HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.05.17. 19:48 Attila47

István és a mi nagy napunk

Amikor véglegessé vált, hogy István lemezbemutató nagy koncertje hétköznapra esik, lemondtam arról, hogy elmenjek, hiszen tudtam, hogy szabit nem fogok kapni. Viszont annyian írtátok, hogy mentek, jönnek haza erre a nagy napra a "kintiek" is, kerestem a megoldást, hogyan tudok még is ott lenni Veletek én is, hiszen találkozni szerettem volna azokkal is, akikkel még nem sikerült élőben összefutnunk István valamelyik fellépésén.
Megszületett az elhatározás, telefonáltam nővéremnek és elhívtam magammal egy "csajos" bulira, úgyis ritkán találkozunk a távolság és az idő hiánya miatt.
Örült a meghívásnak, én pedig rögtön meg is rendeltem a jegyeket. Ülőhelyet kértem, mert úgy gondoltam, hogy nővéremnek - a  súlyos betegségéből felépülve - könnyebb lesz így végignézni a koncertet.
Persze hogy az utolsó pillanatban sikerült eljönnöm a munkahelyemről, gyors készülődés, megvártam, míg a szakadó eső szűnik egy kicsit és irány Csákvár a tesómért. Még a Bekötő úton jártam nálunk, amikor csörgött a telóm, Iru hívott, hogy meg tudom-e adni Szondyka számát, mert meg akarja kérni, hogy menjenek el a jegyéért. Persze, hogy a másik telómban volt Kata száma, elengedve a kormányt próbáltam megkeresni, de aztán jobbnak láttam, ha megállok:D Telefonszám továbbítva, újra elindultam.
Kb. háromnegyed óra múlva értem Csákvárra, onnan indultunk Pestre az én kocsimmal, nővérem vezetett. Most nem kellett a navigáció, mert én csak "kuka" utas voltam a tesóm mellett, akinek mindkét fia Pesten lakik, így teljesen rábíztam magam. Ömlött az eső végig az M1-esen, mire felértünk, már csillapodott kicsit a helyzet. Kb. fél órája araszoltunk a forgalomban, amikor előremutattam és megkérdeztem tesómat, hogy az ott a Petőfi laktanya?? Mondta, hogy igen!:) Ja, mondom, akkor már tudom, hogy hol vagyunk!:D Rengeteg autó, épp a csúcsforgalom kellős közepén voltunk, úgy 5 óra fele, Máté Anna hívott, hogy hol vagyunk, én pedig megkérdeztem a "navigátoromat", ő pedig képzeljétek el, válaszolt nekem:D (nem úgy, mint a GPS:D) Közölte, hogy a Hegyalja úton állunk éppen. Anna mondta, hogy akkor jó messze vagyunk még, mert ők már ott vannak a Symánál egy páran. Nem ígértem, hogy sietünk, csak megnyugtattam, hogy megyünk...
Tesóm nagyon ügyesen leparkolt éppen a Syma előtt. Én már a kocsiból láttalak Benneteket:)
Hál'Isten, az eső már elállt, így elkezdődhetett az örömködés.
Mindenkit megismertem, Máté Anna, Nagy Ági, Prónai Móni, Pintérné Andi, Zelizi Erzsi, Fábry Anikó kicsit "játszott" velem, elbújt, hogy én ismerjem fel, nem volt nehéz!:) Ja és Bazsó Erikát kihagytam, vele is először taliztunk.  Nagyon-nagyon örültem mindenkinek! ..és utána jött a "régi" ismerősök köszöntése:  Adri, E. Timi (neki külön örültem, mert ritkán van velünk a topikban), Attila és Párja, Veronika. Attila meg is jegyezte, hogy rég találkoztunk:D:D, Tatabányán:).
Évikét is köszöntöttem, ő is ott állt a közelben, vele már taliztunk Nagyvenyimen. Elkezdődtek a közös fotózkodások, nagy örömre, egyre többen vagyunk, akiknek már nem csak egy név vagyunk a topikban, hanem ott van mögötte az ember is:)
Míg ott beszélgettünk, megérkezett TéZsé is, aki Belgiumból jött haza, hogy Istvánt láthassa, őt is rögtön megismertem. Mindenki kapott egy kis belga csokit, meg ajándék kártyácskát tőle.:) Vele később még tudtam egy jót beszélgetni is koncert előtt.
