HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.05.02. 11:34 Attila47

Barbika dupla beszámolója

Picit hosszúra sikerült mert ez 2 beszámoló!!:P
Tele vagyok élményekkel!!Azt se tudom hol kezdjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D.Azért megpróbálom...:))).
Szóval...Péntek reggel felkeltem.Suli volt...:((.6 óra:((.Én a szünetekben Evinek(aki szintén István rajongó) arról beszéltem,milyen jó lesz a 7vége....:))).Egyszer csak vége lett a sulinak!!!:D.Haza mentem.Pihentem 1 picit,hogy legyen energiám az estére.17:00 körül elmentem fürödni.Hajat mostam,elkészültem,megcsináltam a hajam és elindultam Stellához.Eszembe jutott hogy nem viszek bérletet.(mert Stelláékhoz azzal kell menni.)Elvettem és megint elindultam.Most vissza akartam vinni az A/4 es aláíratni valót,mert azt gondoltam,szabadtéri,este,úgyse lesz rá alkalom.De ha mégis lesz,viszek egy kisebbet.Most már tényleg elindultam.Felmentem Stellához,és ott találkoztam Emese néniékkel..:)).Utána jött Zsóka néni,Végül Tündi,aki lent vért minket.(Tündi Stella tesója).A kocsiban 1 csomót beszélgettünk.Eljutottunk a Pipiske dombra.Ott Stelláék vettek maguknak inni,Tündi pedig 1 hamburgert.Többször is kérdezték,kérek-e,de én nemet mondtam.Mivel ez Majális volt,a színpad kicsi volt.Egyszer csak látjuk Szolnoki Péteréket:)).Vagyis először csak Tamást,mert Peti még a buszban ült.Nemsokára kijött Peti is.Stella kért tőlük anyának egy autógrammot.Utána oda mentem fényképezkedni:)).
 
