HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.02.24. 07:42 Attila47

A mínuszokban is álltunk a vártán, várván a didergő KIRÁLYT

- Opti beszámolója -

Lányok, nem hogy nem vagyok százas, de még tízes sem. Ma egy konferencián, amit az MTA elnöke nyitott meg, megállapítottam, hogy kisebb tapsot kap, mint István, utána, egy baromi okos tisztánlátó, jó előadó jött, ilyen helyen nem szokás, de őt már az előadása előtt megtapsolták (mint ISTVÁNT, mondtam magamban).

 17.10-kor kijöttem a hivatalos iratokkal a Szállóból, körömcipőben. De nehéz az iskolatáska, akarom mondani dosszié, az eszem súgja, menj a haza, de a lábam visz a Hősök terére  és....."Hull a hó Fú' a szél, Opti Istvánról mesél
Hallgatom, s Istvánt látom” ... látnám,
de hattól negyed nyolcig vacogok, közben Évike egy termoszból forró teával kínál, Kiscsillagom a hátam masszírozza, én meg Magdi veséjét böködöm a dossziéval. BOCSÁNAT!  Eszembe jut, hogy van nálam egy pót harisnyanadrág, azt csak úgy, a nyílt színen, az eredetire húzom. A tömegben, ez az akció fel sem tűnik. Egy lépést sem tettem volna Tolvaiért, Kökényért, Norbiért, Vastag Tomiért, de mit csináljak, ha ŐK jöttek oda, ahol én voltam!!! Számomra Renáta volt a leggyengébb, azaz, semmilyen, tehát még rossz sem! Tominak hiába sikongattak a  Tinik, (megjegyzem, nem hangosabban, és idétlenebbül, mint mi), Ő Magdit választotta, így az általa készített fotón, még az orr likát is közelről láthatjátok. Magdi, még a fenekére is csapott. Miért ne, csak két jócskán felnőtt fia van! Tomi, ügyes jópofa gyerek, közepes hanggal, egyelőre kamaszos bájjal. Majd az élet megmutatja, mi lesz belőle.

Ezután érkezett meg a mi Fiunk, ha nem énekelt volna, azt mondhatnánk, hogy Andor ma egy kirakati bábut hozott, aki éppen az északi sarki divatkollekciót mutatja be.  Volt egy hősugárzó, a színpad hátsó részén, István oda bevackolta magát, és hiába kiabált, még a mamája is, mint egy igazi István rajongó, Ő csak nem bújt ki az asztal mögül! SŐT, az erősebb hangok kiadásánál, még a sálat is a szája, és a mikrofon elé tette Úgy nézett ki, mint Belfegor, vagy mint H.G. Wells Láthatatlan embere. DE, még így is a szokásos formáját, hozta. Tiszta erős hang, hajlítások, gyönyörűségek. Most veszem észre, hogy nagyon helyesen az "óriásra kitátom a számat dalok", Bohemian, Fényév, Ments meg, elmaradtak.  Bizony, aki 10 év múlva is énekelni akar, annak vigyáznia kell! Ha már ilyen őrült ötlete volt valakinek, hogy mínuszokban énekeljenek, akkor legalább Ő mindent megtett, hogy védje a munkaeszközét.

Eredeti, vagány srác, mert nem törődik azzal, hogy a másik kis ingben énekel. Ő BEÖLTÖZÖTT. Amennyivel, nagyobb volt a kabátja, legalább annyival, nagyobb volt Hangja is, arról nem beszélve, hogy azon RITKA énekesek, közé tartozik, akinek, ha énekel, MINDEN SZAVA TISZTÁN ÉRTHETŐ.

Hazafelé együtt jöttünk az Anyukájával a kis földalattin. Annám, adtam neki egy üres tagságit, mert Ő is belép a Tabáni Klubba. Miskolcon véletlen nálam maradt egy. Úgy gondoltam, hogy egy arra érdemesnek, majd egyszer odaadom Az Olcsó vigasznál, Erzsike is velünk tapsolt, ugrálni, azért még egyelőre, nem ugrált velünk. Talán következőre! Majd lajstromba veheted. Mondtuk neki, hogy nem akar-e máskor is velünk jönni, Istvánozni, mert az nagyon vidám dolog. Nem vetette el teljesen az ötletet.  Hazaérve, összeraktam a holnapi dolgaimat, pendrive-omat, mondanivalómat, mert reggel megyek Miskolcra, de este 9-kor, már újra itt ülök, hogy nézzem a mai videókat, képeket, Azután, számolom az éjszakákat, hogy még hányat kell aludni szombatig. Lassan, mint szülés előtt, össze kellene pakolnom a cuccokat, hogyha visznek a bolondok házába, miden meglegyen.  Már érzem, már érzem, repülj a bolondokhoz, mert ott várnak Rád. (Lehet, hogy éppen Fulóka, aki egy Baja melletti faluból érkezett, hogy 3 órát velünk reszkessen, a mákonyáért, de ez legyen az Ő baja!)

 Majd Ti is, jöttök már, és énekelitek, hogy nemcsak a húsz éveseké a világ, és hogy hiába zárnak be a Házba, mert nem lesz már ember se Fal, ami visszatart, mert áttörök rajta! A HANG, ami hív...

Mi vállvetve megyünk, mert egyszer mindegyikünk, a Sárga házba ér, de addig Ördögi kör!!!!

Ja, és azt mondta, mások is így hallották, LESZ MÁR KLIPP,  a Nem lesz már-ból. (csak nehogy fordítva legyen!)

Opti

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr252686737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padrienn 2011.02.24. 23:03:50

Kedves Opti!

Köszönöm olvasmányos beszámolódat - melyet már a gportálon is tanulmányoztam, olyan, egyedien, "optisan" tudod papírra (gépre) vetni a benned rejlő élményeket! Abszolút átéltem... már-már dideregtem a mínuszokban :) Remélem, hamarosan találkozunk egy újabb fellépésen, egy barátságosabb klímájú helyen... Vagyis, azt hiszem, mi rajongók mg az Északi-sarkra is követnénk, ha történetesen "ott lenne dolga" :) Ugye?

padrienn
süti beállítások módosítása