Nemsokára befutott Iru is, (ő Csíkszeredáról repült Pestre) hát őt nem ismertem volna meg csak a kép alapján:) Fiatalabbnak néz ki, mint a képeken:)
Aztán megláttuk Stellát közeledni, Barbika kezét fogta. Futottam a kicsi lányhoz, mert megígértem neki, hogy ha találkozunk, össze-vissza puszilom:D Betartottam az ígéretemet!:D
Stellával bemutatkoztunk egymásnak, aranyos ő is. Mikor visszaindultam kis csapatunkhoz, megláttam Majzik Katát, öleltük egymást, mi "régiek", még el is pityeredett.:)
Kovács Edittel köszöntöttük egymást, mondtam neki, egy mázlista vagy, hogy pezsgőzhetsz Istvánnal:D Miért nem a másik "én" Editet sorsolták ki???:D
Odajött hozzám egy szemüveges hölgy, és bemutatkozott, hogy Oláhné Julika vagyok, megismertelek hátulról:D Én jót nevettem, persze puszi-puszi, mondtam, hogy olyan képem még nincs is fenn, ahol a hátam látszik:D
Szóval hatalmas élmény volt már kint a várakozás, pedig Istvánt még nem is láttuk, persze ez az egész NÉLKÜLE nem lehetne! Ezer köszönet érte, hogy VAN! :) ..és Erzsinek is ezer köszönet, amiért létrehozta ezt a klubot, és sokan megmaradtunk egymásnak, meg persze a többi oldalról is van már jó pár ismerős. Hiszen mindenhol István miatt vagyunk és az ő léte hozott össze ennyi szerető embert.:)
Nagy nehezen elérkezett a kapunyitás ideje, amit mi a tesómmal különösen vártunk egy mosdó meglátogatása erejéig:D
Míg araszoltunk befele, ráköszöntem Kántor Anikóra, nagyon örült ő is a röpke talinak.:)
Vele a dec. 30-i gálán ismerkedtem meg.
Kisebb letargia volt egyébként a "csapaton", mert a biztonsági őrök látván, hogy mennyit fényképezkedünk, többször közölték, hogy nem lehet bevinni fényképezőt. Máté Anna kérdezte, hogy most mi lesz, én pedig mondtam neki, hogy nem tudok olvasni:D (ugyanis ki is volt írva). A Tháliában sem lehetett volna anno, mégis nagyon sokan kattogtatták a gépeiket.
Bent szétszéledt a csapat, mi a nővéremmel először is a mosdót derítettük fel:D, aztán jöhetett a nézelődés. Nekünk nem kellett sietnünk, hogy az első sorban állhassunk, ahhoz meg még bőven volt idő, hogy a helyünket elfoglaljuk. Összefutottunk Anikóval (Szerivel) is, már szinte régi ismerősként üdvözöltük egymást.:)
Míg ott nézelődtünk, megláttam Erzsi párját, odamentem hozzá, beszéltünk pár szót és küldtem puszit Erzsinek és Emma babának. Pista bácsiékat is köszöntöttem, Erzsike nénivel még nem találkoztunk, bemutatkoztam és azt mondta mosolyogva: Hát maga az Editke?? Ennek nagyon örültem, ezek szerint Erzsi biztosan beszélt neki rólam:)
Mikor visszaértünk a tesómmal a koncert színhelyére, megkerestük a helyünket, 108-as szektor 4. sor, 5-6. szék. Ő leült, én pedig még lementem a többiekhez, hiszen még páran hiányoztak nekem, akikről tudtam, hogy ott lesznek.
Belefutottam Országhné Erikába és a férjébe, örömködés persze, aztán tali Szondykával, Marcsival. Közeledett egy japán hölgy, gondoltam ő csak Miyuki lehet:) Elé siettem, bemutatkoztunk, aranyos nagyon. Beszélni nem sokat sikerült, talán majd legközelebb, de egy közös fotó vele és a csajokkal azért összejött:)
Míg mentem vissza a helyemre, Magdival is összefutottunk, a lépcsőn meg egy csajjal egymásra néztünk, tudtam, hogy ismerem, de nem ugrott be neki sem, hogy honnan, aztán "helyreraktam" a memóriámat, ő Reni volt, Tatabányán mellette álltam. Fentről még Ágika integetett nekem.
