HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.03.16. 19:23 Attila47

Istvánunkkal Székesfehérváron és a "mini klubtali"

- Mukrányi Edit beszámolója -

Ismét egy hatalmas élménnyel lettem gazdagabb, két nap alatt kétszer látni és hallani Istvánt, leírhatatlan érzés!:)
Már régóta szerveződött ez a szfvári "találkozás", két okból is nagyon vártam már: egyrészt István miatt, hiszen nekem most nem kellett sokat vezetnem miatta, másrészt végre személyesen is találkozhattam Rajongótársaimmal, ráadásul nem is eggyel, sőt, volt olyan - Szondyka - akivel már másodszor!:)
Elvileg 10-kor kezdődött volna az előadás, én már 1/4 9-kor "landoltam" a pub-ban, (mint aki hazajár, hiszen annyit fordultam jegyekért, hogy már ismertek névről:D:D:D), bementem megnézni, hogy minden rendben van-e, asztal lefoglalva, stb.
Nagyon kedves, szinte családias helyet képzeljetek el.
Bent rögtön össze is futottam Lévai Dórával és még pár rajongóval, köszöntöttük egymást, ők a mellettünk levő asztalkánál ültek:)
Telefonom csörgött, megérkezett Szondyka, persze nem egyedül, hozta magával barátnőjét is:):)
Közben az én barátosném is megérkezett családostól, "ismerősöstől", 5-en voltak:). Akkor már láttam, hogy a 10 főre lefoglalt asztal kissé kevésnek bizonyul, de mivel jó helyen volt, rögtön a színpad melletti asztal, gondoltam, sok jó ember kis helyen is elfér: megoldjuk majd.
Adri közben telefonált, hogy most indultak Pestről, mondtam neki, jöjjenek, várom őket. A jegyek ugye nálam voltak:)
Még egy telefon (Szondyka megjegyezte: fontos ember:D:D), Kovács Linda telefonált, hogy ők is elindultak, (ő is utólag csatlakozott a csapathoz, tehát neki is helyet kellett szorítani:). Aztán Linda futott be elsőnek, régi ismerősként köszöntöttük egymást:)
Végre kis navigálás után megérkeztek Adriék is, Adri és párja Arnold, Ellenbacher Timi, Attila és párja Veronika.
Úgy öleltük egymást - Timit idézem - mintha már ezer éve ismernénk egymást. :) Én valóban így éreztem:)
Attiláék szereztek pótszéket, így aztán elfért a "csapat". Ha jól számolom, akkor 14-en voltunk:) Csak mi:)
Voltak ismerősök is, Kovács Editék és persze Dóráék a másik asztalnál.
Lilla - a barátnőm unokája - már mérgelődött a maga kis (talán 8:)) évével, hogy miért nem kezdik már, hiszen 1/2 11! Edit! - mondta, csinálj valamit:) Megnyugtattam, hogy mindjárt kezdik, mert már láttuk, hogy mindenki "befutott".
Végre elkezdődött a várva várt Csillag születik koncert.
Érdekes és meglepő módon viszonylag kevesen voltak, sokan nem jöttek a színpadhoz, hanem az asztaloknál ültek végig, de ettől olyan családias hangulat lett, hogy amikor vége lett az egésznek, Arnold (Adri férje) többször elmondta, hogy ez volt eddig az összes fellépés közül (ahol voltak) a legjobb:D:D:D
Csikó Szabi kezdte (neki az udvaron gratuláltam és apukájának is, kérdeztem tőle, hogy bírja, mondta, hogy nagyon nehéz).
Kb. 20 perces előadása volt, aranyos, tehetséges fiú. A közönség hálásan megtapsolta.
Ezután következett Varga Viktor, aki szintén hozta a "formáját", még az egyik számnál egy raszta parókát is a fejére tett, ezzel is fokozva a hangulatot.
Harmadikként MC DC lépett a színpadra, bocsásson meg nekem érte, de őt csak szelektíve hallgattam, mert Győrben már egyszer "megsüketültem" tőle. Ettől függetlenül egy végtelen aranyos kis emberke ő is. A végén beleszőtte Istvánt a szövegébe, mert akkor már kedvencünk a színpad oldalánál álldogált, Robi felhívta a színpadra, nagy ováció közepette fel is ment István, Robit pedig lesegítette a színpadról.
