HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.15. 13:30 taberzsi

Egy könnyes nap

Egész éjjel forgolódtam, nem tudtam aludni. Miután Emma felsírt, megnyugtattam és visszatettem aludni, én is visszabújtam az ágyba, de kavarogtak bennem az élmények és az érzelmek. Arra gondoltam, milyen szerencsés is vagyok, hogy ilyen családom van. Megpusziltam Emmát, megsimogattam a férjemet és csendben sírtam, közben rájöttem, hogy mi váltotta ezt ki belőlem: István tegnapi csepeli koncertje. Ahogy ott állt a színpadon és énekelt több száz embernek. Felemelő érzés felnézni rá a szó legszorosabb értelmében!

 

Mikor megtudtuk, hogy Csepelen lép fel István, megbeszéltük anyuval, hogy most én megyek el megnézni, így ő vigyázott Emma babára.

Olyan jó érzés volt, hogy a Munkásotthonban szerepelhet, hiszen gyerekként rengeteget jártunk oda, Istvánnak volt is ott több kiállítása.

 

Nem sokkal a kezdés előtt érkeztünk, persze mondanom sem kell, teltház volt. István első dala a Fényév távolság volt, és nem tehetek róla, de megint potyogtak a könnyeim. Annyira jó látni, ott fent a színpadon, ahol neki tényleg dolga van. Minden dalt vele együtt énekeltem, küldtem neki az erőt. Ami szívem szerint a nagy kedvencem, az Ő című Máté Péter dal. Ugyanis István ezzel lepett meg bennünket, a férjemet és engem az esküvőnkön és ahogy ez már lenni szokott akkor is és most is megkönnyeztem. Mindig előjönnek ezzel a dallal az emlékek, úgy érzem – tudom önző módon – mintha mindig nekem szólna. Nagyon megható volt, amikor édesanyánkat kereste a nézőtéren, mert szerette volna az Úgy szeretném meghálálni c. dalt neki énekelni. Az egész dal alatt anyu helyett is sírtam. Szerencsére apu felvette videóra a fellépést és amikor lejátszottuk anyunak a felvételt ő sem tudta sírás nélkül végignézni, úgyhogy otthon együtt sírtunk újra. Mindig büszke voltam rá, és éreztem, hogy egyszer eljön az a nap, amikor az álmai valóra válnak. Még őrzöm a telefonomban azt az üzenetet, amit 2009. január elsején küldtem neki újévi jókívánságként: „…Remélem az új évben teljesül majd az álmod!...” Szerencsére teljesült.

A Bohemian Rhapsody éneklése közben megdöbbentő dolgot vettem észre, amikor énekelte, hogy „MAMA”, egyszerűen a szívembe lüktetett az egész. Lehet a hangosításra fogni, de az egész előadás alatt nem volt ilyen érzésem, csak amikor ezt a szót mondta. Nagyszerű érzés volt!

 

Leírhatatlan az a szeretet és rajongás, ami körbeveszi Istvánt. Találkoztam sok jó emberrel, akik végigkísérik Istvánt a fellépésein, a rajongói közösségek tagjaival, akik tényleg rengeteg szeretettel halmozzák el. És nemcsak őt, hanem az egész családot. Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, hogy ilyen szeretettel vagytok irántunk.

Remélem, még sokszor láthatom a bátyámat énekelni és ha majd Emma baba nagyobb lesz együtt járunk a koncertjeire.

Reider-Tabáni Erzsébet

 

 

17 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr331841135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szondyka 2010.03.15. 14:23:39

Drága Erzsike! Nagyon köszönjük, hogy megosztottad velünk az érzéseidet! Gyönyörűen írtad le! Nagyon megható, nem lehetett könnyek nélkül végigolvasni!
Istvánt és az egész családotokat nagyon szeretjük, és reméljük tehetjük ezt még sokáig! Köszönjük a közvetlenségeteket! :)
Szeretettel,
Szondi Kata

