HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.08. 22:03 Attila47

Köszönet Nektek, Mindenért!

- István a „Mátra nyugati kapujában”, Pásztón -

 

padrienn beszámolója

 

Ott ültem Pásztón, a Művelődési Ház nagytermében, és a színpadon István énekelt. Mosolyogva hallgattam a dalait, ahogyan sorban következtek egymás után, és akkor is csak mosolyogtam, amikor a dalok közt „vidámkodott” kicsit, olyan Istvánosan. A kedvencemet, a Bohemian Rhapsody-t is énekelte, és itt is elismételte, hogy Neki is az egyik kedvenc dala. „Rokon lélek”, már régen tudom… :)

Minden egyes szám után vastapsot kapott a közönségtől. Telt ház volt Pásztón, ennyi embert nem láttak még ott rendezvényen! Az utolsó dal után „angolosan” távoztam a teremből, szerettem volna Istvánnak egy kis ajándékot adni. Gyorsan kellett cselekedni, szerencsére segítőtársam is akadt ebben a drága férjem (aki nélkül nem jutottam volna el a fellépésre) és a kedves Lina (gportal) rajongótársunk személyében. Sikerült megtalálnunk Istvánt, távozóban…. Mi tudtuk, hogy siet Alsózsolcára, ahol Barbikával együtt rengetegen várták, de némi csalódást okozott azoknak, akik autogram nélkül maradtak. Az ajándékomat csak rohanvást tudtam átadni Neki. Sajnálja, hogy aláírásokat nem adhat, mondta a körülötte álló rajongóknak, mire én szeretettel átnyújtottam az idézetkártyákat. „Azt mindenképpen”- ezt válaszolta István, és megköszönte. Mivel ajándékszatyrokat fogott, én tettem a kezébe mindkét lapot, hogy ne ejtse el. Szerencsére mindent ráírtam, amit el akartam mondani Neki. Remélem, elolvasta, ha már ott volt a kezében… mert nagy-nagy szeretettel készítettem ezeket a kis kártyákat a Rajongói Klub tagjainak (akikkel találkozom), Istvánnak és Erzsikének még a camponás fellépés előtt.

Mert az életem részei lettek, lettetek az alatt az idő alatt, mióta „megismertem” Istvánt a tévében, Benneteket és Erzsikét a fórumon. Mennyi mindent köszönhetek Nekik és Nektek, elmondani, leírni sem tudom. Legfőképp az új ismeretségeket, barátokat és a felejthetetlen közös élményeket!

István nélkül nincsenek rajongók, Erzsike nélkül nincs iwiwes klub! Én ezért mondtam Nekik köszönetet, és tettem bele István kezébe… Pásztón, a Művelődési Ház folyosóján, rohanvást.


padrienn

 

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr661822627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szondyka 2010.03.08. 22:26:31

Adri, drága! Ezt nagyon szépen írtad! Csodaszép az idézet is! (Könnyezős szmájli)
Én is köszönöm, hogy megismerhettelek, és már csak a személyes talit várom! :)
Pussza, Kata

Strake 2010.03.08. 22:32:03

Adri! "Ráírtam mindent" a "rokon lelkek" megérzik a szeretetet. Én is várom a nagy, személyes klubtalit! :)

Monique0201 2010.03.08. 22:46:41

Adri! Nagyon szépen köszönjük a beszámolót, a szép gondolatokat, s azt, hogy megemlítetted benne az "összetartozást". amely nagyon sokat jelent mindenkinek.

Rebi82 2010.03.08. 23:04:44

Adri! Nagyon megható amit írtál, és tudd, Te is része vagy az életünknek és örülünk, hogy megismertünk. Mi mindannyian "rokon lelkek" vagyunk, csak is így alakulhat ki ez a szoros kötelék, és ezt, táplálja nap mint nap az a sok szeretet amit együtt átélünk a klubban. Már nagyon várom, hogy találkozzunk!!!

"nagybarbi" 2010.03.09. 00:43:23

Eddig is biztos voltam benne, hogy ott kell lennem a klubtalin, minden áron. Ez most csak erősödött, de mennyire! Olyan lesz, mintha régi, jó barátokkal találkoznék, akiket már sok-sok éve nem láttam :) Én is köszönöm ezt a szép írást! És örülök, hogy személyesen is találkozhattam veled!

mazsonyul 2010.03.09. 22:34:35

Adri, tisztán, egyszerűen és nagy-nagy szeretettel írtad le a beszámolódat, minden mondatodból ezt érzem :). Nagyon örülök, hogy megismerhettelek!!! :) István és rajongótársaink iránti szereteten kívül én még "energetikailag" is kötődöm Hozzád :D! Jó lenne már találkozni! :)... Sok puszi: Tünde

Iru 2010.03.10. 09:40:34

Szép ez a láncreakció-leírásod a végén, nemcsak képileg, hanem valóságosan is.
Ragaszkodás, bizalom, ami "elrendeltetett"-

zelizine 2010.03.10. 15:21:56

Mit is mondhatnék erre, örülök, hogy megismerhettelek, remélem a személyes találkozásra is hamarosan sor kerül!!!!!

meda 2010.03.10. 20:24:50

Kedves Adri!:)
Nagyon köszönöm ezt a "mindent elmondó" írásodat:)
Nagyon várom már a személyes találkozást!:)
Puszi: Edit

Aniko78 2010.03.13. 17:49:15

Ilyen kártyát már én is kaptam:))
KÖSZÖNJÜK ADRI!♥
Puszi!!
süti beállítások módosítása