HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.05.26. 18:48 Attila47

"Vonatos" élmények!!! :)

- Stella beszámolója -



A várakozás izgalmát nem lehet írásban visszaadni! Készülünk, pakolunk, terveket szövünk, elképzeljük milyen lesz a nagy találkozás! Én már ebben eléggé rutinosnak számítok...a szívem mégis hevesebben ver egy-egy fellépés, találkozó alkalmával. Már megszokott mozdulatokkal rakom be a pizsimet, a fogkefémet, az Istvános képeket, melyeket alá szeretnék íratni, a "barátság kendőt", ami újabban velejárója a találkozóknak, a fényképezőgépet, és a telefont. (itt jegyzem meg, hogy ezután a csatlakozó kábelt és a töltőt is oda kell készítenem a "váratlan fordulatok" megelőzésére!)

Sose lehet tudni, hogy aznap, vagy másnap a fellépés után hazafelé veszem az irányt, vagy nyakamba veszem a világot, és irány az ország másik vége! :)

Ez most is így történt. Bepakolás, készülődés, Majzik Katával előre megbeszéltük a cseten, hogy nála alszom a szolnoki fellépés (Istvánozás) után, mindent szépen össze is készítettem, a húgom szombat délelőtt kivitt a pályaudvarra és megbeszéltük, hogy másnap jövök haza! Szolnokot eléggé körülményesen cserkésztem be (de ezzel nem voltam egyedül, a GPS másnál sem működött megfelelően:):) ), vonattal, vonatpótló autóbusszal, aztán újra vonattal, de végre odaértem. Sokan vártak az állomáson! Nagyon izgatott voltam az újbóli találkozás miatt, vártam a régi ismerős arcokat: Majzik Kata, Szodizs, M.Évike, Syrann, Borsi Andi a családdal, Tamás Péter Réka, Magdikáék a gportálról, Dádó, Fábri Anikó az iwiw-ről, Szűcs Nóra, "Messzi" Judit, már jól ismert, kedves arcok (bocsánat, de a teljesség igénye nélkül soroltam, elnézést, ha valakit kihagytam, vagy a neve nem jutna eszembe, nem volt szándékos) és az új arcokat, mint pl. a Lovas Anikó, aki kedvesen fogadott, mint egy rég nem látott ismerőst, ajándékkal lepett meg, ami nagyon kedves volt tőle! Köszönöm Anikó! :)

Mellesleg itt jegyzem meg, hogy nagyon drukkoltam neki, hogy sikerüljön végre Istvánnal közös képet készítenie, a puszi meg hab volt a tortán! :)

Lázasan várakoztunk a tűző napon, a Pelikán-bevásárlóközpont tetején, a parkolóban, hogy jöjjön már István végre!!! Még nem jött!!! De jött helyette egy telefon Andortól: Már itt vagyunk a Plázában a földszinten, a Spar melletti színpadnál! Színpadon a műsorvezetőtől ment a válasz: Az jó, mert mi meg a Bevásárlóközpont harmadik emeletén várunk Titeket!!! :):):) Andorék jól eltévedtek a GPS segítségével!!! :) Na újabb 20 perc, mire odaértek, az "István tempójában" ez nem is csoda! :)

Innentől aztán a megszokott forgatókönyv szerint zajlottak az események: a szokásos repertoár Istvántól, nevetéssel, poénkodással, vízivással és a műsor felénél a visszatapssal. Ugyanis István mostanában előszeretettel vonul le a színpadról a műsor közepén, hogy hívjuk, tapsoljuk vissza! Jó csel! De már ismerjük! :)

Hát persze, hogy visszahívtuk, naná, hogy nem engedtük el olyan könnyen!

Fellépés után aztán jött a dedikálás, fotózkodás Istvánnal, egymással, csoportosan, Andorral ( akinek érdekesen szaladt fel a szemöldöke a homloka közepére, mikor meglátott, hogy na már itt is itt vagyok!!!) :) Berente után Pest, aztán Érmihályfalva, majd Szolnok, nem csoda, hogy a GPS-t is elnyomkodja! Földrajzilag kicsit megzavartam valószínűleg! :)

István aláírta a Mihályfalvi közös képünket, Andorral közös képet készítettünk, a lányokkal csoportképet, aztán miután Istvánék elmentek, mi még beültünk egy pizzázóba beszélgetni, a többi portálról a lányokkal! Nagyon jó érzés volt az egységesség!!!

