HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.07. 19:30 Attila47

"Vacsicsata" a Trófeában

Tegnap este részt vehettünk egy találkozón, mely István kezdeményezésére jött létre. Az alábbiakban olvashatjátok Jenei Anikó beszámolóját - hamarosan én is írok, de még össze kell szednem a gondolataimat :)

És itt van néhány fotó is: http://picasaweb.google.hu/hidas.attila/Trofea#

- Szeri beszámolója -

Az Rtalent meghívta a rajongói oldalak képviselőit egy megbeszélésre, eredetileg vacsoráról szó sem volt. Később kaptam egy mail-t amelyben egy linket küldtek.

http://www.trofeagrill.com/trofea-ujbuda/index.php

Nem  értettem, mi lehet ez, és miért??  Később telefonon is felhívtak, hogy igen lesz vacsora és az egész István ötlete volt, szerette volna, ha egy vacsi keretein belül, beszélhetnénk meg azokat a dolgokat , amelyek fontosak, hogy a rajongói tábora  egységes egészet alkosson.
A kérdéseket amelyekre a menedzsmenttől várunk választ  feltehessük.
A vacsorán jelen volt : Erzsike, a ning képviseletében szodizs, Hidas Attila, Andor , Tibor és akiről már egy ideje szól az életünk: TABÁNI ISTVÁN
Nagyon megtisztelőnek éreztem ezt a meghívást, komolyan annyira izgultam mint még soha, idő előtt érkeztünk /Attival/ az étteremhez, beszélgettünk, vajon biztosan itt lesz-e? A telefon hívás most sem maradt el, jönnek de késnek, mert Istvánt még "összekel" szedniük.
Bementünk,-beszélgettünk vagy fél órát amikor megláttam az ajtóban feltűnni senkihez sem hasonítható fizimiskáját. Jönnek....hú nagyon izzadt akkor már a tenyerem, találkoztam már vele, beszéltünk is többször, ez azért más, vacsora a nagy kedvenccel. Érkezett Andor széles mosollyal...- jé gondoltam ez az ember ilyet is tud?? - eddig még csak a mogorva arcát ismertem. Erzsikével nem volt gond már Csepelen is beszélgettünk, Tibort mint barátok üdvözöltük egymást, és jött ŐŐŐŐŐŐŐŐŐ, amikor meglátott mosolygott, kaptam puszit, azért a nevemet is mondtam, igen tudom, téged ismerlek, felelte kedvesen.
Tanakodtak ki hová üljön, rövidre zártuk az ülés rendet pillanatok alatt, így történhetett meg kedves rajongó társaim, hogy István velem szemben foglalt helyet. Pár percig néma csend honolt az asztalnál, - még én is csendben voltam:))) kivárásra játszottam, majd csak megszólal valaki. Andor volt,-" oldjuk egy kicsit a feszültséget " javasolta,  "menjünk válasszunk és ha már nem üres a hasunk,majd akkor beszélgetünk is."
Választottunk. A legtöbben a ragu levest részesítettük előnyben,  István a bab leves mellett döntött. Amikor megettük akkor azért  Andornak felvetettem, hogy jó lenne ha a fellépésekre vinnének magukkal lemezeket és akkor azokat ott frissiben lehetne dedikáltatni, megígérték, hogy a következőkre már visznek magukkal. A fellépésekről annyit, hogy igyekeznek naprakész állapotba hozni az rtalent -hu oldalt és azon mindig minden megtalálható lesz a jövőben. Igyekeznek egy napra nem  zsúfolt programot összeállítani Istvánnak, de azt tudomásul kell venni, ha valahová meghívják, akkor oda menni kell. István még az út elején tart és ezeket be kell vállalni, azért mindenki láthatja, hogy most azért kevesebbet kell utazgatnia,nagyobb a szórás. Rákérdeztem a sajtóra. Nem kell elhinni amiket írogatnak, bosszantóak, de nem tudnak mit tenni ezzel kapcsolatban, kérnek helyesbítést amikor olyasmi jelenik meg, de többet nem tehetnek. egy rövid ideig megint csend volt. "Énekeljek?" - kérdezte Andor, -most komolyan énekelni akarsz? - kérdeztem, - igaz István? már majdnem olyan jó hangod van mint nekem:))))))))))
István csak mosolygott és evett nyugodtan tovább.
Közben a szomszédos asztaloknál érezhetően megnőtt a mozgolódás, felfedezték Istvánt, ahogy felállt az asztaltól azonnal letámadták, hogy-hogy nem mindenkinél volt fényképező alkalmatosság:)))
Közben beszélgettünk a új oldalról a hivatalos rajongói oldalról - Erzsike ötlete volt, hogy mindenki aki szereti a testvérét azok itt együtt és Istvánért rajonghassanak  Ez volt az a pont amikor már István is bekapcsolódott a beszélgetésbe.