...és akkor következett Ő!:) Mindenki nyitott szemmel és szívvel nézte és hallgatta, minden egyes számáért óriási tapsot és sikítást kapott cserébe tőlünk. A számok közben folyamatosan kommunikált velünk, egyik szám előtt levetette a kabátját (persze sikítás:D:D), és ráakasztotta a mikrofonállványára, amivel "sikeresen" eltakarta magát előlünk, mert mi oldalról néztük.
A következő szám előtt fel is kiabáltunk neki, hogy: István, nem látunk, légyszi tedd arrébb az állványt! Ő rögtön hátra is vitte, és poénosan megjegyezte, hogy ruhafogas lett belőle:):), mármint az állványból:D:D
Így már megint láthattuk és élvezhettük Őt!!:):)
Aki már volt István koncerten, az ismeri ezt az érzést!:) A Fényév távolságnál leült a színpad elé és végig úgy énekelte a számot.
Mi csak "hallgattuk és bámultuk":):) Szívenkig hatoltak a dalai:)
Aztán táncolt is nekünk, egy-két fényképet sikerült készíteni róla:)
Vidám volt, felszabadult és nagyon-nagyon fáradt:(:(
Még a végén a kedvünkért elénekelte a Bohemian Rhapsodyt, aztán lement a színpadról.
Már az elején megtudtuk, hogy a végén lesz lehetőség autogramra és fényképezkedésre, ezért elmentünk oldalra és türelmesen vártunk.
Az emberekre oly jellemző módon az a kb. 20-30 ember is tolakodott, nyomta egymást, többször meg kellett szólalnom, hogy nem vagyunk sokan, ne tolakodjunk már!!! Lillának fogtam a kezét, mert ő is szeretett volna közös képet Istvánnal, meg előtte már Veres Robival is készítettem róluk egy képet, Robi is aranyos volt, rögtön lehajolt Lillához:)
Kb. 20 perc után sorra kerültünk, Lindát is én fotóztam, mert lemerült a gépe, meg Adriékat is, aztán Lilla következett és én:)
Folyamatosan és gyorsan beszéltem Istvánhoz, hogy tegnap már találkoztunk, (emlékszem: mondta), most csak a Garbacz Niki pusziját szeretném átadni, meg persze az enyémet is, mert tegnap lemaradt. Ja és persze egy közös kép:) A puszinál csak tartotta az arcát, annyira látszott rajta, hogy nagyon-nagyon fáradt, és ezt még le fogom írni egy-párszor, de becsületére legyen mondva, állta a sarat.
A biztonsági őrök rám szóltak, hogy haladjunk-haladjunk, gyorsan egy fotó, aztán még mondtam neki, hogy vigyázzon magára és elbúcsúztunk tőle.
..és valahogy ekkor jött elő belőlem az az érzés, ami azóta is itt motoszkál a fejemben, és úgy gondoltam, hogy meg kell Veletek osztanom:
A képeken is látszik, hogy István milyen kimerült, fáradt, hiszen Csepelről jött hozzánk, mindent beleadott a dalaiba, átadta a szívét is nekünk:) Mi pedig azzal "háláljuk" meg, hogy ott nyomorgunk még egy közös kép, autogram kedvéért, amikor ő már szinte az összeesés szélén van-volt:(
Én részemről megfogadtam, hogy ha még lesz szerencsém eljutni István fellépésére valamikor, kinyitom a szívemet, és hallgatom, nézem, ahogy István nekünk énekel, tiszta szívéből és ezt, csak ezt viszem haza magammal.
...mert a túlzott rajongás meg is ölheti az embert!...
Ellenbacher Timi ott ült az asztalnál, amikor visszamentünk Adriékkal, ő nem jött oda, mert - ahogy mondta - neki már van közös képe Istvánnal. Hazafele az úton én is ezen gondolkodtam, hogy hogyan tudjuk "tehermentesíteni" egy kicsit Istvánt és rájöttem, hogy Timinek igaza volt.
Nem fojthatjuk meg a szeretetünkkel, mert mi azzal segítünk neki, hogy ott vagyunk vele, ahol tudunk, azt tudja, hogy szeretjük, érzi és mondja is:), de hogy még utána - mikor már láthatóan teljesen kimerült - még "nyomulunk" egy újabb közös kép kedvéért, ezt már részemről önző dolognak tartottam.
Hiszen örülnünk kell, hogy ilyen - közülünk való - emberkét találtunk, fedeztünk fel, nagyon meg kell becsülnünk, védenünk, óvnunk kell, hagynunk kell pihenni, hiszen a dalaival - Hernádi Juditot idézve, de már kicsit átdolgozva - szinte mindent meg tud mutatni! Jön a szíve, és mi fogadjuk be és utána engedjük el...
Köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat!

