden igyekezetem ellenére is lettek néhol rezgő, néhol homályos kockák :(
István úgymond "vendégként" szerepelt ebben a csodás műsorban, rossz szó ezt így leírni, persze, hogy főszereplő volt, de Janza Kata vitte a "prímet", vagyis ő konferálta fel a számokat, mondott összekötő szövegeket, István "csak" jól érezte magát, és felszabadultan, teljes átéléssel, vidáman, jó kedvvel, humorral énekelte a szebbnél szebb, csodás számokat nekünk, akik nagyon hálásak voltunk ezért. Ezúton is bocsi a sikításaimért, de valahogyan ki kellett fejezni a "tetszikelésemet" :D
Felváltva énekeltek, Kata mindig felkonferálta Istvánt, István "csak" "csere-berélt" :D
Ami pár szót mondott a számok előtt, most kivételesen felvettem a g-portálos lányok kérésére, külön mellékelem majd a linkeket.
Nagyon kell Istvánnak az élőzenekaros koncert, nagyon jó volt egy ilyen partner, mint Janza Kata, illetve az Asterix együttes és remek hangú énekesük, Koltavári Hajnalka.
Sok meglepetés dal volt Istvántól, aminek nagyon örültünk és nagyon hálás volt a közönség ezekért a számokért:)
Felsorolom, hogy miket énekelt István, bár már tudjátok, de a sorrendet talán nem :)
Első volt az Egy darabot a szívemből, aztán jött az Ez majdnem szerelem volt, az Ő,  A szabadság vándorai, utána Hajnalkával egy közös Queen szám, szuper előadásban az I Want It All, aztán a Crazy, a Ments meg, utána egy újabb meglepi szám, leírhatatlan élmény volt, az I Want To Break Free, a Nem lesz már, a Don't Stop Me Now, ennél a számnál kicsit "elvesztettem" Istvánt, mert fogta magát és lejött a színpadról, elindult fel a szüleihez, és ott énekelt egy részt a számból, "if you wanna have a good time" (hogyha jól akarod magad érezni:) /Dávidomnak köszi a nem szó szerinti fordítást:D/ szerintem nagyon élvezték az egész estét Erzsikéék is :), majd jött a Zene nélkül mit érek én, amit hárman énekeltek a két lánnyal, aztán a Thank You For The Music, ami szerintem nem Istvánhoz közeli Abba szám, "de milyen jól kijött belőle":D. Ezután Szeri és Magdi egy-egy csokor virágot adtak át Katának és Istvánnak, Szerinél volt az Istvánnak szánt virág, nyújtotta neki, erre István: cseréljünk? - és odaadta Szerinek a mikrofont, aki elmondta, hogy 3 szál virágot kap István, mert 3 díjat nyert: a Fonogram díjat, a zene-hu-n, az év klasszikus pop-rock albumának járó díjat a Gyönyörű szép c. albummal, és a legszimpatikusabb sztárpárrá is választottuk, mi rajongók. Janza Katát pedig szeretjük, mondta Szeri (én is :), és ő pedig azért kapott egy csokor szép virágot . Számomra megható percek voltak:)
Ezután következett az Ez itt az én hazám, szintén hármasban, és a zárószám az Azért vannak a jó barátok Janza Katával és Koltavári Hajnalkával közösen.
Hát mint minden előadásnak - legyen az bármilyen jó is - sajnos ennek is vége lett:(, és mi rögtön indultunk is ki Edittel a teremből egy elköszönő intés Attiláéknak és Pista bácsiéknak, Erzsike még utánunk szólt, hogy: érezzétek jól magatokat Velencében, aztán irány megkeresni az én hűséges autómat, és indulás haza.
Ez kb. 11 óra magasságában volt.
A hazavezető úton mondtam Editnek, hogy az alagutat mindenképpen szeretném megörökíteni, mert odafele akkora meglepetés volt nekem az a 4 alagút, amin keresztül mentünk, szuperül kivilágítva, jelzőlámpákkal, ventilátorokkal, szóval, nekem nagyon tetszettek, barátnőm minden ilyen dologtól fél, alagút, völgyhíd, stb.:D, de azért megpróbálta nekem ablakon keresztül lefényképezni a látványt.
Én úgy gondoltam, nem lesz ez így annyira jó, ezért kb. 90-es tempónál (eszembe jutott Kaposvár, csak akkor jó idő volt) lehúztam magam felől az ablakot, jobb kezem a kormányon, bal kezemben a fényképezőgép, és készítettem pár jó képet az alagút bejáratáról is, illetve amikor bent voltunk akkor is:D
Igaz, hogy a fél karom lefagyott, mire "végeztem", de nekem megérte:)
Szerencsésen hazaértünk úgy egy óra magasságában (már nem is nagyon emlékszem az időre), én rögtön leültem a gép elé, aksi ment fel töltőre, a képek, vidik pedig a gépre. Fél 3-kor az asztalon, itt előttem, megszólalt az ébresztő telefon, közöltem vele, hogy nem látod, hogy nem alszom??? :D LOL, és miután a gép már töltötte a vidiket, a képek linkjét meg megkaptátok, készülődhettem a velencei útra.
Edit már telefonált negyed négykor, hogy hol vagyok, mondtam neki, már indulok is:):)
....és így kezdetét vette a nagy utazás Velencébe egy perc alvás nélkül, de most is csak azt tudom mondani, hogy nekem megérte:):)
Most eszembe jutott ez a filmcím, hogy Nápolyt látni és meghalni, :D, hát én láttam Istvánt egy csodálatos koncerten, voltam Velencében és nem haltam meg :)
...örülök, hogy megoszthattam Veletek az élményeimet, így most már olyan, mintha abban a Corsában nem is ketten ültünk volna Edit barátnőmmel, hanem nagyon sokan Veletek együtt:):)
Köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat.