Ő támogatta ennek a létrejöttét, mert úgy érezte, és hallotta is, hogy a rajongói oldalak között feszültségek vannak és ő szeretne ennek véget vetni, mert ne erről szóljon a dolog.
Az infók az ő jóváhagyásával juthatnak el hozzánk, tartsuk tiszteletben a döntését.
-Andor ekkorra már kitudja hányadik fogásnál tartott:)) rendületlenül evett, időnként rápihent aztán folytatta tovább.
Megemlítettem neki, milyen rossz véleménnyel voltunk irányában, és hogy ezen némiképp javított amikor a Renivel összefutottak a Westendben.
"Te ezt honnan tudod"- nevetett István - ezt nem is meséltük senkinek,
Nem kellett- arról az oldalról volt a lány akiket én képviselek. Nevetés, na látod?? Semmi sem marad titokban, jársz a városban, és még haza sem érsz már az egész ország tud arról ami veled történt pár órája.:)))))
Megint jöttek, aláíratni fényképezkedni...... milyen lehet ezt úton-út félen egész nap...
Beszélgetni kezdtünk a Westend kapcsán arról, sikerült-e neki nadrágot venni, mint ahogy arról beszélt is Mezőkövesden, - nem, nem vettem, nehéz egyedül választani , pedig most nyárra akarok majd színesebb cuccokat is. Szemben ült velem, elképzeltem sárga pólóban, fehér nadrágban, - lányok ha majd színesben nyomja akkor is tetszeni fog nektek. Szóba kerültek a fellépések, hogy Andor állandóan azzal "szekálja"  hogy tapsoltassa meg a közönséget, és hogy ne csak egy  1m sugarú körben lépegessen, csináljon hangulatot.
Andor- te milyen fellépésekre jársz?- kérdeztem hát remek a hangulat mindenhol taps nélkül is, újabban meg már táncikál is István.
-Igen a múltkor mondtam neki hogy tapsot csikarjon ki a nézőktől-- Á én nem-- erre kimegyek mert csörgött a telom, mire visszanézek az egész csarnok tapsol,
Tudom, hogy sok kritika érte Andort  illetve az egész menedzsmentjét Istvánnak, de most a saját szememmel is láttam és érezni lehetett, igen a menedzserei is ugyanolyan rajongói Istvánnak mint mi, és ami nagyon érződik BARÁTOK - István nagyon szereti őket, élcelődnek vele a legkisebb bántó szándék nélkül.
Kérdeztem a lemezéről, hogy nem lehetett volna pörgősebb számokat is tenni rá, Ő szeretett volna, de nem csak neki volt ebbe beleszólása. A következő lemezén majd lesznek olyanok is, és a sajátjai is. Istvánhoz sokszor nem is jutnak el infók, Ő pl. azt tudja, hogy csak 500 jegyet adtak el a koncertjére, ezért megnyugtattuk, hogy ez tuti téves infó.
Véleménye szerint  sem túl szerencsés a csütörtöki nap, de a Syma hétvégente akkor már foglalt. Beszélgetés közben kiderült, hogy szeret fényképezni és rögtönzött kölcsönös oktatásban  részesítették egymást: István és Attila:))
Szeretne már végre pihenni egy kicsit, mert mint mondta a betegsége alatti  "lábadozást " semmiképp nem tekinti annak.
Nagyon szereti az embereket, jól esik neki az hogy felismerik, persze néha jó lenne csak úgy végig mennie az utcán anélkül, hogy megállítanák. Kérdeztem , volt-e mostanában múzeumban vagy valahol kikapcsolódni?
Nem, illetve volt egy  film premier bemutatóján, de az  pont nem tetszett neki, sajnálja hogy a múzeumok most kimaradnak, oda szívesen menne.
Elutazna , külföldre egy kicsit valóban pihenési szándékkal. Kérdeztem az ajándékokról.
Nagyon sok ajándékot kap kapott, valamelyik újságban lesz is egy kép amelyben ezeket megmutatják.
A desszert következett volna amikor egyszerre álltunk fel az asztaltól," elkísérhetlek"? - kérdezte - szerinted? - nevetett,"oké akkor menjünk!!"
Annyi finomság közül ,-  választottunk gesztenye pürét, én még somlóit is, István is valami hasonlót csak azon vanília öntet volt. Kérdeztem arról, tervezi-e  hogy  a festészettel rajzolással is fog-e a későbbiekben  is.
Igen, nagyon szeretné, de egyenlőre egyáltalán nincs ideje erre. Beszéltünk a Csisz-ről, hogy milyen nehéz volt neki azt megszokni, hogy ennyi ember előtt kell produkálnia, és hogy mennyire izgult. Alig akarta elhinni, hogy szerintem aki őt megkedvelte annak már a döntőbeli baki már nem osztott.
Rengeteg dolog érdekli Istvánt, szinte nincs is olyan ami ne, szinte minden ami művészet.

