HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.02.19. 18:36 Attila47

István első kislemeze

Miyuki már eddig is elbűvölte olvasótáborát különlegesen aranyos írásaival, de ez a mostani alkotás... Nehéz száraz szemmel végigolvasni. Íme:

Amikor reggel bezártam szokásos időben a bejárati ajtót, elgondolkodtam, hogy ma mindenképpen el kell jutnom újságoshoz ISTVÁN CD-ért, talán munka után, most sietnünk kell. Szokásos lépéssel lementem pici fiam kezét megfogva, de ott a földszinten hirtelen elgondolkodtam, hogy inkább most mennék érte. Pár perc múlva már ott voltunk a legközelebb ABC-nél és István CD-je már kezemben volt. Pedig ez a pár perc nagyon sokat jelenthetne rohanós hétköznap reggelen.

 

Beültünk, indítottam az autót, de én még nem akartam hallgatni Istvánt. Nem nagyon alkalmasnak tartottam autóvezetés közben hallgatni, hiába csak három dal van benne, de ez Istvánnak első CD-je és ennek az első hallgatásom lenne! Inkább majd egyedül, csendesebb, nyugodtabb helyén és időben megtenném, tiszta fülemmel és lelkemmel.

 

Szokásosnál későbbi indulás miatt dugóba kerültünk. Ekkor már nem mertem megvárni a kíváncsiságomból, és szóltam a pici utastársamnak, hogy cseréljünk CD-t. Soha nem megköszöntem egy dugónak, de azon a napon annyira örültem ennek, hogy tisztán tudtam kinyitni a lelkemet autómban.

 

„Könnyű álmot hozzon az éj” – jelenem

Ez Charlie Dal!!! Nekem Charlie kazettája volt legelső, amit tetszésemre megvettem itt Magyarországon. Soha nem tudok elfelejteni, amikor őt először láttam Szegedi Szabadszínpadon. Ebből „Az légy, aki vagy” lett a kedvencem. „Könnyű álmot hozzon az éj”t is nagyon kedveltem. Érdekes, amikor Charliet hallgatom, minden dalráa monoton régi filmszerű képek játszanak bennem. De István dalából színes, de nem túl élénk, finom, meleg és picit elmosódott képet éreztem. Természetesen én ebben a dalban találtam magunkat. Nagyon kedves és kellemes dal, eddig is szerettem, most még jobban. –Csak! Benne volt egy suttogó, az számomra nem kellett volna…-

”Majdnem szerelem volt”- múltam

Mindig eszembe jut egy japán történész volt-barátom. Igen, fiatalok voltunk, de szép is volt.

” Úgy szeretném meghálálni” –múltam, jelenem, és jövőm

Címről nem nagyon ismertem ezt a dalt. De amikor kezdett István énekelni, akkor máris tudtam. EZ ANYUKÁRÓL SZÓLÓ DAL. Gyorsan tükörben néztem kisfiamat, aki éppen hátul csücsült kedvenc autóját megfogva. István hangja annyira hirtelen kisfiammal történt összes esemény hozott belém, minden boldogság, szomorúság, szeretett, aggódás, remény, tiszteltség, hit... Annyira sok kép volt egyszerre, így már nem tudtam sírás nélkül tovább hallgatni.

Láttam a tükörben már felnőtt fiamat, hallottam felnőtt ő hangját, nem Istvánét... Olyan szép pillanat volt. Ott volt 20 év múlt pillanatunk.

Talán majd 20 év múlva neki fogom mesélni erről, amikor ugyanúgy egy autóban leszünk, én vezetek, és hátul ül a nagy fiam. Akkor hallgatnám István első CDt, mert biztos vagyok benne, hogy tükörben fogom viszontlátni 3 éves kisfiamat és minden rá szánt emléket tudok érezni..


Örültem István első kislemezének, különösen hogy kis fiammal kettesben autóban lehetett hallgatni először. Ha más módon lett volna első hallgatásom, talán máson érezhettem volna az egészet.

 

Én ebben találkoztam, múltaimmal, jeleneimmel és jövőimmel.

Majd mivel tud meglepni István az igazi nagylemezen…

 

Kedves István!

Nagyon várom a folytatást. Gyógyulj meg, jobbulást szeretnék kívánni Neked!

 

Miyuki

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr201774257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padrienn 2010.02.19. 19:16:31

Kedves Miyuki!
Meghatóan őszinte írás Tőled, Istvánról, a Kisfiadról, múltról, jövőről, hétköznap reggelekről... Nekünk. Köszönöm.

Attila, nemhogy nehéz, nem lehet száraz szemmel végigolvasni...

mazsonyul 2010.02.19. 19:21:46

Miyuki, Te a szeretet és emberségesség csodálatos példája vagy, megragadó az a mély érzés, éles látás, amelyet mindegyik írásodban fellelhetünk :). István zenéje számomra különálló műként élvezhető, nem érzem, hogy alul- vagy túlénekelne bárkit is. Az eddigi dalok sorába jól beleillik az új kislemez is, kíváncsian és nagy szeretettel várom a folytatást! :D

mazsonyul 2010.02.19. 19:23:12

@padrienn: Adri, engem a vízió 20 év múlva teljesen elbűvölt, szem tényleg nem maradt szárazon...

Szondyka 2010.02.19. 21:37:00

Miyuki, ez nagyon megható! :) Köszönöm, hogy megosztottad velünk!:) Gratulálok az írásodhoz!:)

Iru 2010.02.19. 21:49:42

Köszönjük Miyuki, hogy bebizonyítottad: forgalmi dugóban is lehet szárnyalni!
Öröm látni, milyen jó anyuka vagy!

csöri 2010.02.19. 22:07:57

Miyuki! Minden megnyilvánulásod,nagyon szép,őszinte,szeretettelteli,olyan jó,hogy Te is István rajongó vagy!:)Nehéz megfogalmazni,de valami nagy-nagy tisztaságot érzek benned!A lelked gyönyörű!Köszönöm,hogy ismét leírtad érzéseidet!:)

meda 2010.02.20. 11:22:33

Kedves Miyuki! Nagyon meghatott az írásod:) Én is autóban hallgattam hazáig, nekem visszafele peregtek az események, én azért sírtam végig az utolsó számot.
Köszönöm Neked! Edit

Monique0201 2010.02.20. 19:23:54

Kedves Miyuki!
Nagyon szépen köszönjük,hogy megosztottad velünk gondolataidat, érzéseidet az első cd dalaival kapcsolatban. Kicsit más szemszögből, de valahol mélyen ugyanazokat az érzéseket váltja ki az emberekből kortól, nemtől, neveltetéstől függetlenül.

"nagybarbi" 2010.02.20. 22:13:50

Végre tudok hozzászólást írni ( : Drága Miyuki! Ma anyukám kért rá, hogy olvassam fel neki az írásod. Idáig ment: "...Láttam a tükörben már felnőtt fiamat..." Innentől egyszerűen nem tudtam tovább hangosan olvasni, mert megint elsírtam magam. Csodálatosan írsz!

Kovács Melinda (Linda) 2010.03.06. 22:18:37

Drága Miyuki; ahogy írsz, az egyszerűen csodálatos. Köszönöm, hogy ismét kinyitottad előttünk a lelked.
süti beállítások módosítása