HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2010.03.08. 21:14 Attila47

Barbika újabb kalandja

Az alábbi beszámolót a 13 éves Barbika írta az Alsózsolcai fellépésről:

Áááááá!! Ismét találkoztam Istvánnal :D:D:D:D!!! Elmesélem.


Aznap még aludni sem tudtam. Már reggel öt órától virrasztottam. Az idő pedig olyan lassan telt...:((. Az órát percenként néztem,nincs-e itt az idő. Már 12:30-kor elmentem fürödni. Kimostam a hajam, többször leöblítettem, majd negyed kettőkor kijöttem. Elkezdtem enni,hogy este ne legyek éhes. 15:30-kor felöltöztem,f ülbevaló a fülembe és majdnem 15 percig fésültem a hajam. Odaraktam egy kis teát főzni. Ránézek az órára és 16:15! Gyorsan megcsináltam a teát és jött is a telefon Stellától, hogy itt vannak. Cipő,kabát fel és úgy futottam mint még soha.Leértem és meg is láttam Stellát.Mikor mentünk sokat beszélgettünk.Arra gondoltunk,lesz-e hely a testvérének.A GPS segítségével hamar a Közösségi Házhoz értünk.Szerencsére volt hely Stella testvérének is:)).Először Stella és én felmentünk a 2. emeletre,ekkor láttuk  hogy már sokan vannak bent..Szaladtunk is le,hogy bemenjünk és jó helyünk legyen.Mikor leültünk Tajti-Vismeg Tímea ült mellénk.Azonnal megismert engem és Stellát.Stella ment a tesvérékkel a másik oldalra.Én maradtam ott,gondoltam ha jön István,felállok és átmegyek az első sorba.Lassan a műsor is elkezdődött. Először két fiú lépett fel,Kojsza Péter és Piskóti András.Soha nem hallottam róluk,a nevüket is onnan tudom hogy itt van előttem: a jegy,amin a nevük:P.Mikor VÉGRE befejezték,tapsoltunk,hogy jön István,Na de a két fiú azt hitte visszatapsoljuk őket!!!Képtelenek voltunk még egy számot meghallgatni:((.Miután lementek a színpadról én átmentem az első sorba állni.Egy pici hallgatás volt,mindenki Istvánt várta.Figyeltünk,mikor jelenik meg a színpadon.De nagyon cseles volt,hátulról jött be:))).Mindenki felállt,úgy tapsoltunk.Abban a kicsi teremben akkora lett a hangzavar:)).Amerre csak néztél mindenhol nők-lányok:)).3-és 80 év között.Volt pár fiú,de mi sokkal többen:)).István felment a színpadra:
-Köszönöm, hogy eljöttetek.Először is szeretnék boldog nőnapot  kívánni.-itt nagy lett a tapsvihar.
-Szeretnék egy szerelmes számmal kezdeni.-majd elindult a majdnem szerelem:)).Mint mindig csodás. volt.A zene véget ért,majd nagy tapsvihar lett.
-Köszönöm!-mondta István.Mi csak nem hagytuk abba.
-Köszönöm!-szólalt meg ismét.Ekkor kb. ötször hajolt meg.
-Bocsánat,megszomjaztam.Egy pillanat.-mikor elindult,és két 10 év körüli lány odament a színpad szélére(ahol volt az ásványvize).Elkezdték fényképezni.
-Addig beállítjuk a lányokat!-nevetett fel István.A mikrofont lazán a zsebébe rakta és elkezdett inni:))Visszament és letette az ásványvize:)))
 Egy szerelmes számot szeretnék énekelni.-és tapsvihar.Az Ő kezdődött.Csak úgy mondom,hogy én mindet énekeltem...:))).A zene vége és a tapsvihar kezdete.Nagyon sokszor meghajolt,mert nem bírtuk befejezni a tapsolást:)).
-Pist!Lesz autógtamm osztás?!-kiabálta be Stella:)).
-Lesz!-mondta-mosolyogva István:)).
-Most jön a sírós?-kérdezte nevetve István.Persze mindenki nevetett:))).
-Akkor az a következő lesz.Most a Gyertyák jönnek.-mondta:)).Egy szó,mint száz,gyönyörű volt:))).Szegény elfelejtette megköszönni,ezért a taps végén így szólt:
-Köszönöm,köszönöm,köszönöm.-
és mindenki nevetett:))).
-Most kell sírni ugye?-kérdezte ismét István.A közönség nevetett.Elkezdődött a fényév.Annyira szép volt!!Egy néni,aki az első sorban ült,elkezdett könnyezni.Ismét vége a számnak.Nagy taps és fütyülés.
-Köszönöm!-hangzott a válasz kétszer.
-Most jön a Mama?-kérdezte ismét.A közönség ismét nevet.
-Aki szeretne úúúuuuúúú-zni az nagyon jó lenne.-mondta István.Picit mosolygott és le is szegte a fejét.Látszott hogy még nem sokszor kért a közönségtől.A zene beindult.Az úúúúuuuuúúúúú-s résznél különösen hangosan énekeltem:))).Ismét vége lett a számnak.Mondanom sem kell a  tapsot,ugye?:))).Két külföldi szám jött.Nem ismerem őket,de nagyon szép volt.
-Egy pillanat,megint megszomjaztam.-mondta István,mi nevettünk:))Elment az innivalóért.A mikrofon ismét a zsebben:)).
-Egészségetekre!!-mondta nevetve István.Ivott
-Ide rakom,hogy kéznél legyen.-és nem messze rakta le magától.Majd így szólt:
-Amit most fogok énekelni,az egy nagyon jó ritmusú szám.Szépen lehet rá táncolni.Aki szeretne rá táncolni,bár itt kicsi a hely,az így nyugodtan mozoghat.-mondta István.Ekkor a mellettem lévő 4 éves kislány felnyújtotta kezét,és annyit mondott halkan:
