HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.03.23. 21:57 Attila47

Beszámoló a HANGORKÁNRÓL ami Miskolcra érkezett 2010.02.13.

- Venkli Mária Stella miskolci beszámolója -


Valentin-napi buli a Miskolci Sportcsarnokban HANGORKÁN-nal fűszerezve!!!

Előző este nem bírtam elaludni! Éjfélkor még fent kukorékoltam! Hajat festettem, meg az ajándékokat készítettem Istvánnak!
Reggel 5-kor úgy felpattant a szemem, mint annak a rendje! Nyugtattam magam, hogy mit izgulsz Stella, hiszen nem a Jóistennel találkozol, ő is csak egy ember, de a lelkem mélyén nem tudtam teljesen lehiggadni, tudtam, hogy nagy nap ez az életemben, hiszen ma látom, hallom először élőben!!!
És ez nem akármi! Hiszen hónapokon át csak a képernyőn láttam, újságokban, és féltem a valóságbeli csalódástól, hiszen a tévé, a képek nem mindig azt mutatják, ami a valóság! A média mindig kiszínez, nagyít, elérhetetlenné tesz!
Már délután éreztem, hogy hevesebben dobog a szívem, ahogy közeledik az este… Felhívtam Barbikát, hogy 6-kor találkozzunk, akkor lesz kapunyitás, és legyen jó helyünk. Hallottam a hangján, ő is be van zsongva! 6-kor megérkeztem a Sportcsarnokhoz, néhány perc múlva beengedtek minket. Jó is volt, mert áztunk-fáztunk. Akkor még csak eső esett! Bent Barbika felhívott, így nem kellett keresgélni, már ott álltak elől a kordon mellett az első sorban. Én még kimentem a bejárathoz, találkoztam Nagy Melindával és a barátnőjével, aki szintén Melinda, Szlovákiából. És megkerestem a gportálos szerkesztőket, tagokat, velük is megismerkedtünk, fényképet készítettünk, kaptunk névre szóló kitűzőt, hogy felismerjük egymást!
Hiszen egy cél érdekében voltunk ott!!! ISTVÁN miatt!!
Kis késéssel 7 után elkezdődött a műsor, én most a többi fellépőre nem szánnék sok időt, röviden: Kefír és Müller Attila (COOL Tv), felkonferálták a vendégeket, nyitó együttes a Stylo, ahol Müller Attila szaxofonozik, néhány dallal bemutatkoztak, majd jött újra Attila és az Avas Rádió műsorvezetője, aki bele is bakizott szegény Istvánunk nevébe, elkeresztelte Jánosnak! Nagy volt a felháborodás, fújogott mindenki!
Mi már ekkor nagyon aggódtunk, mert hallottuk hogy István Sopron után elakadt a hóban és lemondta a Tatabányai fellépést! Féltünk, hogy Miskolcra sem jut el! Aztán megláttuk a menedzsert Andort, és akkor kissé megnyugodtunk, hogy mégiscsak lesz valami a ma esti fellépésből! :) Ha már ő is itt van! Arra nem is gondoltunk, hogy Kefírnek is ő a menedzsere és azért van ott!
Na szóval jöttek sorba a vendégek: V-tech (ők több alkalommal is az est folyamán), az egyik kedves új ismerősömet Kefír meg is énekeltette, lejött a színpadról, és néhány sort Melyndával énekeltetett!!! :), aztán jött Charlie, aki nagyon profi volt, és nagyon kipécézett magának, mert az egyik dalnál vagy két sort hozzám intézett!!! :), McDc Veres Robi, na ő jól megizzasztott mindenkit, de legfőképpen saját magát, Nyári Karcsi, akiről szégyen ide, szégyen oda de még nem hallottam, viszont szépen énekel és zongorázik, Brasch Bence, ő még eléggé színpadképtelen, kis suta mozgású, de nem reménytelen, hangja viszont kevés van neki! És végre jó sokára 11:15-re befutott Istvánunk! Még csak egyet sem szusszanhatott , máris a színpadon találta magát. Nagyon fáradt volt, de a színpad csodákat művel (és lehet, hogy egy kicsit a mi szeretetünk is)… Teljesen átszellemült, erőt vett a fáradságon és elkezdett énekelni (miután vagy egy jó percig visítozott a közönség örömében, de annyira, hogy nem jutott szegény még szinte szóhoz sem). Bekiabálták, hogy „Szeretünk!” Válasz: „én is titeket!”
És megkérdezte melyik dallal kezdjen. Gyorsat választottunk!
A Don’t Stop Me Now című dallal kezdett, egy kis késéssel, mert nem indult a CD, mondta is:
-Befagyott a CD!
Végre elkezdődött! Teljes ováció fogadta, mindenki vele énekelte a nótát! Barbika felmászott a korlátra, ott lógott rajta végig :)
nagyon élvezte a kicsi lány! De igazából az egész sportcsarnok tombolt! Olyan volt, mintha mindenki csak Rá várt volna! Szinte leszakadt a plafon a hangjától olyan elemi erővel tört elő belőle!
A második dal előtt egy kis mentes vizet ivott, biztos nagyon kiszáradt!
Bevezetőnek azt mondta, hogy Ő még nem találta meg a párját, de ez a dal nagyon aktuális a szerelmeseknek. Akkor következett az Ő című dal, amit már az elején el felejtett, mondta is:
-Elfelejtettem a szöveget!- és mosolygott, nem volt egy cseppet sem zavarban. Mi pedig Melindával az első sorból ordítottuk a szöveget Neki, hátha meghallja! Mondta is:
