HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.17. 18:07 Attila47

István látogatása @ BJS

A Fókusz riportja itt látható: http://www.rtlklub.hu/video/87999

 

- Miyuki írása -

 

Olvasom, hogy régebben miket írtam ide:

 

„Voltak többi rajongók is István jelenését várva, de én gondoltam, hiába itt találkoznék Istvánnal, ilyen hangos helyen nem tudok szólalni hozzá, pláne csendes helyen is nehezen megértenek az emberek engem. Ezt talán máskor, ha lenne alkalom… „ (SYMBOL-ban)

 

„Csak elfelejtettem említeni, hogy ha ecsetnél kevésnek látja tintát, akkor össze kell nyomni fogóját, akkor föntről alá folyik a tinta. Talán ezt majd következő alkalommal, kedves Istennek szándéka volt, hogy legyen még ilyen találkozásom Istvánnal.”(XVIII.kerületben)

 

 

Eddig kétszeri kis találkozásom volt Istvánnal, most vártam a harmadik alkalmat. Csak nagyon különlegesen teljesült: nem nekem kellett menni Istvánhoz, hanem István jött hozzánk. Sőt a munkahelyemre, ahol mély szívemmel szerető gyerekeink tanulnak és kedves kollégánk dolgoznak. Ez az egész hely az én lelkem. Szigorúan magamnak mondtam, hogy ma nem egy rajongóként várom Istvánt, hanem egy tanárként, nem szabad ezt elfelejteni….

 

Olyan furcsa látvány volt, amikor István keresett magának megfelelő méretű papucsot a cipő szekrény előtt, ahol én is nap mint nap cserélek a cipőt. Ugyanúgy segítettem neki, mint másik általános vendégnek, hogy melyiket vegyen és tegyen a cipőt szekrénybe.

 

Csak utána bemutatkoztam kézfogással: ”Miyuki vagyok, csak én már találkoztam veled!” Ő emlékezett rám, már „táncolt a világ”… de csak csendesen mosolyogtam, mért most egy tanárnőként szeretnék viselkedni.

 

Voltunk egy énekórán. Nálunk most kezdett újtanév. Pici elsősöknek akkor volt életében legelső énekórája. Egyik kislány mesélt következő napon nekem, hogy nagyon örült annak, hogy pont ő mellé csücsült István. Ő nem tudja, ki lehet István, de azt mondta,”csak különleges ember lehet, mért kamera csak rá figyelt egésznap.”

Tényleg Ő különleges ember volt: csak egy-kétszer hallotta egy japán nótát, amit gyerekek énekeltek, de amikor kijöttünk teremből, ő azonnal kezdett énekelni nekem halkán. Milyen jó hálás érzékei vannak! Én is segítetem neki, együtt énekeltünk és csendesen nevettünk, mint kettő rossz gyerek kiszöknek órából és folyósón énekelnek. Soha vissza nem térő pillanat volt. Soha nem fogok elfelejteni ezt a pillanatát, és azt a nótát, amit csak én hallhattam Istvántól.

 

Rajzórán is nagyon szorgalmas diák volt István. Annyira koncentrált a rajzolásra, én csak messziről figyeltem rá, nem szólaltam semmit közben. Az ő rajzára nagyon csodálkoztak a gyerekeink.

István mondása talán gyerekeknek is mély szívükben fog maradni. Egyik gyerek kérdezte tőle, hogy mi a titka ügyes rajzolásra? Tehetség? Erre István válaszolt: nem elég a tehetség, ennél fontosabb dolog a gyakorlás.

 

Végre született nekem egy első „közös fotó”. Nem fényképző előtt pózolva, hanem egy természetes pillanatban készült a kép. Ennek annyira örülök. Igen, én ilyen közös fotót vártam.


 

Volt pár forgatás, fotózás, interjú, azután elmentek a riporterek. De István tovább maradt nálunk egyedül, menedzser nélkül, testőr nélkül, rajongó nélkül…,ahol nincs zaj, sorba állás, autogramosztás…csak nyugodt és csendes délutánunk maradt.

 

Ilyenkor sokan használnak olyan kifejezést:”mint ezer éve ismertem volna Őt”. De én egyáltalán nem éreztem Benne ilyet. Inkább Istvánban tök idegen embert láttam, akit most igazán tudok ismerni. Teljesen elfelejtettem, hogy rajongója vagyok, vagy tanárnő vagyok…

 

De ezeket az eseményeket és emlékeket én már szívembe jó mélybe bezártam. Remélem senki nem fog haragudni rám, hogy nem írok ide részletesen.

 

Hazafelé autóvezetés közben hirtelen éreztem mélyen, hogy én micsoda szerencsés ember vagyok, hogy lehet velem történhetett ilyen élmény. Nagyon sok embernek köszönhető, sok véletlenségnek is. Az egész olyan volt egy mese. És csak csendesen elsírtam magam.

 

Hazaérkeztem, kinyitottam az ajtót és ott várt engem kis fiam, pici két kezében tele volt pitypang virággal. „Mammy, neked szedtem.” Ismét sírtam: micsoda boldog ember vagyok és mennyi sok szerető emberek között élek.

