HTML

Friss topikok

  • hildus2222: Attila, nagyon köszönjük a gyors beszámolót! Sajnos én sem lehettem ott, de már annyi kép, informá... (2011.11.18. 09:36) Jam Pub
  • Rebi82: Köszönet Attila, ezért a szépen megszerkesztett és tartalmilag információ gazdag írásért. Bármilye... (2011.09.30. 13:39) Szenes Iván emlékkoncert
  • padrienn: Andi! Csak annyit írnék: hát ez nem semmi! :) Amennyi km-t te megteszel... :) Na, látom, mostanába... (2011.09.20. 20:45) Flúgos futam Sóskúttól Dunaföldvárig
  • TéZsé: Dràga Monange!!! Nagyon koszonom, hogy ilyen szépen ossze foglaltad ezt a szép és valoban CRAZY n... (2011.08.08. 22:42) "Azért vannak a jóbarátok"

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.04.20. 23:08 Attila47

Fehérvár

- Máténé Valent Anna beszámolója -

Mivel én még nem írtam soha élménybeszámolót…és Adri az estétől kezdte a „kisregényét" :) megpróbálom az addigiakat leírni .

Szóval én úrinő voltam, mert Anikóék megígérték hogy elém jönnek Pesten és  beszállhatok „mercijükbe „ :)  Az Ikea előtt találkoztunk, ahol én először frászt kaptam, mert akkor láttam hogy az ottani parkoló bizony a föld alatt van, és oda csak autóval lehet lemenni…de Attila megoldotta felmászott a járdára, és  helyet csináltak nekem autójukba, én hátra sem mehettem a csomagtartóhoz, beültettek előre  aztán indulás. 

Attilának nem kellett gps…mi Anikóval élő adásban irányítottuk szegény embert, sőt még néha telefonos segítséget is kértünk :)

A megbeszélt 2 órára megérkeztünk Székesfehérvárra a csarnokhoz ahol Edit, Dóra, Erzsi, Mónika és Barbika már vártak ránk…Még telefonáltunk Adrinak és Attilának hogy várjunk-e , de ők csak estére érkeztek, így a mi kis csapatunk elindult felfedezni Fehérvár belvárosát.

Néha hangosabbak voltunk a kelleténél, nevetésünk, kiabálásunk valószínű okozott  némi derűt az utcán. :)

Minden lehetséges helyzetben fotózkodtunk, azt hiszem ez a pár száz fotóból is lejön :)

Beültünk egy török pizzériába, mert Anikó éhes volt, rendeltünk is három nagyméretű pizzát, na…nem mind Anikó ette meg, feláldoztuk magunkat mert ő ugye egyedül nem akart enni….:) A tulajdonos is emlékezni fog ránk tutira…mire mi megrendeltünk mindent….:)

Itt véletlen feljajdultam, mert a vállam már napok óta fáj, és a mellettem ülő Dóri megkérdezte, csak nem fáj?...de bizony…Na akkor következett a nap egyik csúcspontja, Dóri ott a pizzériában jóóóól megmaszírozott! Itt is köszönöm Dórikám, nagyon jó volt!!!! Edit sóvár szemeket meresztett, mire  masszőrünk átment hozzá és  őt is lekezelte…LOL. 

Ebéd után a Prága kávézóba ültünk be, mert Erzsónk kezdett offline-ba menni…mint a két nap alatt megtudtuk őt csak kávéval lehetett visszakapcsolni :)

A kávézóban is éltünk természetesen, de nagyon aranyos  felszolgálóhölgy volt  ott, jókat derült a mi jókedvünkön.

Az utcán megfogdostuk Kató néni orrát, nehogy már ne legyen szerencsénk…LOL

Székesfehérvár gyönyörű, bár én a Bory várat is megnéztem volna, állítólag szó sem volt róla…:) hisz tavaly látta a társaság…

Elindultunk a csarnokhoz, hogy időben ott legyünk, mert ugye az első sorból kell csápolni Istvánnak. És mire visszaértünk nem is mi voltunk az elsők, már álltak ott rajongók.

Adriék is ott voltak már Annával, Dóra testvérével, aki tényleg  hasonlít Dórára, de hál isten neki rövid haja van, így meg tudtuk különböztetni őket…:)

Nemsokára Attiláék is megérkeztek a Tabáni szülőkkel…és ott kiderült ők bizony nem maradnak velünk másnap..:( Itt kicsit lelohadt a jókedv, Edit is elszontyolodott, sokat készült erre a találkozóra…de mit lehet tenni…

Elkezdődött a koncert, én Erzsike nénivel ültem a lelátón, a többiek az első sorban buliztak, a közben megérkezett Erikáékkal, és Judittal.