-Én fogok!-nagyon aranyos volt:)).Mikor elkezdődött elkezdtem mozogni.Mikor megszólalt ledöbbentem!Ez a szám annyira jól állt neki!!!Soha nem fogom elfelejteni.Még egy kicsit "táncolt" is hozzá.Aranyos volt:)).A zene vége és nagy tapsvihar:)).
-Még van egy szám a tarsolyomban-mondta István.
-Csak?!-kiabálták be többen.
-Csak-mondta István mosolyogva.Gondolom örült hogy ennyire szeretjük:)))
-Most a ...-ot szeretném énekelni.A nevét mondta,de nem emlékszem rá:((.István ekkor már MAJDNEM lejött a színpadról:D:D:D:D:D.A kislány elkezdett táncolni.Én a háttérben mozogtam:)).A végén meghajolt és nagy lett a tapsvihar.Mi nem hagytuk annyiban!!Visszatapsoltuk!:)).
-Rendben,éneklek még egyet!-mondta nevetve István.Mi tapsoltunk.
.Mit énekeljek?-kérdezte.Na és mi volt a válasz?
-Dont stop!!!-hangoskodunk:)).
-Rendben.Bár a betegségem óta ezt nem énekeltem,de most meglátjuk.És tapsvihar........A kislány elkezdett táncolni.István lejött a színpadról:)).Mikor csak a zene volt,nevetett a kislányon,aki nagy örömmel táncolt a mi Csillagunknak:)).Szerencsére a lány mellett voltam,ezért észre vett engem is:D:D.Vége lett a zenének.Meghajolt és elindult.Pár 9-10 év körüli lány utána eredt.István lehajtott fejjel ment az ajtó felé két biztonsági őr kíséretében.Megcsörgettem Stellát hogy hol vagyok.Mindenki a könyvtár elé jött.Ennyi embert könyvtár előtt még SOHA nem láttam.És még sokáig nem is fogok.A nagy tömegben először mindenki lökött fel.Tímea mellettem volt,és nagyon kedves volt,mert mikor látta hogy a közös a múltkori képem Istvánnal begyűrődött,felemelte és azt mondta ne félj,odaadom ha te jössz.:))).Egy néni így szólt:
-A bordám a kilincsben,de akkor is kérek egy autógrammot!-viccelődött..:)))
.Végre!!!!Én jöttem!!:D:D:D:D:D:D.
-Szia István!
-Szia Barbika!-nevetett...:))).Oda adtam neki a képet,hogy írja alá.
-Látom valaki már találkozott veled!-mondta az egyik szervező néni Istvánnak.
-Igen!-nevetett fel István.
István!-szólítottam meg.
-Nem voltam benne biztos,hogy ma találkoztunk,ezért egy kis csomagot hoztam.Csináltam neked egy kis meglepetést,és még van benne más is.-mondtam,
-Nagyon szépen köszönöm!-mondta mosolyogva.Aláírta a képet,majd elköszöntem.
-Szia!-mondtam.
-Szia Barbika!-odamentem Stellához.Eszembe jutott hogy Gergő szeretne tőle egy autógrammot,ezért ismét beálltam a sorba.Mikor már tisztán láttam Istvánt(ismét).Egy 15 év körüli lánnyal fotózkodott.Középről fényképezték,na de ez semmi.Én szélen álltam.István nem középre,a kamerába nézett,hanem rám,szélre a fényképezés közben:D:D!!!Nagyon szép sötétbarna volt a szeme:)).Ismét én jöttem!!:D:D:D:D:D:D.
-Szia megint!-mosolyogtam rá.
-Szia.-válaszolt szintén mosolyogva.
-Kérhetnék két öcsémnek autógrammot?Ők nem tudtak eljönni.Az egyik még kicsi hozzá,a másik,Gergő,neki a lába fáj és nem tudott eljönni.
-Persze!-válaszolt nevetve.Odaléptem hozzá,és Ő már tudta,hogy a közös kép jön...:)).Jött is a kép...:)).
-István!Még annyit szeretnék,hogy csináltam rólad egy webet.Feltettem azt a kérdést,hogy mit szeretnek benned.Sokan azt mondták ahogy vagy úgy szeretnek,és még többen,hogy a mosolyod.Úgyhogy maradj ilyen,és mosolyogj sokat!-mondtam neki nevetve...:)).
-Rendben!!:)).-mondta nevetve,majd rám mosolygott,én pedig rá.
-A Csillag születik Gálán a miskolcin ott leszek,és az autógrammosztáson is!-mondtam neki mosolyogva.
-Rendben!Várlak majd-mosolygott vissza.Harmadszor is be szerettem volna állni a sorba,hogy átadjak neki egy üzenetet: valakitől))).De sajna az ajtót bezárták előtte:((.Annyit mondott a néni:
-Köszönjük!-A haza vezető úton végig az estén járt az eszem!:)).Azután még rókát is láttunk!Ment át az úton:)):P:P:P.Hazaértem,
anyának beszámoltam majd egy percre felléptem iwiwre.Itthon Ádám,a legkisebb öcsém elkezdett sírni,hogy Ő nem kapott autógrammot.Gergő erre egy lapra ráírta:Tabáni István.Utána annyit mondott nekem:
-Barbi!Miért vagy ilyen csúnya!?Ott volt a táskádban az autógramm!!
-Tényleg!Bocs Ádám!-mondtam neki,és Gergővel csak mosolyogtunk.Utána Ádám rajzolt egy képet Istvánról,megpuszilta és azt mondta ezt adjam majd át Istvánnak.Este tényleg semmit nem aludtam.Mikor végre lehunytam volna a szemem,kelni kellett:P:P:P.Most már a péntekre készülök!:)).Ott át adom neki Ádámka rajzát a puszival és egy különleges meglepivel. tőlem..:)))).
Életem 2.legszebb napja volt,és az már biztos,hogy a legszebb szülinapi ajándékom is most fogom megkapni,mikor ismét hallhatom énekelni élőben,és ráadásul újra beszélhetek is vele.Soha nem hittem volna,hogy 1x ilyen felejthetetlen szülinapom lesz.És ami a legjobb:már 1 hónapja szülinapozok!