Szóval még a koncert el sem kezdődött, nekem már rengeteg élményem volt.
Lehuppantam a helyemre és elkezdtem módszeresen nővéremet a második agyvérzése felé terelgetni:D, ugyanis próbálgattam, hogy tudok-e videózni, hiszen szemben állt velem egy biztonsági őr, meg jöttek-mentek, kicsit paráztam, meg világított a teteje, még Dávidomat is felhívtam, hogy befoghatom-e azt a kék világító micsodát a gép tetején, hogy a sötétben ne látsszon, azt mondta persze, csak meg ne nyomjam, mert akkor kikapcsol:D:D
A tesóm meg nyugtatgatott, hogy senki nem látja a sötétben, meg különben is egy valamire való telóval már lehet szuper felvételeket csinálni, tehát más is fog fényképezni, videózni biztosan. Én azért nagyon izgultam. Szerettem volna megörökíteni a koncertet teljes egészében azoknak, akik nem lehettek ott velünk, ha már ültem, gondoltam, valami hasznomat is vegyétek, ha már tombolni, tapsolni nem tudtam lent Veletek. Persze a sikítás az ment, de sajnos ennél többre nem tellett most sem tőlem a videózás miatt, de nem bántam meg, mert Simon Barbit idézve: sokkal jobb dolog adni, mint kapni!:) ..és ezt én is így gondoltam.
Velünk volt lélekben mindenki, aki nem lehetett ott, köztük GÁBOROM is, akinek már a jegye is megvolt, sajnos az utolsó pillanatban ide sem sikerült neki eljönnie.:(
Reméljük legközelebb már neki is több szerencséje lesz.
...és elérkezett István ideje végre: Hallottam, hogy énekel István: "Kinőtt a szárnyunk, ez volt mit vártunk....(a kedvencem az albumról), csak látni nem láttam, mert a színpadon nem volt:)
Mire észleltük, hogy nagyon-nagyon ötletesen fentről jött le a lépcsőn, tőlünk kicsit messze a biztonsági őrök kíséretében, énekelve a számot és úgy ment fel a színpadra.
Persze, hogy ezzel úgy meglepett mindenkit - engem is - hogy el sem tudtam indítani a videót nagy bánatomra:(
Ettől függetlenül nagyon jó kis nyitó szám volt:)
István csinos volt, fáradt, kicsit talán izgatott, de ott volt elöl a csapat és ott voltunk mi is és nagyon sokan MIATTA. Küldtük neki az erőt, amikor kellett:)
Rengeteg számot énekelt, jöttek sorban a Fényév távolság, a Ments meg, az Elfelejtett dal,a Legyen ünnep, Ez itt az én hazám, Hosszú még az út (duett Máté Péterrel) nagy meglepetés volt, ahogyan ő is mondta aranyosan, ugye nem számítottatok rá??, hát sokszor oda kellett néznem, hogy most István fogja csak a mikrofont, vagy ő énekel, vagy Máté Péter? Szuper jól összehozták:)
Könnyű álmot hozzon az éj (unokahúgának ajánlotta, aki 15-én éppen 1 éves lesz), Úgy szeretném meghálálni (édesanyjának küldte, hát bizony utána hosszú másodpercekig tapsoltunk, míg összeszedte magát, mondtam magamban, István itt vagyunk, Veled vagyunk! Sikerült, elengedte a mikrofonállványt, - amibe addig kapaszkodott lehajtott fejjel - mosolygott és folytatta az előadást.), jött a Csillagóceán, Várj, míg felkel majd a nap.
Lehet, hogy a sorrend nem ez volt, nézzétek el nekem:) Közben persze már vetkőzött és poénkodott a maga módján, hogy most már nem csodálkozik, hogy a zenészek miért napszemüvegben adnak interjút, mert megvakulnak a fénytől:D:D, meg levette az óráját, azt mondta, úgy sem kell, mindegy, hogy hány óra:D, "küzdött" az inggel, itt szorít, ott vág, stb. tényleg aranyos és közvetlen volt és a közönség hálásan reagált minden mozdulatára:)