Azt mondta Tomi:
-Gyere ide középre.
-Hova?-kérdeztem vissza,mert nem tudtam hol a közép(hahaha):
-Gyere ide-mondta kedvesen,majd oda ment hozzá Peti.
-Itt van a közép-szólalt meg ismét,és mutatott középre:P.Beálltam közéj
ük:)).Zsóka néni elkezdett viccelődni:
-Ilyen fiatal lánnyal is ritkán vagytok fiúk!-és rá kezdtünk nevetni:)).Utána mentek is be a zárt területre,úgyhogy csak mi voltunk ilyen szerencsések...:)).Elindultunk vissza a színpadhoz.Ott Nagy Melindával és a szüleivel találkoztunk.A koncert is elindult.Amíg a zene szólal kezdtek.Majd jött a Holnaptól nem érdekel.Peti végig viccelődött:)).Jött a legyen a mi napunk(azt hiszem,mert már nem emlékszek a sorrendre.Ők balra-jobbra lépkedtek.A szám végén így szólt Peti:
-És így tovább és így tovább,a végét már tudjátok.-vicces volt...:)).Jött 2 szám a hamarosan megjelenő CD-ről.Ekkor ki jött meg???!!!!.Hát persze hogy István!!.A mellettem lévő lányok elkezdtek mutogatni Istvánra és sikítoztak.A szám végén így szólt Peti:
-Köszönjük,nem lehetett nem észre venni hogy a Pisti itt van-de persze csak viccelve,mert én tomboltam nekik.Ééééééééééés jött a Nem vagyok James:D:D!!!.Én tapsoltam,énekeltem,sikítoztam nekik:)).Melinda így szólt hozzám:
-Barbi mit szól majd István ha meglátja másnak hogy tombolsz?.
-Nem tudom!-válaszoltam:)).Jött a valami amerika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.És még 1 szám amit nem ismertem.Lejöttek a színpadról,de visszatapsoltuk őket.Elénekelték a haverok,buli,szambát:)).Peti már szinte táncolt!!!Sőt!!!Táncolt is!!!.Lejöttek és Istvánt felkonferálták,aki fel is jött.Sikííííííííííííítoztunk:)
).Mosolygott..:)).Így szól neki egy lány:
-Mosolyogj!!
-Azt csinálom-mondta István.Ha véletlenül nem írnám le mindnél,István szinte mindig nevetett és viccelődve mondott mindent:)).Elindult a Majdnem szereleeeeem:)).Istvánnak nagy volt a taps:)).Ekkor István megkérdezte poénból hogy ki szerelmes.
-Énnnnnnn-kiabálták be.
-Beléééééééééééééd!!-mondták.
-Igen,ezt ,ár tapasztaltam párszor-nevetett fel.Jött az Őőőőőőőőőőőőőőő!!!!.Bevallom nektek,nem volt túl jó,mert féltem:((.Sok volt ott a "rosszarcú"/ha értitek mire célzok/.Hátrébb mentem Stelláékhoz.A szám végén be kiabálták neki:
-Sukár csávó vagy!!!!!!
-Igen?Sukár csávó vagyok?-mosolygott:)).
-Pózolj!!-kiabálták be.István hátra fordult és azt mondta:
-Így jó lesz?.
-Neeeem!-hangzott a válasz.Jött a Fényéééééééééééév!!:D.Majd a Gyertyák,a Dont stop.István így szólt:
-És most a búcsú szám.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!-kiabáltuk-István csak mosolygott és azt mondta:
-Rendben van.-Jött a Doobie Brothers.Majd jött a Crazy.Elindult ahhoz a fiúhoz,aki a zenét csinálta.Mi meg kiabáltuk:
-Vissza!Vissza!!!!Ments meg!!!!!-visszajött és elkezdtek tőle kérdezni:
-István!!Van barátnőd??.
-Miért érdekel az téged?-kérdezte mosolyogva,és nem ráordibálva,hanem szépen:)).
-Na!!Ugye hogy Én vagyok az?!!!.
-Nem ez nem publikus!!Megánügy.No comment.
-Na légyszi!!Cigány vagyok!!Bevallottam!!!Te jössz!!!
-Minyegy vágta rá.-a lányok ott motyogtak neki vmit.István elmondta hogy alap nélkül fog énekeli és ehhez csend kell.De a csajok csak csicseregtek tovább!!István mutatta hogy pssszt!!Ekkor végre csend lett!!!Ééééééééés Ments meeeeeeeeg!!:D:D:D.Lejött a színpadról.A bácsi mondta hogy jön a tűzjáték.Leoltották a lámpát mindenhol és elkezdődööööööööööööt!!!!!!!!Annyira szép volt!!Amíg mi ámultunk addig a biztonságiak hátul beültették a kocsiba.Vége lett a tűzijátéknak.Elindultunk.Ott jött el mellettünk egy kocsi.Stella így szólt:
-Az István!!-mire én benéztem az ablakon,bekopogtam neki,integettem és mondta hogy sziaaaa:D:D:D:D.Beszálltunk mi is a mi kocsinkba.Hazaértem.Anyának elmeséltem mi volt.Lefeküdtem aludni-Reggel korán keltem,mert mentem mamámhoz.Odaértem,végig csak Istvánról meséltem neki.Hazamentem,megint fürdés,átöltöztem ettem 1 picit és indultam Stellához.Ott a lift elromlott!!(Stella a 9.-en lakik,úgy kellett felmennem:P).Először azt hittem hogy rossz ház(ekkor már a 9.en voltam) és visszafordultam.Megcsörgettem Stellát.Is,ét fel a 9.re!!!Ááááááááá!!!!!!!!!!A lában nagyon fájt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Na mind1...Felértem és elregéltem neki hogy a lift elromlott:P.Ott írtam Istvánnak 1 levelet,hogy nagyon jó volt tegnap,meg hogy ól áll neki a rövid haj stb stb.Elindultunk.Vártunk a távolságira,Stella vette a jegyet.Ekkor a rádió megszólal:
-Az éj fekete függönyén,milliárdnyi fény tör utat...-vicces volt:D!.Leszálltunk a buszról.Ott Stellát hívta Borsi Andi,hogy jönnek ide is:D:D:D:D!!!!Tök jó volt!!!.Az úton,mikor mentünk csak ezt hallottuk:
-Alig várom Tabánit!
-Remélem találkozok Tabánival!!.Megérkeztünk.Ott megpillantattuk Sándor Anikót.
-Szia Barbi-köszönt.
-Ő a Barbi?-kérdezte egy lány.
-Bene Ildikó-mutatkozott be,
-Szia!!!-örültem nagyon.-Barbi:))-És 2 puszival köszöntünk:)).Jött 1 Bad Boys szerű tán1üttes,majd a tűzbűvölők.Ekkor szaladtunk a színpad el.ami 1 nagy színpad volt,és nem volt elkerítve.Felültem arra dobogóra,higy jól lássam Istvánt.Úgy volt hogy 20:30 kor jön,de várni kellett.
-Kérnék ide 1 biztonsági őrt!-mondta a bácsi:P.MAjd el felejtetem!!Ott volt Nagy Melinda is:)).Lassan feljött István a színpadra:))).Ésss rám nézett:))Vagyis mosolygott:)).Elkezdte a Majdnem szerelmet:)).Megint megkérdezte ki szerelmes:P.
-Áááááááááááááááááá!!-sikítoztak.
-És van rá kijelölt célpont?-nevetett István.
-Teeeeeee!-válaszoltak.Jött az Őőőőőőőőőő!!!!:)).ja,amúgy én mindet énekeltem!!!!:D.Szavakkal nem is tudom leírni,milyen boldog voltam hogy észrevett:)).És mosolygott..:)).Na,ott tartottam hogy Őőőőőőő:)).És viccelődött vééééééééégig:D:D:D:D:D:D!!!.Jött a Fényéééééééééév:))).
-Nem megyek el,csak iszok.-szólalt meg.
-Nyugodtan elő lehet venni a sört,bort,vizet colát-viccelődött:)).Jött a Gyertyák.A telefonom elővettem és úgy integettem neki:)).Utána nyújtottam a kezem hogy fogjaaaaaaaaaaa meg:D:D:D:D:D!!!!!.És kezet fogtunk:D:D:D!!!!.
-Király vagy!!!-mondták neki.Ekkor István olyat mondott amitől eldobtam az agyam!!
-Tudom!!!-nevetett fel!!!!!!!Annyit nevettem:D:D!!!!!!.Akkora volt!!!!:D:D:D:D.Többet is viccelődött,csak most nem emlékszem,mert István 6ása alatt vagyok:)).