-Mindjárt folytatom…
Ezt is óriási tapssal jutalmazta a közönség, kb. 3000 ember volt a Sportcsarnokban. Szerintem meg is lepődött az elején egy kicsit, erre nem számított! :)
Következett egy számomra még új dal az Ő előadásában, nagyon tetszett, hogy még táncolt is rá! Queen - Crazy Little Thing Called Love, jó kis pörgős szám… Ez is jól áll neki! (mi nem? :) )
Aztán jött a Fényév távolság, az egész Sportcsarnok énekelte vele, teljesen átszellemült az arca, tényleg olyan volt, mint egy ima!
Megint egy kis mentes víz, majd jött a Bohemian Raphsody, ami még mindig gyönyörű ahogyan énekli, talán egy kicsit a fáradság hallatszik rajta, már nem tudta úgy kitartani a hangokat, mint az elején…
De ez semmit nem vont le a varázsából, csodálatos volt!
A végén leült a zongora mellé, ott fejezte be a dalt! Nagyon fáradt már!
Sok egyszerre ennyi fellépés egy napon!!! Túlhajszolja magát!
Végül a Don’t Stop Me Now című dal jött újra, de már egy rögtönzött zenekari kísérettel. Mindenféle összepróbálás nélkül nagyon jó volt, később hallottam, amikor a vokálos fiúk méltatták, hogy milyen érzékkel énekelt össze egyből a zenekarral!!! Profi!
Elköszönt, de a közönség nem engedte el olyan könnyen, vastaps, majd visszataps, és újra visszajött a színpadra, bár láttam, Andor mintha megfogta volna a karját, hogy ne menjen, lehet már látta rajta, hogy nem ok minden vele? De Ő megfordult és fel a színpadra! Vele jött Kefír és Nyári Karcsi is, aki leült a zongorához, és hárman együtt énekelték el újra az Ő című dalt!
Ezzel vége lett az előadásnak, mindenki rohant kifele, mi is a jeges, csúszós, latyakban mentünk hátra a személyzeti bejárathoz, hogy még elkaphassuk az ajándékainkkal…
A portásnak magyaráztam egy kicsit, hogy engedjen be, először nem akart, de aztán jött Kefír apukája, akit hála az égnek ismerek, és Ő mondta, hogy menjünk csak be. Ő volt a fő rendezvényszervező, őrá már csak hallgattak!
Bent már ott voltak a gportálos csapat tagjai is, együtt vártuk Istvánt, mert mondták, hogy még ott van! Kb. Egy jó órát vártunk rá míg végül Kefír felvitt minket a VIP-terem bejáratához, és ott kihívták Istvánt.
Végre kijött, de láttuk, hogy nagyon nyúzott, és nagyon le volt lassúlva, nem tudtuk mire vélni!
Sorban mindenki odaadta a Neki szánt ajándékát, készítettünk néhány képet is Vele, és aláírta mindenkinek a hozott képeit!
Utolsónak maradtam nagyon izgultam, hogy mit fogok mondani Neki, összekavarom majd a szavakat… odamentem, mondtam, hogy egy kis utólagos szülinapi ajándék, fogadja szeretettel és a kezébe nyomtam a tasakot! Megköszönte, belepillantott, miközben mondtam neki:
-Van benne egy CD.-
-Te énekelsz rajta?-kérdezte.
-Igen, Teás dalokat.-
-Majd meghallgatom…-mondta.
Kértem, ha lesz rá lehetőség, akkor egy duettet énekeljen el velem a Pécsi találkozón… Azt mondta majd meglátjuk…és mosolygott!
A képeket amiket vittem aláíratni, megnézte, kérdezte honnan van…
Mondtam ezek a kedvenc képeim Róla, mert itt még szemüveges, félrefésült hajú volt. Nézte a másikat is, mondta, hogy igen, ez még a múzeumban készült!
Nem tartottuk fel sokáig, elbúcsúztunk, két puszi és egy ölelés kíséretében, a fülébe sugtam: “Minden jót kívánok, vigyázz magadra és pihend ki magad!”
Még a bejáratnál összefutottunk, amikor a taxihoz jöttek ki, Istvánon csak egy szál zakó, sál nuku, és úgy ment ki a taxiig a szakadó hóban!
Mentek Kefírékhez aludni, mert haza nem jutottak volna!
Én is gyalog tettem meg az út egy részét hazáig, mert a taxi nem tudott felmenni at Avason a dombra! Még a csizmám is átázott!
Lehet, hogy én is megfáztam? Az nem fontos, csak István gyógyuljon meg!!!!

FELEJTHETETLEN ÉLMÉNY és még mindig SZÍVSZAKADÁS!!!
Az új beceneve: HANGORKÁN!!! :)
 

Stella

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr721863715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsonyul 2010.03.23. 23:38:24

Ez jó Stella, "Hangorkán" :)...igen ő az! :) Valahol ez a nap is közös élmény, de a szurkolói oldalról, Szilvivel, Barbika anyukájával, és az iwiw-es Magosok nagyobbik részével nagy izgalomban voltunk, hogy István vajon oda ér-e Miskolcra, és szinte mint egy közvetítést adott le Szilvi, hogy most éppen mi történik Veletek és melyek a legfrissebb hírek. Látod, az akkor megfogalmazódott álmod végül is valóra vált Pécsen! Örülök neki! Köszi az élménybeszámolót! Puszi: Tünde
süti beállítások módosítása