Cirmos819Hatvan 2010.03.15. 15:18:20

Kedves Erzsike!
Nagyon meghatóan írtad le, az átélt élményeid, István csepeli fellépéséről!.., pedig gondolom sokszor hallottad már Őt énekelni, a közönség soraiban ülve is, de úgy érzem, vagy úgy gondolom, hogy azért is volt Rád ilyen nagy hatással István, mert "otthon" lépett fel, ott ahová sokat jártatok gyerekként.., és jó érzéssel töltött el Téged, hogy elérte az álmait, a sok-sok kudarc után, ami szinte rányomta a lelkére a bélyegét!Hidd el nagyon sokan szeretik a Testvéredet:) Mindenhol telt házasak a fellépései, a beszámolók alapján ítélve.., és saját tapasztalatból is mondom.., Symbolban, és Pásztón volt szerencsém látni, és hallani Istvánt. Symbolban a Szüleid is ott voltak, hatalmas sikere volt Istvánnak.., Pásztón a nőnapi rendezvényen is tömve volt a Művelődési Központ Színházterme, és rengetegen álltak még a fal mellett, és hátul, akiknek nem jutott ülőhely! Nagy élmény Istvánt hallani, és látni élőben.., van egy dolog ami által István több, mint a többi énekes.., meg van benne az a plusz, ami által, az általa énekelt dalok, a színpadon szinte "életre kelnek".., nemcsak kiáll, és elénekli a dalokat, hanem mély átéléssel, érzelmekkel fűszerezve, a maximumot nyújtva adja elő a dalokat.., szíve-lelke benne van!-ettől több Ő, mint a többi énekes! Szívvel-lélekkel énekel! Hangja, még zenei kíséret nélkül is gyönyörű, Pl: a Bohemian Rabsody, az Úgy szeretném meghálálni-annyira szívbemarkoló! A könnyű álmot hozzon az éj.., ezt viszont úgy érzem, hogy ezt Neked, és a kis Emma babának szánta István.., "Édesanyja dallal csitítja el, aludj el kisember ":) Büszkék lehettek egymásra, és Szüleitek pedig Rátok, hogy ilyen példaértékű, összetartó család a Tiétek! Erzsike Neked, és Szüleidnek, meg ezer köszönet, hogy biztattátok Istvánt, hogy próbálja meg, és hitet öntöttetek belé, és általatok, megismerhettünk egy igazi tehetséget/ mind zeneileg, mind képzőművészetileg /.., de ELSŐSORBAN, mint egy őszinte nemes lelkű EMBERT!.., mert Istvánnak ITT VAN DOLGA!
Szüleidnek, jó egészséget, sok-sok boldog pillanatokat.., Nektek Erzsike, sok boldogságot, a kis Emma babához, aki pár év múlva, talán már próbálgathatja, a "nagybácsival" a közös éneklést:)

Sok szeretettel írtam ezt a "pár" sort, a bejegyzésedre, az élményeidre, ami lejátszódott benned a csepeli fellépésen!

Bazsó Erika, Hatvanból

meda 2010.03.15. 15:56:09

Drága Erzsi!:)
Nem "ér" ilyen gyönyörűen írni, mert csak végigsírja az ember az egész beszámolót. Olvasás közben Veled együtt én is lélekben ott voltam Csepelen.
Köszönöm, hogy Vagy Nekünk, köszönöm, hogy Istvánt támogatod. Kívánom, hogy sok öröm érjen Benneteket - az egész családot - az életben, ehhez kívánok kitartást, és főleg jó egészséget Nektek!
Sok-sok szeretettel puszillak: Mukrányi Edit

mazsonyul 2010.03.15. 16:44:58

Kedves Erzsi! Nagy meglepetés volt a számomra, hogy itt a blogon is "találkozhatunk" Veled :)! Igazán bensőségesen írtál a személyes élményeidről, melyek István művészetéhez fűződnek, a kiállításokról és a dalokról egyaránt. Nekem az "Ő" István általi "megszületésének" a története nagyon tetszik, már látom is magam előtt a közös képeteket az esküvődről, és egy az egyben érezni azt a szeretetet, ami köztetek van. Hálás vagyok, hogy ebből a szeretetből mi, rajongók is részesülhetünk. És igen, mi mind azt kívánjuk, hogy Emma-baba nagylány korában sok-sok István-koncertre járhasson :). A legjobbakat kívánom az egész családnak, szeretettel: Márkovics Tünde

