HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.16. 22:50 Attila47

A teli rizskalász lehajlik

- Miyuki írása -

 

Mostanában nagyon magam alatt voltam. A szakmailag, egy emberként nullának éreztem magamat. Nem tudtam, hogy dolgozzam fel.

 

Emiatt nem nagyon vidáman indultam itthonról István fellépésre. Negyed 4 kor már ott voltam a helyszínen. Gondolkodtam, hívjak-e fel Attiláékat. De magamnak mondtam, inkább most nem. Nem tudok most izgatva jó kedvűen beszélgetni Istvánról vagy akármiről, senkivel, annyira összezavaró gondolataim jártak a fejemben.

 

Akkor pont láttam egy festményi kiállítást, tömeg között nekem az egy fénynek, egy Buddhista-templomnak látszódott. Gondoltam: talán képek között kicsit tudok nyugodtabb lenni, „nem-lét” lelkem lehetne, talán ez után jobban tudok odafigyelni István éneklésre. Pedig egyáltalán nem értek a festményekhez.

 

Sok kép között GROSS Arnold képe a lelkem mentője volt. Nekem adott erőt, reményt, és nyugalmát. Hála neki, tőle sugárzó kellemes, kedves érzése miatt sokkal jobban lehettem.

(Itt vannak pár képei, kár egy számítógépen nem jól mutatja, mint eredeti:

http://artportal.hu/aktualis/hirek/wagner_istvanand_gross_arnold_reneszansza )

  

István fellépésre nem nagyon mást tudok mondani, mint többiek említett eddig. Csak egy csodálatos pillanat volt, persze ami soha nem visszatérő pillanat volt.

 

Őt látva elgondolkodtam önzően, vajon ebben az emberben mennyi szomorúság, fajdalom és harc járhatott. Vidámabb másik fellépő előtt- bocsáss meg nekem-a fejemben végtelen lejátszódott egy dal, ami előző éjszakán énekelt nekem egyik kollégám, aki jól ismer mostani helyzetemet. „Te harcolsz, de rajtad fognak nevetni azok, akik nem harcolnak. De én szurkolok neked, hogy legyen erőd.”

 

Sok-sok harc után most fényben áll István előttünk, eddig talán valaki lenézhette Őt, lehet kiköpött Neki, nevetet is Rajta, aki pedig nem is harcolt életében soha valamiért sem valakiért. Én is majd egyszer szeretnék lenni olyan mint István, hogy küzdelem után elém is lehessen egy fény, hiába valaki nevetne rajtam. Szóval azt ígértem magamnak harcos István előtt, hogy én is harcolok továbbra. Még őszintébb leszek, és erősebb is, mind a gyerekeink jövőért. És szeretnék minden gyerekeinket olyan útra kísérni és segíteni, ahol épp most István jár, ahogy legjobb utak legyenek a gyerekeinknek.

 

Nagyon megható számadata, amikor minden éneklés után István mélyen hajol közönség előtt. Egy Haiku jutott eszembe: „Minoruhodo Koubewo Sageru Inahokana”- A teli rizskalász lehajlik.(Üres kalász fenn tartja a fejét)

Istvánnak több tapasztalat lesz, Ő ügyesebb és még csodálatosabb lesz, szerintem, akkor még-még jobban fogja hajolni előttünk.

Egy kis koncertjén éreztem azt, hogy Ő csak jobban szerényebb lesz, mint egy teli rizskalász, amit nem lehetett annyira érezni Symbolban egy klub koncertjén.

 

Köszönöm István! Nem jókedvűen indultam itthonról, de hazafelé már több energiával érhettem vissza. A kezemben nincsen autogram sem közös fotó (ne haragudjatok), de boldogabb lehettem, mint két órával azelőtt.

  

Miyuki

 

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr791845722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsonyul 2010.03.17. 02:07:20

Drága Miyuki barátnőm, igen, én biztos vagyok benne, hogy a legjobb útra vezeted a gyermekeket, akiket Rád bíznak a suliban! Nagyon szépek a képek, amelyekhez, mint mondod nem értesz, de mégis a lelkedet megnyugtatja...akkor ezek szerint a lelked ért hozzá :). A haiku, melyet példaként említesz nagyon szép, és szerintem sokan ismerjük, lehet, hogy más formában, de milyen igaz a tartalma! Szeretem amikor írsz Miyuki, mindig egy olyan csoda-világot társz elénk, amely csak a Tiéd, mi maximum csak bekukucskálhatunk rajta Általad :). Nagyon boldog vagyok, hogy hamarosan találkozunk!!! :) Puszi: Tünde

zelizine 2010.03.17. 11:06:37

Drága Míyuki!
Nagyon nagyra tartalak, tőled is csak mint a többi itt megismert kedves rajongó társaimtól csak tanulni lehet.....minden féle téren.
KÖSZÖNÖM!!!!!!!

meda 2010.03.17. 19:00:06

Kedves Miyuki! Nagyon megható és tanulságos beszámolót írtál nekünk.
Hálás köszönet érte!:)
..és amikor valaki, vagy valami bánt, gyere közénk bátran, mi nagyon-nagy szeretettel fogadunk!
Puszi: Mukrányi Edit

Szondyka 2010.03.17. 22:18:27

Kedves Miyuki! Köszönjük, hogy megosztottad velünk az érzéseidet! :)
Nagyon sokat tanulhatunk Tőled, úgyhogy mesélj még, mesélj! :)
Értékes vagy, hidd el!
Szondi Kata

Monique0201 2010.03.18. 13:09:28

Kedves Miyuki! Köszönöm szépen,hogy olvashattam értékes gondolatokkal teletűzdelt beszámolódat. Jó érzés, hogy a művészet mennyi szép érzést, gondolatot generál.

"nagybarbi" 2010.03.18. 14:42:55

Kedves Miyuki, minden írásod nagyon őszinte és szeretetteljes, amit nagyon köszönök én is. Örülök, hogy olyan élményben lehetett részed, ami kicsit talán segített átjutni a mindennapi nehézségeken és hogy Istvánra olyan emberként tekintesz, aki példa lehet a gyerekek számára.

Iru 2010.03.18. 16:11:41

Gyönyörű ez a rizskalász hasonlat, Miyuki!
Milyen érdekes, hogy van, akit a siker egyre értékesebbé tesz, megalapoz, másokat meg sújtalanná tesz - így aztán el is szállnak.
"A kő marad, a víz szalad" (Wass Albert: Üzenet haza)

padrienn 2010.03.18. 17:20:09

Kedves Miyuki! A Te látásmódod által mindig tanulunk valamit. Mindig meghatódva olvasom a soraidat. Nyugalmat áraszt minden írásod. Rajongónak lenni így a legszebb, ahogy Te megéled ezt! Csodállak érte, Miyuki!
süti beállítások módosítása