Mukrányi Edit

és akkor itt vannak a  képek:

https://picasaweb.google.com/editmukranyi/Mohacs#

a felvezető szövegekről készült vidik:

https://www.youtube.com/watch?v=uzg3SeJ5iYA
https://www.youtube.com/watch?v=CvZ1-VWE7V4
https://www.youtube.com/watch?v=htiyNpmrfuY
https://www.youtube.com/watch?v=SAt8Q5br0cw
https://www.youtube.com/watch?v=fOQxDB1kvFQ
https://www.youtube.com/watch?v=fejRChh7gyE

és a koncertről készített vidik:

https://www.youtube.com/watch?v=lFFx9nBc2Gg
https://www.youtube.com/watch?v=ek9k2muchws
https://www.youtube.com/watch?v=uECxVme2eIY
https://www.youtube.com/watch?v=ybopwQod-5M
https://www.youtube.com/watch?v=i5Pt7p-e25w
https://www.youtube.com/watch?v=QqH3LX2tn10
https://www.youtube.com/watch?v=WTuF7LZaQm8
https://www.youtube.com/watch?v=vhlaxT_7b3g
https://www.youtube.com/watch?v=aNmHfcq0LEs
https://www.youtube.com/watch?v=qBKd5ecdh6E
https://www.youtube.com/watch?v=axZr53iomWo
https://www.youtube.com/watch?v=IOn1xHv-8aE
https://www.youtube.com/watch?v=VPzdnYvidVw
https://www.youtube.com/watch?v=mOp55yANd8A

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr322719308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matesa 2011.03.07. 19:59:02

Editem, mondtam már hogy pályát tévesztettél LOOL csak úgy dől belőled a szó :) elképzeltelek a nőcis navigátorral...Örülök hogy ilyen szép élményekben volt részed és annak is örülök hogy velünk is megosztottad.
Tehát mindennel meg vagyok elégedve...:):)

Szondyka 2011.03.07. 20:55:00

Edit, drága! Nem semmi teljesítmény! Sem a beszámoló, sem a "futásod". :)
Ember legyen a talpán, aki utánad csinálja!
Folyik belőled a szó, és nem is akárhogy! :)
Fantasztikusan írtad le a történteket! Köszönöm, hogy megosztottad velünk! :)

TéZsé 2011.03.07. 22:25:56

Koszonom, hogy irtàl és hogy egy orult no vagy Te is :)
Orulok, hogy ennyi szép élményed volt...
ilyesiket kivànok még sokat és mindezekhez tengernyi erot és jo egészséget!
Apropo péntek este van kedved Pestre jonni egyutt vacsizni??? Millio puszi (Attilàék is jonnek)

padrienn 2011.03.07. 23:14:07

EditM, köszi az élményeidet! Ezután is megyünk, ahová csak módunkban áll és lehetőség lesz... remélem, és lesznek közös élményeink idén is!
És a jelszó: Vajta, Bikács, Balaton... (a'la Milán) :)

Rebi82 2011.03.08. 18:35:14

Köszönjük Edit, ezt a vidám, pörgős és részletes beszámolót. Olyan érzésem volt amikor olvastam, mintha a személyesen mesélnéd. :)
Igazából meg sem tudjuk köszönni, azt az örömet, amit a videókkal okoztál nekünk, minden pillanatát láthattuk ennek a csodás estének, ez nagy ajándék annak, aki nem juthat el a fellépésekre. ♥ Sok puszi mindenért!!!

Monique0201 2011.03.08. 23:40:15

Kedves Edit! Köszi szépen ezért az élményekben gazdag beszámolóért. Nagyon jól szórakoztam,miközben olvastam. Nem semmi energiatartalékokkal rendelkezel, remélem, maradt még belőle bőven a következő fellépésekre is. :) További szép élményeket kívánok!

zelizine 2011.03.09. 08:21:31

Szia Editkém!
Végre eszembe jutott a jelszavam, a frász jött rám!! :)
Editkém vagány csaj vagy, így kell ezt csinálni, legalább lesz mire visszaemlékezned a nagy fotelban!! :)
Köszi, hogy megosztottad velünk, az élményeidet, szívesen veled tartottam volna!
Kívánok neked még hasonló őrült élményeket!!!
Puszillak!!!

meda 2011.03.09. 17:37:18

Lánykák! :)
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a hozzászólását, egyenként is, nagyon jól esett.:)
Puszillak Benneteket!
Edit

Iru 2011.03.13. 17:56:48

Annyira eredeti ez beszámolód, Edit anyu! Nagy kedvencem lett :)
Gyönyörűek a felvételek, köszönjük, hogy értünk még a homályos látást is vállaltad. És jól érzed, ott voltunk veled mindenütt: az autóban,a koncerten, a szívedben...

meda 2011.03.13. 18:59:19

Iru Drága!:)
Aranyos vagy, hogy "megküzdöttél" a beszámolóm elolvasásáért, és köszönöm, hogy felhívtál:):)
....sok-sok puszi Nektek!:)
süti beállítások módosítása