HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.29. 00:20 Attila47

Tavaszi szél

- Miyuki beszámolója -

Én évente egyszer színpadon állok. Senki vagyok, de egy tanárként minden novemberben iskolai rendezvényén, amelyet IBS színpadon tartsunk, fellépek többi tanárokkal együtt. Azért tudom, hogy milyen zavaros a reflektorfény ott fönt.

Jött a tavasz, Istvánnak talán első szabadtéri fellépését láthattam. Ma nem volt reflektorfény, helyette kellemes kedves tavaszias fényt adott Ő arcára a természet. Gondolom most Ő is jobban láthatott minket, közönséget is.

Szép napsütésben az én lelkem is nyitottabb lett. Fújt a szél, de jó kedvűen eszembe jutott ”Tavaszi szél” dal. Már több mint 10 éve, amikor kezdtem magyar nyelvtanulást, ez volt első magyar dal számomra, amit megtanultam. Talán jobban tudok énekelni, mint Freddie. :)

Amikor énekelt „Ő”t –„Ő a dal, mit suttognak a fák”- István is felnézett a fákat. Olyan szép mozdulata volt, róla egy tavaszias képet hagyhattam magamban. Biztos a madarak is jól érezhettek.
Említett aranyos műsorvezetőnéni, hogy ismét augusztus végen lesz István fellépés, ugyan ott. Képzeltem, talán akkor István hátéren lévő fák is már csupa zöld erős levelekkel viszont fognak látni minket. Akkor ugyanúgy lesz majd Istvánról egy nyárias kép magamban, csak más pillanatban, talán más dalban… :)

Autogramosztásnál türelmesen állhattam, mért rajongó társaim is voltak együtt és, igen tavaszi napfényben olyan jól éreztem magam.

Elvittem Neki kis szokásos ajándék füzetemet, amin rajta volt ismét madár daru. István szépen simogatta, „ez nagyon szép”…
Kértem egy autogramot enyémre, ugyanúgy mint múltkor Pécsett, kértem japán ecsetes tollammal írjon. „Tetszik ez a toll.” …Sorok között olvasó vagyok, természetesen odaajándékoztam a tollamat is. Csak elfelejtettem említeni, hogy ha ecsetnél kevésnek látja tintát, akkor össze kell nyomni fogóját, akkor föntről alá folyik a tinta. Talán ezt majd következő alkalommal, kedves Istennek szándéka volt, hogy legyen még ilyen találkozásom Istvánnal. :)

Ma nem felejtettem el, hogy legyen táskámban ChupaChups. Odaadhattam Istvánnak is, körülötte dolgozott Városőrségnek is tetszett, ők is jól nagyot mosolyogtak.
Ez a pillanat is bennem maradt egy másik tavaszi képként.

Hazafelé autóban nem hallgattunk István új CDjét, hanem együtt énekeltünk ”Tavaszi szél”-t.
Nagyon szép napom volt. Remélem még több hasonló szabadtéri fellépését láthatunk majd. Mindenkinek ajánlom.
 

Miyuki

Kapcsolódó videó: https://www.youtube.com/watch?v=JbmraKGrZFw

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr391876301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsonyul 2010.03.29. 21:42:40

Drága kicsi m! Nagyon szépen, a szókincsed leheletfinom ecsetvonásával festetted le ezt szép tavaszi napot :). Nagyon kíváncsi leszek a nyári leírásodra is...mintha István eggyé vált volna a természettel, olyan hangulatot árasztott a leírásod :). A tollad annyira egyedi, hogy biztos tudni fogja István kitől kapta. Köszi, hogy megosztottad ezt a napodat, és bár azt mondtad, elviszed a lelkünket a koncertre, most mégis azt érzem, Te hoztad el a Te lelkedet ezzel az írással :). Puszi: N

Évi-Evuka 2010.03.30. 06:37:10

Kedves Miyuki, ez nagyon szép és látványos volt, mert én nem lehetem volna másképp ott, csak általad. Köszönöm!

padrienn 2010.03.30. 22:22:29

Kedves Miyuki!

Amikor a tavaszi szél augusztusi hőséggé változik, Te akkor is ugyanott leszel, ugye? Szeretnék én is ott lenni akkor....

Köszönet Neked ezen írásodért is!
Adrienn

TéZsé 2010.03.31. 16:50:17

Tuneményes lény vagy Miyuki!
Koszi a videoért is (Attila volt??)
Az iras a kepekkel egyutt lett egy "akkord"=harmonia??
Tiz éve csak hogy tanulod a magyar nyelvet???
Csoda szépen hasznalod!!!
Szeretettel gratulalok es Te is megérdemelsz egy chupa chups cukorkat tolem!!!
Puszi Tézsé

padrienn 2010.09.22. 22:17:37

Miyuki! Ez az első olyan kommentem, ami visszakapcsolódik egy régebbi bejegyzéshez! Nosztalgiázni jó!

"...hogy ismét augusztus végen lesz István fellépés, ugyan ott. Képzeltem, talán akkor István hátéren lévő fák is már csupa zöld erős levelekkel viszont fognak látni minket..."
ÉS LÁTOD, OTT VOLTUNK!
Mert akkor valószínűleg "ott volt dolgunk"... és még találkoztunk is! Legyen még sok ilyen!!!

Adri
süti beállítások módosítása