HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.02.21. 21:58 Attila47

A velencei karnevál előtt - stílusosan - a La Guna étteremben...

- Mukrányi Edit beszámolója -

Nem készültem beszámolót írni  István tegnap esti fellépéséről, de gondoltam, mégis megpróbálom megosztani Veletek az élményeimet.
Az elhatározásom, hogy elmenjek erre a fellépésére Istvánnak - mindamellett, hogy az idén még nem voltam - akkor született, amikor Edit barátnőm rábeszélt, hogy kísérjem el március 5-én egy "rohanós" egynapos, buszos velencei karneválra.
Nem nagyon akartam kötélnek állni :D, hajnali 4-kor indulás, másnap hajnali érkezés, szóval számomra ez húzós programnak tűnt és tűnik most is, de aztán rábólintottam azzal a feltétellel, ha cserébe ő eljön velem Csepelre, a La Guna étterembe, István fellépésére.
Jó "csere" volt, legalábbis az egyik fele már valósággá vált :)...mellesleg barátnőm is jól érezte magát :)
Na de ugye, már megint Pest, M0-ás...., tudjátok azért én sosem leszek tősgyökeres pesti :D :D, idióta emberek már az M7-es autópályán, elindultak a legszélső sávból és a három sáv között lavírozva, engem és másokat is fékezésre kényszerítve, ezt sosem szokom meg.
Azért a "pasim" szépen odavitt bennünket a helyszínre, nekem már ez egy megnyugvás volt, hazafele sosem izgulok :D
A jó előre lefoglalt asztalunk várt bennünket, kedves hölgy kísért a legelső kétszemélyes helyre, mindjárt az erősítők mögé, illetve ahol egy lány régi slágereket énekelt, meg ő volt István "segítsége" is, mint a későbbiekben kiderült,  CD ügyileg:)
1/2 6-ra volt hirdetve a kezdés, ebből nem is tudom hány óra lett :D talán hét?
Voltak ismerős arcok persze, a már "megszokott" Magdi, Opti, Évike, Anna és a többiek (bocsi, most nem sorolom fel a neveket), ők szemben ültek a "pódiummal", ennyi előnyük volt velem szemben, én oldalt foglaltam helyet.
A fényviszonyok olyanok voltak, mint egy étteremben szoktak lenni, vagyis hangulatos, de nem videózásra való:(
...én pedig arra készültem, gondolhatjátok, hogy végre már ennyi idő után újra hozhassam Nektek Istvánt és ne csak képeken láthassátok őt :) ..kicsit olyan érzésem volt, mintha megint Halásziban lennénk, a Babos majorban, vagy Balatonszepezden Attiláékkal, gondoltam, hogy nem lesznek élvezhetőek a vidik, de nem rajtam múlott:(
Azért remélem valami lejön belőle az igazán színvonalas, hangulatos estéről.
István családjával érkezett, most Erzsike hiányzott, ő vigyázott Emma babára és helyette Erzsi jött, nagy örömömre:)
Pista bácsi külön "riportot" készített velem, megkérdezte, mit üzenek Erzsikének és a kamerába mondtam az üdvözlést :D
Sokat beszélgettünk vele, majd a koncert végén Erzsivel is, nagyon kellemes este volt.
A vacsora koncert előtt volt, Edit barátnőmnek külön rántott szelet volt burgonyával, mert ő a 4 menüből nem tudott választani :D, a fagyi kehellyel azért kiegyezett :D
....na de a főszereplő sem volt semmi :D
István - ha lehet fokozni - egyre jobb lesz, vagy csak én éreztem ezt, de fantasztikusan adta elő mind a nyolc számot, amit énekelt, majd közkívánatra még két acapellát is, ami aztán végképp feltette a koronát az estére.
A számok között mondott sok bölcs és elgondolkodtató dolgot, pár miértet, amire mi sem tudjuk a választ :(, de az előadott számokon abszolút nem érződött az, amit most belül érzett...
Tiszta szívből, csoda hanggal, átéléssel, kedvvel, mókázásokkal (majd mindegyik számnál megakadt a CD, és újra kellett kezdenie), /csak egy példa: feladta a CD - mondta István, de én nem adom fel:D/ mély érzésekkel énekelte az összes dalt.
Egyet nagyon sajnálok mindig, de ezt bevállalom a közös cél érdekében: nem tudok tapsolni, mivel még nem nőtt másik két kezem:D (már dolgozom rajta :D) ... így maradt a sikítás, ami ugye egy étteremben eléggé különösen hatott, bár a végén már többen csatlakoztak hozzám :D
Összegezve egy nagyon kellemes, szinte meghitt környezetben láthattam, hallhattam Istvánt - már nagyon hiányzott - nagyon jól éreztem magam és ahogy körülnéztem, úgy láttam a többi asztalnál ülők is élvezték István előadását :)
Kívánom Nektek, hogy minél előbb sikerüljön eljutnotok István - legalább egy - fellépésére, mert igazából az élő műsor adja vissza azt az élményt, amit itt próbáltam Nektek leírni - szerintem kevés sikerrel, de igyekeztem :D:D

Köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat.

Mukrányi Edit

...a képek:

https://picasaweb.google.com/editmukranyi/BudapestCsepelLaGunaEtterem#

...és a vidik:

https://www.youtube.com/watch?v=ik1Fnr-n9j0
https://www.youtube.com/watch?v=jK2fJggi5Z8
https://www.youtube.com/watch?v=2rCn235lrv0
https://www.youtube.com/watch?v=v4rocQ407g8
https://www.youtube.com/watch?v=L3pOEyyY_Eg
https://www.youtube.com/watch?v=o9piWoyZapo
https://www.youtube.com/watch?v=9qTe_yFuGec
https://www.youtube.com/watch?v=Yjv2Fj2LfcA
https://www.youtube.com/watch?v=ORTKrxJpq1o
https://www.youtube.com/watch?v=p42jQ1jGesw



6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr192678251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padrienn 2011.02.21. 23:15:56

Ahhoz képest, EditM, hogy nem készültél beszámolót írni, csak sikerült :) Köszönjük neked mindezt, és a képeket, videókat is arról a hangulatos estéről.

Ui.: Szívből kívánom neked és Edit barátnődnek, hogy a "csere" másik fele is hasonlóképp jól teljen el a velencei karneválon! Így mindketten jól jártok. :)

TéZsé 2011.02.22. 13:51:04

EditeM!
Nagyon orulok az oromodnek!!!
Koszonet a képekért-videokért és orulok, hogy Te is làthato - hallhato vagy itt-ott.... :)
Hasonlo jo szorakozàst kivànok Nektek baràtnobbel A Velencei Karnevàlon:) (ne felejts el jelmezt vagy àlarcot venni .... szerintem Tabàni Rajongonak oltozz:) Tudod cd-k a kezkben, fehér sàl, plakàt a hàtadon, fényképezo a nyakadban....
Ardinak màr ajànlottam ezt a sulis farsangra, de o nem ugrott erre az otletre...
Na puszillak sokszor ja és jelentelentem -1 C° vilàgit a napocska..:)

TéZsé 2011.02.22. 13:53:40

Hibajavitàs:
Baràtnoddel .... kezekben....
Puszillak:TZS

meda 2011.02.22. 20:52:49

Drága TéZsé! :) Ha lesz alkalom és mód én rajta leszek a kérdésen :D
...már ami a farsangi jelmezt illeti :)
Majd beszámolok :)
Sok puszi :)

empatia 13 2011.02.24. 08:43:19

Olyan jó mindig olvasni, hogy István Hangja, Előadásmódja,Humora Természetessége stb. MEGUNHATATLANUL, másban is endorfineket szabadít fel. Feltöltödünk általa, és vágyjuk, hogy újra, és újra bűvkörébe vonjon minket.
Köszönöm, hogy visszaadtad a hangulatot az élményt.

Iru 2011.02.25. 19:19:16

Szerintem ez a koncert mindenképpen különleges volt a hely miatt, meg a hangulata miatt és miattatok is. Nagyon szépek vagytok mind.
Örömmel olvastam a beszámolódat. Máskor is tegyél így: ne határozd el előre, hogy írsz, csak írj, ahogy jön! :)
süti beállítások módosítása