HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.02.26. 18:34 Attila47

...mintha folyamatosan beszélnénk egymáshoz

Barbinak sikerült a nagy találkozás! Az alábbiakban olvashatjátok beszámolóját a szombathelyi fellépésről:

 

…A sok szó és mondat nélkül is olyan volt, mintha folyamatosan beszélnénk egymáshoz…

 

…Most jön, már ő jön! Nem emlékszem, mit mondott, csak arra, ahogyan mondta. Ahogyan kiállt elénk… még mindig az az egyszerű ember, és az is marad örökre. A Majdnem szerelem volt c. számmal indított. Az a kézmozdulat éneklés közben… már vártam, mert nagyon megjegyeztem a Csillag születik alatt. Tudjátok, mikor maga mellől fellendíti, hirtelen, de olyan lágyan. Aztán az Úgy szeretném meghálálni. Egy csoda volt a CD-ről hallgatni, így élőben, pedig maga a megtestesült odaadás…   

 

„Az élet annyit, de annyit tartogat a számunkra, ha van szemünk, hogy meglássuk, szívünk, hogy szeressük, és kezünk, hogy érte nyúljunk; annyi örömünket lelhetjük férfiban és nőben, művészetben és irodalomban, és még sok minden másban, amiért hálásak lehetünk.”

  Lucy Maud Montgomery

 

Hálás vagyok, amiért láthattam, hallhattam Tabáni Istvánt: „Mama, just killed a man…” Amiért van szívem. Ezzel éreztem, itt valami egészen másról van szó… Megjelent egy ember, és én átélhettem azt a földöntúli nyugalmat, ami belőle árad. Régen volt… Most újra ezt énekli, ez már az utolsó dal, amit előad nekünk. És én csak hallgatom, csak bámulom, kigördül a szememből még egy könnycsepp. Gyorsan letörlöm, mert perceken belül itt a nagy találkozás. Kicsit bánt, hogy még csak el se képzeltem, mit fogok neki mondani. A (nem létező?) véletlenre bíztam… 

 

 

 

„Minden eseménynek, történésnek megvan a maga oka - minden válasz valamire. Ezért bizton állíthatjuk: nincs véletlen.”

 

                                                                                                                      Hioszi Tatiosz

 

 

 

…Ez a nap, nekem a ’nincs véletlenek’ sorozata volt. (vagy túl nagy jelentőséget tulajdonítok nekik…)

…Épp a kígyózó sorban álltam egy boltban, mikor minden kihullott a kezemből. Végre sikerült összeraknom a telefonom, és épphogy bekapcsoltam Attila hívott. Elmondta, hogyan valósítható meg az esti találkozás. Később elküldte Posztobányi Andornak a nevem és fotóm, hogy biztosan felismerjük egymást. És még vagy kétszer hívott a műsor alatt, „egyeztettünk”… J

…Otthon hagytam az ajándéktáskát, és még valamit, amit Istvánnak szántam. Édesanyám gyorsan postázta nekem. Végre magam mögött hagytam a hosszú pénztári sort, megérkeztem a ház kapuja elé és láttam a parkolóban a postakocsit. Már éppen indult volna a postás, mikor intettem neki, hogy ne menjen sehová. Mondta, hogy gondolt rám (már előző nap is hozott egy csomagot) és délután visszahozta volna szívesen…

… Ez a nap gyönyörű volt, erre a napra gondolatban szárnyakat növesztettem…

… A műsornak vége, de az estének még nem. Százasával tolonganak a színpadnál, főleg tizenévesek. Gyerekek kérlelik a szüleiket, hagy kérjenek autogramot. A szülők hajthatatlanok, sietni kell haza… Lassan én is a színpad felé közeledek, nagy sikításokat hallok balról, sorban érkeznek az előadók. Én csak a jobb oldalra figyelek, ott tűnt el István a színfalak mögött a Bohemian Rhapsody éneklése után. Meglátom Andort, aki fel-alá járkál a színpadon, hol a telefonját nézi, hol a tömeget. Intek neki, ő rögtön észreveszi, visszaint, majd bemutatkozunk egymásnak. Ő már rohan is a színpad mögé, eltűnik a fekete függöny mögött. Én sietek utána, még visszanéz, hogy jövök-e (hát hogy a fenébe ne jönnék J). Már a függöny mögött vagyok, egy pillanatra megtorpanok, és pár másodpercig állok tétován. Kérdezem magamtól, hogy miként kerülhettem én ide, mikor vannak kinn gyerekek is, akik legalább ennyire örülnének a találkozásnak, mint én. Nincs idő most ezen rágódni, valahogy meg kell mászni azt a hat vagy hét lépcsőfokot. Rálépek az elsőre, onnantól ’repülök’ felfelé. Egy kevéske fény beszűrődik a teremből, félhomály van. Megpillantom Istvánt, épp beszél valakivel. Andor megkér, mutassam meg neki az Istvánnak szánt rajzom, aztán mikor vége a párbeszédnek István elé tartja. Olyan kedvesen mosolyog, látom a hálát a szemében. Ezért jöttem, de még álmomban sem gondoltam volna, hogy nem a többi ember előtt kell átadnom neki. Ez így volt jó és köszönöm, hogy így történt. Csak ezután néz rám, és nyújtja a kezét: „Tabáni István”. Kérdi, a rajzolással foglalkozom-e, mondom á, nem, ez csak hobbi. A többit nem nézi meg ott, de nem is várom el. Várnak még rá sokan. Adok neki egy puszit is, én is kapok J. Nem akarok én kérdezni, csak nézem őt, és nézem, olyan jó érzés. Aztán hirtelen megszólal (már nem emlékszem, ő vagy Andor), autogram. Ja, mondom, készültem: és kiveszem a táskámból a papírom. A számomra legkedvesebb fotó mellé kapom az aláírást, én csak úgy hívom, merengő. Odaadom, ő elviszi az asztalhoz. Kérdezi: Barbinak? Én: Igen. Ő: Simon? Én: Igen. J