Mikor a "kötelező" albumszámok lementek, István átadta a helyét a két vokalista lánynak, akik egy-egy dalt énekeltek és én is szusszanhattam egy kicsit:D Jók voltak tényleg ők is, nővéremnek is tetszettek.
Kérdeztem tőle, hogy érzed magad, azt mondta, nagyon jó, csak ő a pörgősebb számokat szereti.:)
Na visszajött Istvánunk és tesóm óhaja teljesült!:D
Átöltözött kényelmesebb farmerba, póló, zakó és go!
Egy Edda számmal kezdett, ha jól emlékszem, az Ördögi körrel, ami ugye nekünk is új volt, csak "tátottam" a számat a sok meglepitől:)
Aztán jöttek sorban a pörgős számok: Embertelen dal, Don't Stop Me Now, Bohemian Rhapsody, Olcsó vigasz, Crazy Little Thing Called Love, Faith, Eye Of The Tiger,(itt nővérem megjegyezte, hogy profi a zenekar, jobb, mint az eredeti és István is nagyon jó:D), Long Train Runnin' (ennél a számnál mutatta be a zenekar tagjait), és azt hiszem így lett vége a koncertnek.
Hatalmas ováció a végén a végtelenül fáradt, de gondolom, annál boldogabb Istvánnak, újra elénekelte nekünk a Ments meg-et, aztán még egy visszataps, közben tesóm már elindult kifele, én még maradtam, és jött az Ez majdnem szerelem volt. A "csapat" újra meghajolt és a közönség csak nem akarta elengedni, én viszont már követtem nővéremet, már fél tizenegy volt, muszáj volt hazaindulnunk, mert reggel menni kellett "dolgozóba". Az előtérben hallottam, hogy István egy számomra ismeretlen számmal hálálta meg a közönségnek a szűnni nem akaró visszatapsolást és szeretetet, kicsit szomorú voltam, hogy ezt nem sikerült megörökítenem, de a lelkem örült, hogy ilyen jó hangulatban telt István élete nagy napja, hozta megint magából a maximumot, mi ott voltunk vele, talán két baki volt az egész koncert során, de azt mondom, hogy fél év alatt idáig eljutni nem semmi, bátran lehet utána csinálni bárkinek, aki akarja, és közel két órát "lenyomni" egyedül, hát le a kalappal!:)
Kevés - már profi előadó - képes erre, és István megcsinálta!:) Köszönöm, köszönjük Neked István ezt a felejthetetlen élményt, még azt sem bántam, hogy csak a kivetítőn láthattam "közelről".:) Így is egy életre szóló élményt kaptunk tőle, én pedig szorongattam a táskámat hazafele és alig vártam, hogy másnap vége legyen az iszonyú hosszú pénteki munkanapnak, (4 óra alvás után), hogy tölthessem fel a vidiket és megoszthassam azokkal akik nem voltak ott, és azokkal is, akik repetázni szeretnének Istvánból:) Mert belőle sosem elég:)
A hazaút már könnyebb és gyorsabb is volt, nem volt tömeg és az eső sem zavart bennünket, kb. egy óra alatt Csákváron voltunk. Tesóm megköszönte, hogy elvittem magammal, megkérdeztem tőle, hogy érezte magát, azt mondta, nagyon jó volt, örült, hogy elhívtam.
István még egy kicsit többet mozoghatna a színpadon - mondta, főleg a gyorsabb számoknál, de egyébként tényleg szuper a hangja.:) Ez tőle is egy nagyon jó "értékelés" volt, mert ő nem rajongója Istvánnak, csak szereti a jó zenét:) - lévén az egész család zenél, sógi már ezer éve szólógitáron játszik, a nagyobbik fia szintizik, a kisebbik pedig Ruzsa Magdi zenekarában gitározik. Szóval, István nevében "bezsebeltem" egy - úgymond kívülálló - dicséretét.:)
Mindent összefoglalva nekem is életem egyik legszebb élménye volt a csütörtök este főleg István miatt és - Istvánnak köszönhetően - Miattatok!:)
Remélem István most elvonul nagyon-nagyon megérdemelt pihenésére és feltöltődve újra elindul majd az "útjára", hogy minél többször láthassuk-hallhassuk Őt.:)