 

Köszönöm Mindenkinek, akinek kezeken keresztül hozta nekem ilyen boldog napot. De elsősorban mindenképpen Istvánnak, hogy szakított nekünk sok időt, látogatta minket és boldogított a gyerekeinket is.

 

István jó ember.

 

 

Miyuki

 

 

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr351929762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsonyul 2010.04.17. 20:27:43

Drága kicsi m Barátnőm! Én azért vagyok nagyon boldog, hogy Neked ilyen gyönyörű találkozásod volt Istvánnal és ezt megosztottad velem és most egy részét másokkal is :). Annyira de annyira meghallgatnám Istvánt ahogy japánul énekel Veled :D! Igazi jó "tanárnő" voltál, láttam István nagyon figyel az "órán", és a gyerekek pedig tündériek voltak, főleg ének közben :). Remélem István is olyan jól érezte magát ezen a találkozón, mint Te...Sok puszi: N

Monique0201 2010.04.17. 21:26:33

Kedves Miyuki! Nagyon örülök, hogy ez a találkozásod úgy sikerült Istvánnal, ahogyan Te is szeretted volna. Volt lehetőséged megismerni István igazi arcát, miközben nyugodtan tudtatok beszélgetni mindenféle kötöttség és zavaró tényező kizárásával. Szerencsés ember vagy és örülök, hogy ez a soha vissza nem térő pillanat egy Istvánnal rokonlélek embernek adatott meg! :) Kívánom, hogy sok ilyen különleges találkozásban legyen részed még!
Puszi.
Móni

padrienn 2010.04.17. 21:34:18

Mosolyangyal Miyuki!

"ahol nincs zaj, sorba állás, autogramosztás…csak nyugodt és csendes délutánunk maradt"
Ez annyira szép találkozás lehetett, és ezt annyira Rád jellemzőnek érzem!
Azt gondolom, István is éppannyira örült, hogy Veled találkozott!
Veled öröm találkozni, ezt már én tapasztaltam!

Adrienn

Évi-Evuka 2010.04.17. 22:16:04

Drága kicsi Miyuki!
Te is nagyon nagyon jó ember vagy! öröm lehet a Te tanitványodnak lenni. Mindig meghatódottsággal olvasom kedves soraidat, és örülök a feledhetetlen találkozának Istvánnal, igazán megérdemelted!
Sok szeretettel: H.Éva

csöri 2010.04.17. 22:19:27

Kedves Miyuki!:)Mint mindég a szerénységed levesz a lábamról!Gratulálok,hogy Neked ez a találkozás Istvánnal olyan lett mint az álmaidban elgondoltad!Ez így kerek,Ti egymásnak adtáttok azt ami nagyon keveseknek adatik meg!Erről nekem SZécsi Páltól-A két összeillő ember...című dal jutott az eszembe.Nekem nagyon tetszik ez a mentalitás,hiszen annyira élet szerű,minden csillogástól mentes.Ez csak a jó emberek szívében lakozik!!!!Sok szeretettel,puszi,CSöri.:*

Kovács Melinda (Linda) 2010.04.17. 23:20:12

Drága Miyuki ! Hát megtörtént, amire vártál; egy igazi, csendes, emberi találkozás Istvánnal. Tömeg, tolongás, kapkodás nélkül. Egy bensőséges, életre szóló emlék lesz ez a mai nap. Kísérjen még el sokáig a emléke; élj meg még sok hasonlót. Mert Te megérdemled.

empatia 2010.04.17. 23:37:11

Kedves Miyoki!

Mindent olvastam, amit eddig írtál a különböző Portálokon Istvánról, és különösen örülök a mostani gondolataidnak. Köszönöm, és gratulálok, hogy ilyen jól megtanultad a nyelvünk.

Nagyon örülök, hogy láthattam, az iskoládat, és a kedvességet sugárzó személyedet.
Egy különleges kincs vagy, köztünk, Tabáni rajongók, de egyáltalán a magyarok között.

Az én véleményem a látogatásról (ezt még tegnap írtam valahova)

Nem a "sztár" volt ott, hanem természetesen viselkedő, nyitott, kíváncsi gyerekszerető EMBER.
Semmi művi, csinált dolog nem volt riportban. Végtelenül szimpatikus volt a tanárnő, az összes felnőtt. A csillogó szemű gyerekek sem majomkodtak. Ha lenne ekkora gyerekem, szívesen járatnám, ebbe a nyugodt, tiszta, jó hangulatú iskolába.
István minden értékes, emberi környezetbe beleillik, OTTHON van. Nem "celeb", hanem kétirányú tehetsége, és viselkedése alapján igazi CELEBRITAS, azaz jó értelemben vett előkelőség, ÉRTÉK!

Szimpatikus volt Istvántól, az is (igazolta most is, hogy a tökéletesre törekszik),
hogy a TV riportban nem engedte, hogy mi is megnézhessük, azt a rajzot, amit néhány perc alatt rajzolt. Irigyellek, hogy Te láthattad.