csöri 2010.03.15. 17:29:31

Erzsike Drága!!!Köszönet mindeggyes megosztott pillanatért,amivel megajándékoztál!:)Olyan bensőséges érzéseket adtál át,amit csak egy olyan ember tud aki nagyon-nagyon szereti,testvérét,családját!Te már akkor is bíztál-s,bíztattad Istvánt,mikor még nem volt ismert,akkor is ott álltál melette,s bíztattad!:)Így mi is részesei lehetünk egy olyan nagyszerű Ember tehetségét,egyszerűségét,művészetét élvezni,mint a testvéred István!:)Köszönet mindazért,hogy velünk vagy,és köszönet SZüleiteknek,hogy ilyen nagyszerű embereket neveltek fel!!!!:*Kívánok további sok sikert,Neked,CSaládodnak,és a drága pici EMMÁCSKÁNAK,hogy egy pár év múlva ő is ott üljön veletek,s hallgassa szeretett nagybácsija dalait,énekét!!!Kívánok erőt,kitartást!!!!!!Egy hű rajongó a sok közűl.....szeretettel,CSöri.

Aniko78 2010.03.15. 17:59:08

Drága Erzsike!
Könnyes szemmel olvastam végig a beszámolódat.Hihetlen ez a testvéri szerete,hihetlen hogy milyen nagyszerű,csodálatos család vagytok!
Köszönjük hogy vagytok nekünk,köszönjük Istvánnak azt amit ad nekünk....azt az érzést... azt a csodát amit a lénye,személyisége,hangja ad!!!
Remélem nagyon-nagyon sokáig ragyog a csillaga.Mi is vele leszünk és támogatjuk.
Nagyon szeretlek Titeket a családommal együtt!!♥
Sok puszi:Fábry Anikó:))

matesa 2010.03.15. 18:04:10

Erzsike, ez nagyon szép ....fantasztikus testvérek lehettek Istvánnal. Meghatottság nélkül nem lehet olvasni soraidat.....A Sors meghallgatott, sikerültek István álmai...:)

padrienn 2010.03.15. 20:51:16

Kedves Erzsike!
Egy könnyes nap... olyan megható, amikor István énekel! Köszönöm, hogy írtál Nekünk, hogy megosztottad Velünk az érzéseidet.
Mindig, mindig István mellett állunk majd, mert nagyon szeretünk Benneteket, az egész családot! Annyi mindent köszönhetünk Nektek, felsorolni, meghálálni szinte lehetetlen...

Minden szépet és jót kívánok szeretettel: Petrásné Kárdási Adrienn

Iru 2010.03.15. 20:55:32

Jó örülni veletek, könnyű szeretni titeket :) - ez valahogy természetes.
És igen, visszük a gyerkőcöket 5-1o év múlva István koncertjeire!!!

Rebi82 2010.03.15. 22:29:03

Erzsike, Téged olvasva az én könnyeim is eleredtek. Megható ez a szoros kötelék, az a hatalmas szeretet ami összeköt Titeket. Remélem egyszer az én álmom is teljesül, és nekem is megadatik, hogy élőben láthassam, hallhassam Istvánt, és hogy találkozhassak Veletek is. Köszönjük Neked Erzsike ezeket a sorokat, rengeteg érzelmet adtál át vele, és adsz át nap mint nap Nekünk, amit talán soha nem fogunk tudni meghálálni. ♥
Nagyon szeretünk Titeket!!! ♥