Azt beszélgettük sokszor, hogy mikor lesz az a pont amikor majd István úgy "kiakad". Megkérdeztem tőle, hogy bírja azt elviselni, ha csak úgy jópofiznia kellene de neki az nem tetszik? "Türtőztetem magam" -felelte. Lehet ennyire??- "Igen lehet"- persze nem könnyű,
-"ha olyan a szitu akkor nem folyok bele a beszélgetésbe, akkor azt észreveszik".:))))))))
A magán életét mindig is szeretné majd megtartani magának, ebben nem fog engedni soha- igaza van!!!!
Ahogy beszélt és figyeltem, -állva ettük meg a desszertet annyira beszélgettünk, csatlakozott még hozzánk az Atti is- milyen fantasztikus ez a fiú, itt áll előttem eszegeti a gesztenye pürét, csillog a szeme amikor a festészetről a rajzról mesél. Valóban azt érzi az ember vele kapcsolatban, hogy csoda ez a fiú!!!
Megtudott maradni olyannak amilyen, őszintének kedvesnek és figyelmesnek, mindenre figyelt, reagált, és nagyon örült annak, hogy ennyien szeretik, azt mondta. "Mindig vágytam az emberek elismerésére , szeretetére, de soha nem tudtam  elképzelni, hogy ez velem is megtörténhet"
Nagyon fárasztó neki a sok utazás, jobban elfárad mint a fellépéseken, de hát valahogy oda kell jutni.
Vannak elképzelései a máj. 13-i koncin, hogy kiket szeretne vendégül látni, de ezeket még egyeztetnie kell a kiadójával is.
A vacsit elfogyasztottuk  este is lett, Erzsikének is igyekeznie kellett az ő kis Emmácskájához, ezért sajnos be kellett fejezni a fantasztikus estét, kifelé menet István még írt a vendég könyvbe, közben megint "letámadták" .
 A motoros kabátot mikor felvette, megkértem álljon már meg egy pillanatra, hogy lefényképezzem.
Beálljak ide a kenyerek mellé?- nevetett.
- akár oda is,--- hát oda is állt.:))))))))
Kérdezte hová megyünk legközelebb, megemlítettük  Kecskemétet, de nekem rögtön beugrott Gia, meg is kérdeztem , ugyi emlékszel arra mit írtál a lányoknak az oldalunkra??
A bőrgatyósra?- nevetve kérdezte, persze, az nagyon jó, de tényleg ennyire szeretik a lányok?
Nem a bőrgaytódat- Téged- benne!!:P :)megint nevetett.
A végén egészen jó hangulat kerekedett, sétáltunk a kocsi felé amikor egy   kirakat előtt megállt és gyönyörködött az intarzia kiállítás tárgyaiban.
Jó volt látni csak mint egy egyszerű járó kelőt is, ahogy nézelődik.
A kocsiban Atti megkérdezte tőle, mi a helyzet az autó vezetéssel, - sajna arra sincs időm, hogy kipihenjem magam, de egy eldugott helyen szívesen kipróbálnám , mondta nevetve.
Megérkeztünk Istvánék háza elé, elbúcsúzkodtunk, megköszöntük a lehetőséget, és a mielőbbi viszontlátás reményében elindultunk hazafelé.
Fantasztikus este egy fantasztikus ember társaságában, ez olyan amire majd ha egyszer nagymama leszek, -Brigi remélem nem mostanában!!!!!:))))))))) is emlékezni fogok!
Azzal szeretném zárni ezt az egészet, amiről Istvánnal beszélgettünk.