-Nem megyek el,csak iszok!-szólalt meg.
-Nézz ide.-kiabálták neki a jobb oldalt ülő gyerekek.
-Nézek!-fordult oda:)).
-Ide is!!-kiabált a bal oldal!
-Oda is!!-mondta.Ivott és odament a végére.A gyerekek nyújtotték a kezüket.Mindenkinek aki nyujtotta a kezét,kezet fogott vele.Odament a végére és kezet fogott velünk!!Ésss szokásához híven a szemembe nézett.Vagy én az övébe?Nem tudom:((.De!!1máséba!!:D:D.Szép szeme van...:)).A lányok mellettem lökdösték 1mást,mert meg akarták fogni a lábát:D:D:D:D(hihihi)
-És most a búcsúszám-mosolygott:)).
-Neeee!!!!-kiabáltuk be!
-Úgy se engedünk el!!-kiabáltuk be.
-Jól ven,meglátom mit tehetek-mosolygott.Ésss taps:D.Jött a Doobie Brothers:)).És ismét taps:)).
-A következő számra nagyon jól lehet táncolni-mondta.
-Fel lehet menni?-hülyéskedtem.Jött a Crazy.A zene elindult és a mellettem lévő 6-7 éves kislány felment táncolni.Csinál cigánykereket is.Akkor is mikor Istvánnak az a rész jött:
-Áó-vagy vmi ilyesmi.Vicces volt hogy akkor csinálta István,mikor a kislány a cigánykereket:)).Utána még mentek fel István háta mögé.Voltak vagy 8an.
-Fú,már ennyien vagytok?-viccelődött:)).A gyerekek lejöttek,István meghajolt,elvette a vizet(amit egyébként elém rakott le) és elindult.De mi rákezdtünk:
-Vissza,vissza,vissza,vissza!!-Ő megállt 1 helyben,mosolygott visszajött.Megköszönte az aranylemezt és alap nélkül énekelt 1 részletet a Ments meget:)).Éééééééénekelteeem:)).Lejött a színpadról.Vagyis csak akart mert a gyerekek mind meg akarták érinteni:)).Jöttek a biztonságiak és elvezették:((.Mentünk a művészbejáróhoz.Ott találkoztunk Borsi Andiékkal.Elkezdődött a tűzijáték.Később Istvánék kijöttek,és ilyen kis lapokat adott a rajongóknak amire ráírta:Tabáni István.Nagyon kevés embernek jutott:((.Nekem nem,de nem is baj,mert már van nekem:)).Hátulról mindenki lökött fel és majdnem nekilöktek Istvánnak!!Pár döltem,és majdnem Istvánnak estem és magamban azt gondoltam,ha ezek neki löknek mit lesz velem?!.Lábujhegyen álltam és löktek!!!Beállt elém a biztonsági őr és ráestem!!!!!!Mármint neki!!A kezem nagyon fájt!!Mert arra estem!!István helyett:(:P!!.Annál is cikibb volt mint ahogy olvasod!!!.Elindultunk Stellával haza,mert Istvánt elvitték,közös kép sincs:((.De nem baj,mert kezet fogott veleeeeeeeeeem:D:D:D:D:D:D:D:D.A buszon visszanéztük Stellával a vidiket.Mondta nekem,hogy 1 néni azt mondta rám,hogy az a lány minden számát tudja!!:D:D:D:D:D.Alig várom már hogy végre megtehessem amire annyian biztattok!!Megígérem,ha alkalmam lesz,megteszem:)).Nem tudjátok miről van szó???!!!A pusziról!!Még soha nem sikerült!!De legközelebb megteszem!!!!István!!Neked azt üzenem:légy mindig olyan boldog mint most!!!És csodás voltál!!!Nagyon szeretüüüüünk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.♥♥♥♥♥♥♥.És remélem mindenki belegondolt miért vagyok annyira elolvadva mikor találkozunk!!!!Vagyis lefagyva!!Mert ennyire őszinte ember vagy!!!!!!!.És tényleg annyira jó látni,ahogy boldog vagy!!!!Szeretünk!!!!!!!!.