Évi-Evuka 2010.03.15. 22:50:39

Drága Erzsike, ez olyan szép, és megható, hogy nem is lehet igaz! Ha nem lettem volna ott és tanuja az egész est gyönyörü, megható pillanatainak, az Édesanyátokról szóló dal István előadásában zene nélkül nagyon felemelő érzés. Boldog vagyok, hogy részt vehettem és köszönöm Nektek ezt a sok szeretetet, amit felénk nyujtotok! Könnyekig hatódtam kedves soraidon, mi is szeretjük egymást, 2 testvérem van, de ami tőletek sugárzik, felülmulhatatlan!
Hálásan köszönöm a tegnapi napot mindkettőtöknek!!!
Éva

zelizine 2010.03.16. 08:30:26

Drága Erzsike!
Köszönöm, köszönjük, hogy megosztottad velünk az élményeidet, érzéseidet!
Nagyon sok rajongóból ha nem is ilyen, de hasonló érzéseket vált ki a DRÁGA tesód amikor énekel nekünk. Személyisége, kisugárzása miatt nem lehet nem szeretni!
Köszönöm István!

szeri45 2010.03.16. 12:03:30

Drága Erzsike!

Nagy öröm volt számomra, hogy személyesen is megismerhettelek téged. Lassan már az egész családot ismerni fogom, és csak erősítetted benem a már meglévőeket, fantasztikusan összetartó és kedves emberek vagytok.!!!
A beszámolódhoz: - Nagyon megható és szeretett teljes az egész amit írtál. A helyszínen meg méginkább- veled veletek Istvánnal éreztem. Amikor anyutokat kereste..... gombóc volt a torkomban, amikor utána láttam, hogy üdvözlitek egymást, hát kedves Erzsike tőletek 10 m-re is éreztem az öszetartozás semmihez semm fogható érzését. Arra gondoltam, milyen klassz, hogy István álma valóra vált , de bennem volt az is, hogy a családnak "el kell mennie" a fellépéskre, ha találkozni akarnak vele. Kívánom neked, hogy Emmával együtt rengetegszer hallhasd te is Istvánt a fellépésein, hogy érezhesd te is és Emma is azt az elképesztő szeretetet amely Istvánt körülveszi. A hangja mesés a kisugárzása lenyűgöző, az emberi értékei egyedüláállóak.
Köszönöm azt az élményt amit a fellépésein újra és újra átélhetek.
István pedig egyre lazább felszabadultabb a színpadon, remek a humora és ami a legfontosabb, akármennyire is fáradt esetleg, látszik rajta hogy élvezi amit csinál imád énekelni, és imádja a közönség szeretetét.
Erzsike!
István!
nagyon köszönöm nektek: Szeri= Jenei Anikó

Kovács Melinda (Linda) 2010.03.16. 21:34:32

Erzsikénk !
Köszönjük ezt az őszinte, könnyes - szeretetteljes beszámolót. Maradjatok meg minden - az egész családod - ilyennek, amilyenek vagytok. Biztos, hogy soha nem fogjátok elengedni egymás kezét; ebben van a Ti igazi erőtök. Példaértékű az a szeretet, ami köztetek van; öröm látni ebben a rideg világban. Szeretünk Benneteket; és István jelenléte közöttünk fénysugár, ami felmelegíti a lelkünket.

"nagybarbi" 2010.03.18. 14:07:39

Szépséges írás egy jó testvértől, jó testvérekről. Az élet egyik legszebb ajándéka, ha van testvérünk! Elérhet akármilyen sikereket, az is elég ha egy aprócska dologról van szó, egy kis boldogságról, mi mindig örülünk neki. A bajban pedig mellette állunk és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy átsegítsük őt a nehézségeken. Egy jó testvér nagy kincs, egy összetartó család még nagyobb.
Erzsike, köszönöm hogy megismerhettelek és hogy megosztottad velünk élményeidet!
Simon Barbi

taberzsi 2010.03.22. 11:25:34

Mindenkinek köszönöm a hozzászólást, meghatódtam ismét, a TI írásaitok olvasása alatt is könnyeztem...

Monique0201 2010.03.22. 20:33:46

Kedves Erzsike!
Nagyon megható volt olvasni írásodat, melyből egy nagyon szép testvéri-szülői szeretetkapocs rajzolódott ki előttem. Nekem sajnos nincsen testvérem, de az a szeretet, ami köztetek van, példaértékű lehet minden család számára.
Kívánom, hogy még nagyon sok boldog, együtt töltött örömteli pillanatban legyen részetek!
Sok szeretettel: Prónainé Nagy Mónika
süti beállítások módosítása