--
__B@arbi__      a nagy T.I. rajongó :):D.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr551822445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monique0201 2010.03.08. 22:02:56

Barbika! Nagyon örülök, hogy ismét egy szép Istvános emlékkel gazdagodtál. Már látom, hogy sok hasonlóban lesz még részed, hiszen sűrűn lép fel a környéketeken, és városotokban is!

Rahsid 2010.03.08. 22:11:46

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!

LOL

"nagybarbi" 2010.03.09. 01:02:12

Barbi, hol könnyeztem a beszámolódon, hol nevettem olyan átéléssel írtad le az élményeket!
Köszi! :)

padrienn 2010.03.09. 13:37:23

Barbika-tündér, megható volt olvasni boldogsággal írt soraidat!
Azt kívánom Neked, hogy még sokat, sokáig "szülinapozz" a mi Csillagunkkal!

Adrienn

Millamol · http://millamol.blog.hu 2010.03.09. 18:31:34

Barbika kicsilány! Nagyon örülök, hogy ennyi élményben lehet részed! Gyönyörűen leírtad az újabb találkozást! :) És máris várhatjuk hamarosan az újabb élményedet ami Neked gyönyörű szülinapi ajándék lesz! Igazi buli! :)

mazsonyul 2010.03.09. 21:20:57

Nagyon élveztem a leírásod Barbika! :D Talán legközelebb érdemes lesz listát írni, hogy ne kelljen annyiszor végigállnod a kígyózó sort ;). Igazán rendes Tőled, hogy másokra is gondoltál az autogramosztáskor :). Jobbulást kívánok a tesódnak! Közelgő szülinapodhoz sok boldogságot kívánok!!! Puszi: Tünde :)

Iru 2010.03.10. 09:28:53

hááát, kameramanok mehetnek nyugdíjba...
pontosabban rögzíted az István-koncerteket, mint egy videofelvétel:)
arany vagy!

zelizine 2010.03.10. 15:27:24

Barbika, én az első percben amikor megismertelek(sajnos még személyesen nem) éreztem, hogy te egy nagyszerű, szeretni való leány vagy!
Kívánom, hogy a szülinapodon legalább ilyen élményben legyen részed mint a fent leírtak!!!!!

meda 2010.03.10. 20:05:25

Drága Barbika! Nagyon örülök Neked:) Mehetsz újságírónak, vagy tudósítónak:):) Elképzeltem, hogy mi lett volna, ha az a néni nem csukja be az ajtót??? István még mindig ott lenne és arra várna, hogy Te újra sorra kerülj:):):)
Gratulálok a beszámolódhoz, és Veled örülök! Sok puszi: Edit
süti beállítások módosítása