Köszönöm, hogy elolvastátok a beszámolómat!

Mukrányi Edit

és a vidik:




https://www.youtube.com/watch?v=08W303KBhTo
https://www.youtube.com/watch?v=69oed6XQRUM
https://www.youtube.com/watch?v=C89fc4obyVk
https://www.youtube.com/watch?v=KABd7USiUhY
https://www.youtube.com/watch?v=0K1CFE056ls
https://www.youtube.com/watch?v=UF8H--VMRrs
https://www.youtube.com/watch?v=ySJv8G_e6Kk
https://www.youtube.com/watch?v=vwBHtIVT328
https://www.youtube.com/watch?v=F4ANPLrQYrU
https://www.youtube.com/watch?v=kXnRR9my3pU
https://www.youtube.com/watch?v=aIhS9VumQHA
https://www.youtube.com/watch?v=gOojuPfL3kc
https://www.youtube.com/watch?v=2ss2tiK1cLA
https://www.youtube.com/watch?v=4EmKgm3QaDw
https://www.youtube.com/watch?v=RnZAA4bHiao
https://www.youtube.com/watch?v=i8SpNnYXVJE
https://www.youtube.com/watch?v=bd1VuY3MemY
https://www.youtube.com/watch?v=2q831o4KinI
https://www.youtube.com/watch?v=tGWkz2qsrB4
https://www.youtube.com/watch?v=EypdwzzB6Xg
https://www.youtube.com/watch?v=APOC2y__Okg

 

 

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr352011032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strake 2010.05.17. 21:13:43

És tényleg ott voltam veletek EDITEM! :)

matesa 2010.05.18. 07:40:08

Eddig még egy beiráson sem bőgtem.....

Imádlak Benneteket!!!!!!!!!!

Iru 2010.05.18. 12:20:27

Drága Edit anyu, maximálisan MINDENT megtettél értünk.Köszönjük a beszámolót, videókat, képeket és Te nagy szivedet mindezekben :)

Rebi82 2010.05.18. 12:45:58

Köszönjük Neked Edit, azt az önzetlenséget, amit Velünk szembe tanúsítasz minden alkalommal, amikor István koncertjén, azok is eszedbe jutnak, akik nem lehetnek ott. Szeretünk!!!

zelizine 2010.05.18. 14:24:07

Köszönöm, hogy olvashatom a beszámolód szívecske!!!
Szinte faltam az írásod, nagyon aranyosan, természetesen olyan Editesen fogalmaztad meg.Most már tudom, miről beszélek!!!!!!!!!:)
Örülök, hogy megismerhettelek személyesen is, remélem lesz folytatása!!!!

csöri 2010.05.18. 15:22:10

Köszönöm,hogy megosztottad ,azt az élményt,amiből én sajnos kimaradtam.De olyan jó olvasni soraid!:)Így mintha én is ott lettem volna!Köszönet mindenért!!!!SOk puszi!:)CSöri.

padrienn 2010.05.18. 16:43:08

Editem, köszi a beszámolót, és hogy videóztál.
A beszámolóban is nagy munkád van, hogy mindenkit név szerint felsoroltál, akikkel találkoztál, én nem is mertem volna erre vállalkozni.
A videókkal bárki átélheti az élmény egy részét újra és újra!

Adri

Monique0201 2010.05.18. 17:38:21

Kedves Edit!
Itt is megköszönöm részletes és nagyon élvezetes beszámolódat. Bár nekem elég sok konkrétum kihullott a fejemből, az írásod és a videóid segítségével sikerült újra átélnem azokat az érzéseket! BRRRRRR, de jó volt! Még mindig ezt érzem! :) :) :) :)

Aniko78 2010.05.18. 23:11:31

Editem nagyon köszönjük a lelkes beszámolót de elsősorban a videókat!!!!!Szeretünk,ezt gondolom érezted a fogadtatásból is!:)
Pörgös,édes nő vagy,annyira vártam a talit Veled:)))és összejött,sajnos keveset beszéltünk ,remélem legközelebb erre is sor kerül--de mint írtad "játszottam" veled,de csak azért mert nem akartam elmozdulni a helyemről,ha már ott voltunk 15óra óta,meghát Erzsóm is kiadta a parancsot,hogy el ne jöjjek onnan.Első sor tudod,ott is tomboltunk végig.
Köszönjük még1x és sok puszi.... és jobbulást kívánok Neked!
Fábry.A.
süti beállítások módosítása