Borsi Andiék sajnos a fellépés után hamar leléptek, nekik Nagyváradra haza kellett jutni időben... De elbúcsúztattuk őket fehér lobogó barátságkendővel! :)

Ezután szétszéledt a társaság, Szodizsék elmentek a vonathoz, én meg a megbeszéltek szerint Majzik Katánál aludtam, reggel pedig nagyon készültem haza!

Igen ám, de ekkor jött a "sors keze", vagy inkább Szodizs ötlete a cseten, hogy van egy hely még a kocsiban, készülnek estére Tihanyba Istvánozni, van-e kedvem menni! Mi volna, ha Miskolc helyett Pest felé venném az irányt! Nem nagyon kellett a noszogtatás, vonatra szálltam és már délben Szodizsnál voltam!

Őrült nők klubja!!!! Most komolyan!!! :):):)

Ebéd, készülődés, magamban imádkozás, hogy a fényképezőgépem, és a telefonom bírja ki a mai estét, mert nem voltam két napra felkészülve, aztán elindultunk. A Déli-pályaudvaron találkoztunk M. Évikével, Szűcs Nórával, és kis késéssel N. Judittal! Irány Székesfehérvár! Ott már vártak minket Kovács Edit, S Eta és a párja Ottó. Kocsiba be, (így a Matyit én is kipróbáltam), irány Tihany! Közben hívtam a húgomat, hogy változott a terv, nem közeledek Miskolchoz, hanem távolodok tőle! Balatonfüreden átutazóban a tavalyi, tavaly előtti kellemes nyaralás emlékei, helyei jöttek elő, addig beszélgettünk, míg elvesztettük szem elől Ottóék kocsiját. Balatonfüredi táblánál megálltunk, telefon, majd bevártuk őket, ugyanis megálltak egy benzinkútnál, és mi nem vettük észre, annyira beszélgettünk! :) Várakozás közben István képét kiraktuk a kocsi ablakába, hogy ha valaki odanéz tudja, hogy nem vagyunk egészen normálisak!!! :)

Na szóval megérkeztünk Tihanyba, ahol már vártak minket: Kondor Kata a párjával, Kovács Judit, meg a gyerekek. Nagy örömködés, aztán irány a színpad és a környék, fel kell térképezni mindent! Korán érkeztünk, még volt idő fényképezkedésre, jégkrémre!

Aztán nyolc előtt befutott István és Andor, Kovács Edit épp ott volt a parkolóban a kocsinál, mikor megérkeztek, a ninges kitűző rajta, amivel egyből átvedlett helyi szervezőnek (legalábbis Andor szerint)! :)

Andor pólóban, István dzsekiben, sálban, napszemüvegben! Elég érdekes volt a látvány! :)

Becserkészték az illemhelyet, mint utólag kiderült Andor őrizte a bejáratot, István meg addig hátul beskálázott! :):) Őrizték a teremőrt! :)

Fellépés előtt helyet foglaltunk a színpad előtt a kövön, akkorra már összegyűltünk (ningről, iwiwről, gportálról), és mindenki sorba leült a földre!

Integettünk, köszöntöttük egymást! Itt se lesz teljes a felsorolás, elnézést érte: Hidas Attila és párja, Szondika, Ditke, Szeri, Szingli és még sokan a rajongói oldalakról, ezúton köszönöm mindenkinek az aláírást! :) Két Istvános képet írattunk alá mindenkivel, aki ott volt a portálokról, az egyiket Istvánnak, a másikat nekem! Andorral és Istvánnal is aláírattuk, hisz nem maradhattak ki ők sem a csapatból!

István feljött a színpadra, a jól megszokott, megunhatatlan ismert repertoárral. Mivel sok volt a kisgyerek, ezért átírta a forgatókönyvet: a Crazy little thing called live című dalnál leült a színpad szélére és onnan énekelt főleg a gyerekeknek, lógatva a lábát! Jól állt neki az ülve táncolás (lábtaps!).