 

Mukrányi Edit

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr561845032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matesa 2010.03.16. 19:47:18

no igen! van akinek minden sikerül...még az is hogy Istvánnal akárhányszor is találkozzon.....:)
Ritka jópofa csajszi vagy Editem....szeretem az élménybeszámolóidat...mert olyan jókedvűek...és lököttek....:):):)
remélem találkozunk egy koncerten mi is...Ani

Iru 2010.03.16. 20:45:17

Nagyon tetszik a beszámolód, olyan jó, igazi, anyukás:) A végével is messzemenően egyetértek, ajánlom minden rajongónak Somlyó György versét,1 korábbi cikkben már idéztem: exterke.blog.dada.net/post/789216/Somly%C3%B3+Gy%C3%B6rgy:+Mese+arr%C3%B3l,+ki+hogyan+szeret+

Kovács Melinda (Linda) 2010.03.16. 21:09:07

Drága Editkém !
Örülök, hogy megismerhettelek Benneteket !
Nagyon klassz kis beszámolót írtál; mit is írhatnék én még ezek után ?

Szondyka 2010.03.16. 21:14:14

Köszi Edit, a beszámolót!! :)
Nagyon jól összefoglaltad az estét! :)
A fojtó szereteten én is sokat gondolkoztam, mondhatni egész úton hazafelé ez zakatolt a fejemben, mert én is láttam, hogy nagyon fáradt!Próbáltam én is valami ilyesmit megfogadni, remélem betartani is sikerül majd! Azért, hogy óvjam! :) Puszi, Kata :)
Köszi, Edit! :)

Monique0201 2010.03.16. 21:45:08

Kedves Edit! Nagyon örülök, hogy ismét egy élvezetes beszámolót írtál! Bízom benne, hogy egyre többen fogjuk őt így, "segítően" szeretni és tisztelni, ahogyan azt a beszámolód végén is írtad.

zelizine 2010.03.16. 22:38:53

Kedves Edit!
Köszönöm az élménybeszámolód!
Az utolsó mondataidra reagálva veled együtt érzek, annyira önzők nem lehetünk, hisz mi már mindent megkaptunk tőle!(ölelés, puszi, autogram, közös fénykép)engedjük ezentúl csak énekelni, és lélekben vele lenni!!!!

Malwyn 2010.03.16. 22:52:55

Kedves Edit! Örömmel olvastam a beszámolódat, a közösen átélt élményeket. Záró gondolataiddal pedig maximálisan egyetértek, én is megfogadtam, hogy nem nyomulok többet. Az viszont érthető, hogy mindenki szeretne legalább egyszer a közelébe kerülni, fényképet, autogramot begyűjteni. Bízom benne, hogy előbb-utóbb mindenkinek teljesül ez a vágya, és megelégszünk azzal, amit a színpadon tud nyújtani nekünk. Mert az is egy egész világ...
Edit

Cirmos819Hatvan 2010.03.17. 00:09:05

Kedves Edit!

Nagyon szépen, és részletesen leírtad, amit láttál, hallottál, tapasztaltál, a székesfehérvári fellépés alkalmával! Külön, tetszett az is, hogy mindegyik fellépőről ejtettél néhány szót.., de természetesen Istvánról bővebben, hisz Érte megyünk el.., hogy halljuk, láthassuk Őt élőben:) István akármilyen fáradt is, a színpadon "új" erőre kap, mikor látja, és érzi a közönség szeretetét.., és nem rest, még viccelődni sem. Ahogy olvasom a beszámolókból, és tapasztaltam személyesen is, minden fellépésen egyformán teljesít, teljes erőbedobással énekel, a maximumot nyújtja, a közönségnek, akik "áhítattal" figyelik, hallgatják Őt.., miközben a színpadon Ő-Saját Maga is átszellemül.., átadja teljesen magát a dalnak, és annak, amit a dalai által közvetíteni szeretne! A szeméből és a mosolyából, árad a jóság! Istvánt, aki szereti.., tényleg hallania kell Őt élőben, ha lehetősége lesz rá!.., utána az ember, akárcsak Te is / Ti is /, órákig a hatása alá tud kerülni, mindannak, amit AD NEKÜNK, a hangja által.
Való igaz, hogy a túlzott rajongás, az meg is ölheti az embert!.., de.., itt hozzáfűznék egy-két gondolatot!
A rajongóknak is vannak több típusai.., vannak azon rajongók, akik kulturáltan, nem tolakodva, kivárják a sorukat, ha lehetőség van Istvánnal pár szót váltani.., szerintem az ilyen típusú emberekkel István szívesen vált pár szót!.., viszont vannak, olyan "rajongók" is, és ezt már idézőjelben is teszem.., akik fanatikusak, szinte lerohanják, jelen esetben Istvánt, egyből a fellépés után-ilyenkor tényleg jó, ha ott van pár biztonsági ember is.., sőt
kicsit továbbmegyek.., léteznek úgymond "elvetemült", mindenre elszánt emberek / nem is tudom, hogy Ők már rajongók-e?! /, akik szinte már a zaklatás fokáig is elmerészkednek, PL: követik, lesben várják Őt a házuk előtt este, csörgetgetik a telefont éjjel, ezzel megzavarva Szüleik nyugalmát is.., sőt némely emberek, még be is kéredzkednek.., Ők már tényleg veszélyesek lehetnek, hiszen nem tudni, hogy Kit, Mi vezérel..,és azt sem lehet tudni, hogy hogyan reagálnának esetlegesen egy olyan kijelentés esetén, hogy: ez magánszféra!
Ezzel azt szerettem volna érzékeltetni, hogy ésszel.., normális emberi módon.., a határt ismerve.., Istvánnak jól esnek az elismerő szavak, az emberek szeretete, az emberek visszajelzései.., még ha kicsit fáradt is, de tudva, hogy igenis szükség van a munkájára, amit csinál, megelégedéssel zárhatja a napot!
Köszönöm a beszámolót.., imádok olvasni hosszú beszámolókat:)