Szeretettel üdvözöllek a kisfiaddal együtt.

Iru 2010.04.17. 23:45:54

Gyakorolhatjuk a kiegészítő élménybefogadást. Jó olvasógyakorlat Miyuki, rátermett tanárra vall :) Nagy köszönet érte!

kicsi m 2010.04.18. 00:12:30

Nagyon szépen köszönöm a kedves kommenteket.

István rajzát már keretbe raktunk és iskolánk folyósón látható.
Szerintem nem titkolóztunk erről, iskolánk honlapján is látható a képe.
www.bpjpschool.hu/gyouji/10/201004/0414tabaniistvan/20100414tabaniistvan.html

Vagy, ha valaki személyesen szeretné nézni, nagy szeretettel várunk mindenkit. Csak vegyetek le a kinti cipőt a bejáraton! Az iskolánk mindig nyitott mindenkinek!

matesa 2010.04.18. 08:58:10

Miyuki. Nagyon vártam a tegnapi fókuszt, mert tudtam hogy István lesz benne..és tudtam hogy te is...Igy dupla élmény volt benneteket látni:)
Olvastam már előző nap, hogy István a folyósón énekelt neked...jaj ezt nagyon szerettem volna ha benne van a riportban....tényleg nagyon aranyos, meghitt pillanat lehetett.
Nagyon tetszett az érintés utáni rajzkészités....ilyet még nem is láttam.
Örülök hogy találkoztatok, nagyon kedves , rokonszenves film kerekedett belőle.
puszi: Máté Ani

matesa 2010.04.18. 08:59:34

Bocsánat, tegnap én szóltam hozzá legelőször Miyuki irásához, és ma mikor elolvastam a többi hsz-t, akkor vettem észre az enyém eltünt....nyomoztam és láttam bénáztam, véletlen a dedikáláshoz irtam...:):) de ze semmit nem jelent, gyorsan bemásoltam a helyére :)

optima 2010.04.18. 11:40:23

Kedves MiyUki!

Elnézést, hogy elírtam a nevedet.
Láttam azt a rajzot a riportban de az zavart meg, hogy a végén, egy székre lefordítva tette le a papírját. DE mindegy is.
A szeretetteljes,elismerő hozzászólásokat látva, meg kell jegyeznem, hogy jó lenne, ha a TV-k többet törődnének az értékek, az idegen kultúrák bemutatására. Ez a rövidke riport, úgy volt István jó értelemben vett reklámja, hogy közben megismerkedhettünk Veled. A TV, kivételesen azt megengedte, hogy meglássuk elragadó személyiséged is. A nem rajongók is tájékozottabbak lettek. Végre az képernyő előtt is eltölthetett bárki néhány értékes, lélekemelő percet,ebben a rohanó világban.
Láttam az iskola honlapját, és lehet, hogy élni fogok a meghívásoddal, és "én is leveszem Nálatok a cipőmet". Közel lakom az iskoládhoz.
Esetleg, ha úgy alakul, hivatalosan is felvehetnék a kapcsolatot.....
Örülök, hogy ha csak a monitoron keresztül is megismerhettelek, és olvashattam a többi méltatód hozzászólásait is.

sayonara 2010.04.18. 13:30:39

Kedves Miyuki!!!
A kedvedért regisztráltam ide, erre az oldalra... Kezdettől fogva olvastam az írásaidat....Gratulálok, hogy tanulod a mi nagyon nehéz nyelvünket... Már nagyon jól megy...Nagyon aranyos volt a találkozó Istvánnal..Úgy ült ott a pici széken , mint egy megszeppent diák...De jól viselkedett.....
Sokat tettél azért, hogy népszerűsítsd az iskolátokat....So szeretettel üdvözöllek: Sayonara

Aniko78 2010.04.18. 17:04:43

Miyuki!:)Talán mondhatom,hogy egy álmod vált valóra.Életre szóló élményben részesültél amit mindig a szívedben hordasz.Örülök neki!!
Puszi:Fábry Anikó

TéZsé 2010.04.18. 19:16:31

Daraga Miyuki!!!
Most végtelenul orulok,azoknak csoda szép élményeknek amiket nem osztasz meg velunk.....
Az irasodat mindig szeretettel olvasom:)
Puszi TéZsé

szeri45 2010.04.18. 20:50:39

Míyuki kedves!

Nagyon örültem annak amikor az Attila bemutatott nekem Téged, igazán kedves és teljesen más szemmmel látod Őt és mégis tökéletesen. A beszámolóid nagyon életűek imádom olvasni ahogy írsz, ahogy magyarul fejezed ki mindazt amit érzel amit átélsz.
EZ a látogatás nem csak neked, hanem Istvánnak is nagyon nagy élmény lehetett.
Szívesen elmennék én is az iskolába ahol tanítasz.:))
Nagy kár hogy diákként már nem:(
Igérem, ha egyszer eljutok oda, akkor a cipőmet leveszem a bejáratnál, ahogy illik.
Nagyon köszönöm!

puszi: szeri
süti beállítások módosítása