Szeretné, ha az oldalakon a negatív cikkek nem lennének jelen, ha akik őt valóban szeretik akkor ne töltögessék a lemezét a netről, hanem inkább vegyék meg, és nagyon szeretné a május 13-i koncertjét telt ház előtt bemutatni.

Mi mindannyian akik itt vagyunk kedveljük és szeretjük Őt, tegyünk azért, hogy az ellenségeskedés még véletlenül se jelenjen meg vele kapcsolatban.
Tegyünk azért, hogy   a "mese" tovább folytatódhasson.

Szeri

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr671902453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsonyul 2010.04.07. 20:25:30

Micsoda jó ötlet volt ez a találkozó!!! És igazán részletesen leírtad a történteket. Örülök, hogy olvashattam. A képekért külön köszönet! :)

padrienn 2010.04.07. 20:57:59

Kedves Szeri!
Köszönet a részletes leírásért, nagyon örülök, hogy részt vehettetek egy ilyen csodálatos "Istvános" estén!
Adrienn

meda 2010.04.07. 21:12:12

Kedves Anikó!:)
Köszönet a beszámolóért, most olvastam el harmadszor, hogy mindent jól "értelmezhessek":D:D:D
Örülök, hogy személyesen is megismerhettelek:)
Puszi: Edit

Szondyka 2010.04.07. 21:53:55

Szia Szeri! :)

Nagyon köszönjük a beszámolót (Attila, Neked is köszönet a képekért, és amiért közzétetted itt is Szeri beszámolóját)! :)
Csodálatos estében lehetett részed/részetek! :)
Nagy öröm lehet Istvánnal ilyen szabadon beszélgetni! :)
Örülök én is, hogy személyesen is találkozhattunk! :)
Puszi,
Kata

Monique0201 2010.04.07. 23:48:30

Kedves Szeri! Nagyon örülök, hogy ilyen részletesen és humorosan mesélted el a vacsora eseményeit. Bízom benne, hogy előbb-utóbb teljesen meg fog valósulni Istvánnak a rajongói összefogásról való álma is!

szeri45 2010.04.08. 01:10:18

Monique!

köszi neked a hozzászólást, nagyon ari vagy, annyi olyan szitu van az életben amikor nem lehet viccelődni, én meg szeretem a vidám dolgokat. A beszámolóimat is igyekszem ebből a szemszögből megírni, de ha kell tudok nagyon komoly is lenni. Ezt az Attiék ugyan nem ismerik, de remélemnem is lesz rá soha szükség.
Kívánok neked mostantól csupa mosolyt és derűt.

puszi: Szeri
süti beállítások módosítása