Cirmos819Hatvan 2010.03.17. 00:10:08

Nevem lemaradt:)

Bazsó Erika, Hatvanból

mazsonyul 2010.03.17. 01:39:34

Editem, hálásan köszönöm a beszámolódat! :) Én ezt most egyáltalán nem éreztem olyan "jókedvűnek vagy lököttnek" mint ahogy fentebb említik. Nem is baj, jól tetted, hogy felhívtad az emberek figyelmét, tartsanak már mértéket és Magadat is erre inted :), ez nagyon aranyos volt. Azt gondolom, ha van autogramosztásra, közös képre úgy lehetőség, hogy ezzel nem teszünk István vállára túl sok többlet terhet (nyilván nem aréna méretekről beszélek), akkor miért ne legyen mindenkinek 1 ilyen emléke is? :) Nekem még nincs, de akkor sem leszek elkeseredve ha nem is lesz :D. Itt szeretném Editem megköszönni, hogy mostanában mindenhova "Magaddal hurcolsz" koncertezni, hol a technika segítségével, hol a beszámolóiddal. Köszike, puszi!!! :)

meda 2010.03.17. 19:04:38

Nagyon aranyosak vagytok, hogy ennyien olvastátok, és hozzá is szóltatok a beszámolómhoz!
Szeretlek Benneteket!
Sok puszi Mindenkinek: Edit

csöri 2010.03.17. 22:44:22

Kedves Edit!már megint nagyon hangulatos beszámolót írtál!Köszönet érte!:)Ahogy írtad tényleg kímélni kellene a mi SZEMÜNKFÉNYÉT!!!!Hiszen azt szeretnénk,hogy nagyon sokat énekeljen még nekünk!:)puszi,Csöri.

"nagybarbi" 2010.03.18. 14:35:07

Tulajdonképpen :D:D, én sem fogalmazhatnám meg jobban a mondandómat, mint a többiek. Egyetértek velük, és sajnálom, hogy nem lehettem ott, hogy nem találkozhattam a többiekkel. De ami késik nem múlik, lesz még nagy klubtali :) Örülök, hogy ilyen sokan találkoztatok és egy kicsit megismerhettétek egymást! Az biztos, hogy nagy élmény lehetett.
A beszámolód végével is egyetértek, ha én legközelebb megyek valamelyik fellépésre, nem akarok majd minden áron István közelébe kerülni, mert sokan vannak, akik még nem is találkozhattak vele, autogramjuk sincs. Persze megint kitalálok valami kis apró ajándékot, mert azt nem tudnám kihagyni :) hátha valamilyen csoda folytán nem lesznek annyian körülötte és gyorsan átadhatom. :)
Puszillak!

padrienn 2010.03.18. 17:26:15

Edit, nagyon jó volt Székesfehérváron! Köszönet mindenért. Örülök, hogy többen találkoztunk ott! Jó volt Veletek, jó volt Istvánt hallgatni és csodás volt a vasárnapunk!

Garbacz Niki 2010.03.19. 11:03:38

Drága Editem! :)
Köszönjük, hogy ismét egy szuper jó, Őszinte beszámolót olvashattunk! Na, de hát Tőled, nem is vártunk mást!
:) :) :) :) :) :) :) .) :) :) :) :) :) :) :) :)
Remélem, hogy minél hamarabb eljön az idő, hogy együtt mehetünk István fellépésére!
Sok-sok puszi!
:)

taberzsi 2010.03.22. 11:15:39

Kedves Edit!
Nagyon örülök az írásodnak és köszönöm, hogy felhívtad rajongótársaid figyelmét a mértékletességre.
István nem győzi hangsúlyozni, hogy az emberek szeretete élteti őt és a visszajelzéseitek alapján tudja, hogy van értelme annak, amit csinál és ez ad erőt neki, hogy tovább folytassa. Kérlek titeket, hogy legyetek türelemmel az ilyen alkalmakkor és embertársaitokra is figyeljetek. Tabáni Erzsi
süti beállítások módosítása