--
__B@arbi__      a nagy T.I. rajongó :):D.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr581968178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodolóczki Barbi 2010.05.02. 11:53:32

majd elfelejtettem!!!énekelte a mama uúut is

meda 2010.05.02. 12:32:28

Barbika tündérlány!:)
Szívből örülök, hogy dupláztál Istvánunkból.:)
Előbb-utóbb az a puszi is összejön, meglátod!:)
A kezedet azért majd mosd meg néha:D
Sok puszi:)

zelizine 2010.05.03. 07:57:14

Drága Barbika!!!
Én is nagyon örülök, hogy kétszer is láthattad ISTVÁNT énekelni rövid időn belül.
Hidd el előbb- vagy utóbb de összejön az a puszi!!!
Ne pirulj!!!!!!! szívecske

Monique0201 2010.05.03. 17:33:24

Kedves Barbi!
Köszi szépen, hogy most is megosztottad velünk a nagy találkozásaidat! :) A nagy pillanat még várat magára egy kicsit, s majd akkor fog összejönni, amikor nem is számítasz rá! :) Míg ez a pillanat eljön, ne búslakodj, addig is gazdagodik a "kézfogós-élménytárad", amivel azért nem mindenki büszkélkedhet! :)

padrienn 2010.05.03. 20:46:07

Barbika!
"Istvános" beszámolót mindig öröm olvasni, még ha "picit hosszúra sikerült" is!
Minden alkalom egy-egy külön élmény! Örülök, hogy szorgalmasan gyűjtögetheted ezeket az élményeket Te is!

Adrienn
süti beállítások módosítása