Előadás után lejött a színpadról, a gyerekek rögtön körbekapták, aláírást kértek tőle. Ez nem volt betervezve, Istvánnak Andor volt az egyetlen "biztonsági őre", más nem jutott az eszébe, minthogy István mögé állt, megfogta a derekát és míg István aláírt, tolatva próbálták megközelíteni a kocsit! Leírni sem semmi, de látni ezt a "vonatozást" valami frenetikus látvány volt! :):):) Közben Andortól kértünk aláírást, (Istvántól már volt!) és megkértük, hogy az Istvánnak szánt képet adja majd át neki!

A tolatás folytatódott, én kiáltottam rá, hogy Vigyázz fa van mögötted!!! ( A második vágányon tolatás folyik, a vágány mellett tessék vigyázni!!!! ) Nagy nehezen eljutottak a kocsiig, ott Andor beült a kocsiba, de Istvánt csak segítséggel tudták beültetni! Szodizs és Szűcs Nóra odaugrottak és határozottan betuszkolták a kocsiba, Andor legnagyobb meglepetésére! :) Mivel a gyerekek még így is nyújtották az aláírni valót, István leengedte az ablakot, és tovább folytatta a dedikálást! Végre nagy nehezen elindultak!

Kis idő mulva mi is elköszöntünk egymástól és irány vissza Székesfehérvár, onnan újabb búcsú után Pest!

Szodizsnál töltöttem az éjszaka maradék részét (3-kor feküdtünk le), most meg a vonaton zötykölődök hazafele, és már most hiányzik mindenki, ezért nekifogtam a vonaton megírni a beszámolómat!

Nagyon kellemes volt ez a két nap, annak ellenére, hogy fáradt vagyok, de teljes megelégedettséget érzek!

Egy újabb Istvános hétvége amit egy kellemes baráti társasággal éltem át!!!

Köszönöm mindenkinek! :)
 

Venkli Mária Stella

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr662033606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aniko78 2010.05.30. 19:43:33

Stella lassan még jobban meg ismerjük egymást.:)Nagyon kedvesen köszöntöttél Szolnokon...és hát igen a fényképezős dolog...ha jól emlékszem még a földre is leesett a gép,szóval tényleg jó sokat kíbírt a két nap alatt.
..és köszi a vékony tollat amit odaadtál Istvánnak,hogy nekem is avval dedikáljon alá.Szuper volt Szolnokon,sajnos én-mi Tihanyba nem tudtam-tudtunk menni de remélem nemsokára újból együtt bulizunk a következő fellépésen.
Üdvözöllek:Fábry Anikó---ja és "y"-nal kell írni,de semmi gond:)))))

stellacsillag 2010.06.05. 09:31:32

Szia Anikó! Jaj ne haragudj, amiért a nevedet nem jól írtam le, nem volt szándékos, de azért utána nézhettem volna! Bocsi!!! Nagyon örülök, hogy találkoztunk Szolnokon, és remélem még sok ilyen találkozót tudhatunk magunk mögött! :):)
Puszillak benneteket!

Aniko78 2010.06.12. 10:44:18

@stellacsillag: Ugyan már tényleg semmi gond!:)
Talákozunk legközelebb,én is remélem,hogy ŐSZINTE ismeretség vette kezdetét!
Puszi és jó koncertezést mára Sukorón:)
Várom a képeket és beszámolót.Puszi Nektek és Barbinak is!♥

Kovács Melinda (Linda) 2010.06.20. 17:24:03

Szia, Stella!
Ugyan már; Ajkát miért hagytátok ki Tihany előtt? Még az is belefért volna ebbe a jó kis mozgalmas hétvégébe. Attiláék, Szondykatáék, M. Editkéék, és ha jól emlékszem Szeriék is innen mentek még Tihanyba. Itt is nagyon jó volt a hangulat; nálunk is rengeteg rajongója van Istvánnak. De majd valahol máshol egyszer találkozunk mi is. Szeretettel puszillak;
Linda
süti beállítások módosítása