Furcsa kettősség ez. Nem azt éreztem, hogy „Tabáni István, a Csillag születik nyertese” áll előttem, hanem azt, hogy egy ember, aki olyan, mint én, te, vagy bárki más. Mégse beszéltünk egymással túl sokat. A sok szó és mondat nélkül is olyan volt, mintha folyamatosan beszélnénk egymáshoz. Nem akartam feltartani, ezért el is köszöntem: „Köszönöm Neked! Vigyázz Magadra! Sziasztok!” És repültem lefelé a lépcsőn, egészen hazáig…     

Nektek is köszönöm klubtársaim, hogy megismerhettelek titeket, ennyi sok jó embert, remélem, még sokáig együtt leszünk… Köszönöm Attilának és Andornak, hogy segítettek megvalósítani azt, amire már régen vártam…

…Ez a nap, életem egyik legboldogabb napja volt…

 

Simon Barbara

 

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr501792907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meda 2010.02.26. 19:10:11

Drága Nagybarbi! Én megkönnyeztem ezt az első, nagyon várt találkáról írt beszámolódat:):)
Köszönet érte Neked és persze Attilának is! Millió puszi Neked, Veled örülök:) "Anya"

padrienn 2010.02.26. 19:12:38

"Hihetetlen Csoda!" Barbi, nem is tudok mást írni most. Nagyon örülök különleges találkozásotoknak!....
Mégis... egy idézet:
"Elmúlt, mint száz más pillanat,
s tudjuk mégis, hogy múlhatatlan,
mert szívek őrzik, nem szavak."

Adrienn

Monique0201 2010.02.26. 19:21:23

Kedves Barbi!
Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült a nagy találkozás. Írásodból én mérhetetlen alázatot, hálát és tiszteletet olvastam ki, mellyel számomra ismét nyilvánvalóvá vált, hogy István hasonló lelkületű embereket "toborzott" össze akaratlanul is, mint amilyen Ő maga is. Köszönöm, Barbi, hogy megismerhettelek. :)

Iru 2010.02.26. 19:25:04

igen szépet írtál,Barbi!
boldog vagy és természetes
ez nagyon bejön nekem
marad a barátság:)

"nagybarbi" 2010.02.26. 19:56:39

Ne csináljátok ezt velem, mert elsírom magam... Legalább olyan felemelő érzés ezeket a szép kommenteket olvasni, mint amilyen a tegnap esti találkozás volt. Én is köszönöm, hogy ennyi önzetlen és jó embert ismerhettem meg, Titeket! Soha nem fórumoztam, soha nem voltam "rajongó", és most mégis. Kellett hozzá egy ilyen ember, mint István, és kellettek hozzá olyan emberek, mint ti.

Szondyka 2010.02.26. 20:38:10

Nagyon örülök, hogy Te is találkoztál Vele személyesen! :) Nagyon szépen írtad le a találkozást:) Tele érzéssel... Mintha ott lettem volna végig! :) Köszönet érte!:)

Évi-Evuka 2010.02.26. 22:25:36

Barbikám, nagyon örülök, hogy végre teljesült az álmod! A kis regény, amit leirtál, könyeket fakasztott, köszönöm, hogy megosztottad velünk az élményeidet, személy szerint veled örültem. Nagyszerü ez az éteri barátság....

mazsonyul 2010.02.27. 00:49:58

Nagyon szépen írtál Barbi, tényleg szívből-lélekből :)! Maga a történések sora sorsszerű, ahogy leírod :)... nagyon szép idézeteket választottál a leírásodhoz, ezekért külön köszönet! :) Attilát pedig figyelmes közbenjárásáért illeti köszönet! :) Puszi: Tünde

Jozso 2010.02.27. 22:15:56

Néztem a videót és azon tűnődtem,hogy miért gondolja sok ember,hogy István szerencsétlen?Én rajzolok,imádom a művészetet,énekelek,de semmiben nem vagyok akkora király,mint István.Szeretnék negyede annyira szerencsétlen lenni mint Ő.Gyakran jártam a kis Duna partján.Énekeltem,gondolkodtam,járt az agyam.Azt garantálom,hogy ha találkoztunk volna régen,akkor valószínű,hogy Istvánnal a legjobb BARÁTOK lennénk és mindenben megértenénk egymást.De gondolom ennek így kellett lennie.István olyan mint én,csak legalább jól néz ki.

Évi-Evuka 2010.02.28. 08:33:12

Sokszor megnéztem István Szily Nórával való beszélgetését, végre egy igazi riport, a mi valós kicsillagunkkal. Nagyon szeretnék egyszer találkozni vele. Barbikám, neked szivből gratulálok és remélem, már meggyógyultál.

csöri 2010.02.28. 17:05:14

Kedves "Nagybarbi"!köszönet a beszámolóért!:)Gratulálok,hogy Te is csatlakoztál azon társainkhoz,kik személyesen találkozhattak Istvánnal!:)Olyan meghatóan írtad le a Nagytalálkozást.Pont olyan természetes egyszerűséggel írtál,mint István maga!:)Jól esett olvasni!Örülök,hogy boldog vagy!!!Puszi:*
süti beállítások módosítása