HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.05.02. 18:32 Attila47

Az X-faktor élmény

- Zsikó Eszter írása -

 

Április 18-a vasárnap reggel

Mint mindenki tudja (vagy nem) jelentkeztem az X –be.  Ti is unszoltatok, és az ismerőseim nagy része. Aztán engedtem az erőszaknak. :D

Reggel hatkor keltem, mert Pesten voltam nagyimnál. Onnan a nagyapámhoz mentem, onnan az RTL székházhoz. Nagynénémmel, Zsuzsival mentem. (ő csak 35 éves) Mikor megláttuk a székházat, kb.10 000 ember tuti volt ott. 

Bodolóczki Barbi szólt, hogy Stella is megy, szóval, megkaptam Stella számát is.

2 és fél órát vártam, amíg bejutottam. De ez alatt az idő alatt a szervező elől minden hülyeséget megcsináltatott velünk. Tapsikolni a kamerának, stb.…

Mikor kb. 10 méternyire voltam a bejárattól, kiderült, hogy hívtak sztárokat is. Az első, aki fellépett: TABÁNI ISTVÁN !!!

Elő a telefon, és egyből hívtam Barbit.:D

Nagyon örültem, hogy legalább most láthatom élőbe, ha már februárban nem láthattam a Camponában. :D

Együtt énekeltem vele, megadta a hangulatomat egész napra. :D

Mikor 5 méternyire voltam az ajtótól, akkor még láttam a színpad mellett, de 5 perc múlva eltűnt.

Én már ennyinek is örültem.

A bejárat felé, elszakadtam a Zsuzsitól. Mikor bejutottam, a bejárattól nem messze megkaptam a számomat. Csupa női szám: 4882 :D

Aztán le kellett menni, hogy egyeztessem az adatokat és fotót csinálni.  Mire kitöltöttem a lapokat, amiket kaptam, megérkezett a nagynéném is. Odajött hozzám és mondta:

- Te, ott a Tabáni.

- Hol?

- Ott a büfénél.

István teát iszogatott.

Mivel a fotóknál is nagy volt a tömeg, adatokat már egyeztettem, eldöntöttem, hogy odamegyek hozzá. :D

- Szervusz, István!

- Szia!

És jött a szokásos szöveg, hogy gratulálok neki, meg ilyesmi. Mondtam neki, hogy hiányoljuk iwiwen. :D Mondta, hogy nagyon el van foglalva, és azért nem jön. Kérdeztem tőle minden félét, Erzsike hogy van, ő hogy van, meg ilyesmi. Nagyon aranyos volt, mert ő is érdeklődött, hogy mi van velem.  :D Ami nagyon jól esett. :D Mondtam, hogy színjátszom, nem sokára fellépek, és a beszélgetés átment baráti beszélgetésbe. :D

Mikor láttam, hogy a Zsuzsi már megy felfelé, már nekem is épp ideje volt búcsút vennem Istvántól. L  Megkérdeztem, hogy kaphatok e tőle puszit. István elmosolyodott, és mondta, hogy persze. :D

Mikor felmentem, a nagynéném az anyukámat hívta. Anyámnak mondtam, hogy Istvánnal beszélgettem kb. 10 percet. Mellettem megszólalt Zsuzsi:

-          Volt az fél óra is!

FÉL ÓRA!!!!! :D

Én aztán elvoltam. :D

NA de, hogy találkoztam Stellával?

Mikor arra vártam, hogy bejussak a szobákhoz, ahol meghallgatások voltak, állt mellettem egy nagyon ismerős szőke nő.  Néztem, elővettem a telefonomat, felhívtam, és figyeltem a nőt, és arra vártam, hogy elővegye a telefonált. Aztán elő is vette! :D Rám nézett:

- Akkor te vagy az Eszter! :D

Szóval ez egy tipikus filmbeli jelenet volt. :D

Mikor bejutottam arra a folyosóra, ahol voltak a szobák, már nagyon izgultam. Kiderült, hogy az Ördög Nórinál énekelek. Szerintem aranyos a csaj, legalábbis nagyon rendes volt.  Amikor elénekeltem a két dalomat, azt mondta, hogy jó a hangom, és hogy érdemes képeztetni.

Már rájöttem, ezzel úgy értette, hogy majd egy–két év múlva jöjjek vissza. Szóval nem jutottam tovább. De nem szomorkodom, nekem már István miatt is megérte.  :D

Sajnos fotót nem tudtam csinálni vele, de van egy aláírásom, és már az a tény, hogy fél órát beszélgethettem vele, és hogy hallottam énekelni.

Zsikó Eszter

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr281969177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monique0201 2010.05.02. 20:56:29

Kedves EXter! :)
Nagyon örülök,hogy megosztottad velünk a válogatás élményeit. Én személy szerint büszke vagyok Rád, hogy elmentél, elénekelted a dalaidat, tapasztalatot és "terepszemlét" tartottál, megismerkedhettél Nórával és nem utolsósorban Istvánnal is. Kívánom, hogy legközelebb sikerüljön továbbjutnod, addig meg tanulj, gyakorolj szorgalmasan!

zelizine 2010.05.03. 08:06:28

Kedves Eszter!!
De jó!!!!Szerintem is ez egy életre szóló élmény lesz neked!!
Gratulálok bátorságodért ne add fel, sosem lehet tudni! Bízz magadban! Az álmok egyszer valóra válnak!!!

padrienn 2010.05.03. 20:39:59

Eszterke!
Megvan az első "Istvános" élmény! Örülök neki!
És akárhogy is lesz, Te a Mi webcsillagunk vagy! Nekem már képem is van Rólad, ahogy a színpadon vagy! :) Emlékszel?

Üdv: Adrienn

TéZsé 2010.05.04. 16:11:33

Bravo Exter!!!! Koszi az elmenyt:)
Nagyon orulok, hogy beszelgethettel Istvannal, es annak is, hogy elindultal a versenyen....
Most hangolj a bulira:)
es Gyakorolj tovabb ha ez az almod... Millio Puszi TZS
süti beállítások módosítása