István szokás szerint nagyon jó koncertet adott, és mivel tudtuk hogy utána van lehetőség találkozni vele,  siettünk is le az öltözőhöz. Megkezdődött a szokásos diliház, mindenki akart vele fotózkodni, egyénileg, csoportosan, ajándékátadások , puszik…

Erről is van sok fotó.

Én mivel szeretem a Neoton együttest is visszaültem a helyemre…LOOL ugyanoda ültem ahol a István koncertje alatt is ültem…és szóval, nem Tabáni rajongók közé ültem…volt egy-két megjegyzés a koncert alatt, én azért elbeszélgettem velük, hogy miért nem szeretik Istvánt, az volt a válasz, hogy nagyon jó hangja van Istvánnak, de  sok komoly dalt énekel, nem pörgeti a közönséget….én mondtam nekik, sok ilyen énekes van aki kiáll, vagy kiül egy szál gitárral és tele a stadion…erre  bólogattak, igazam van…szóval visszaültem ide hozzájuk és az egyik fiú megkérdezte…: jön vissza a Tabáni?? LOOL

Nagyon tetszett a Neoton-koncert, fantasztikus hangulatot csinált az együttes, a tömeg is  lelkesen csápolt, énekelt velük.  Az elején nekem ismeretlen dalok voltak, de utána jöttek a régi jól ismert számok is. Lassan visszajöttek a többiek is, szerintem mindenkinek tetszett az előadás.

Adriék és Attiláék közben elmentek, ezt Adri megírta. 

Mi viszont a koncert után elmentünk Edit barátnőjéhez aki szegény várt minket, de lehet nem gondolta hogy fél egy felé érkezünk meg…:)

Éjjel még virslit is főzött nekünk, és persze Erzsókának, és aki kért kávét is szolgált fel…:)

Hát persze a kávé kellett, mert locsolóbál volt a faluban, és Editünk megígérte benéz…..:)

Benéztek és táncoltak is egy jót LOOL én nem mentem…:( már bánom. 

Editünk Editje után elmentünk Editünkhöz…:)

 Először is Anikóval mi leellenőriztük a több napos takarítás eredményét…megnéztük a szekrények tetejét tényleg tiszta-e…az volt LOOOL   

Aztán  elkezdődött a meglepetések arzenálja….

Edit Laura-tortát csináltatott a kis drága szülinapjára, és a nagy meglepi a mi iwiwes tortánk volt!!!!! Rajta mindenki fotója aki ott volt….aki nem volt ott bánhatja…:(

A drága Iru és Rebi barátnőnk is küldtek nekünk meglepit egy-egy hűtőmágnes, csoki és üdvözlőlap formájában. Ezer köszönet érte, nagyon jól esett lányok. 

Három óra körül végre mindenki ágyba bujt, és elkezdődött az alvás és horkolás…:) :)

Hogy ki horkolt, rejtély, mert mindenki tagadta, de Móni megesküszik, hogy volt horkolás….

Én mondjuk bevállaltam, félve is aludtam el Edit mellett…de mikor  hallottam ő horkant, megnyugodtam, hogy duettet adunk elő…LOL

Hat órakor már csörgött a telefonja , ébresztő volt, elmentünk barátnőjéhez friss kenyérért, és nekem még volt egy meglepi, egy közös ismerősünkkel is találkozhattam. :) 

Már indultunk hazafelé a boltból mikor megszólalt Edit telefonja, valaki belekiabált hogy : kávét akarok…:) LOOL találjátok ki ki volt…:) 

Mire visszaértünk lassan ébredeztek a többiek is kacsazsíros kenyeret reggeliztünk teával, kávéval…és a rengeteg sajtos, muffin…hú, ennyi kaja, tényleg büfét lehetett volna nyitni hétfőn. :) Tényleg Anikó tette a legjobban, ropit sütött…nekem életmentő volt a Neoton alatt elrágcsáltam :) 

Megérkeztek Adriék is, és a reggeli után elindultunk Gorsiumba…ami nekem  nagyon tetszett, már rég meg akartam nézni.

Innen már Adri kisregénye a folytatás…ugyanazt tudom elmondani, nagyon szép időnk volt, nagyon jól éreztük magunkat, mindenkinek feltöltés volt ez a két nap biztosra veszem.

Editünk Editjének meg az ebédje…hmmmm fenomenális. Én mindenből ettem, és minden nagyon finom volt. A torta felvágásánál megint jókat nevettünk, mert nem akartunk wudut játszani, senkibe nem akartunk belevágni LOOL . 

Sajnos eljött a búcsú pillanata is, elég nehezen indultunk haza, Editünk is elfáradt szegény, de még húúúztuk az indulást….Ugye Drágám…:):) 

Nagyon szépen köszönjük a csodás hétvégét, és megyünk máskor is köszönjük…LOOOOOOL

Fotók: https://picasaweb.google.com/102834080975950252938/Szekesfehervar?authkey=Gv1sRgCP3b4KO9nKbREQ#

Máténé Valent Anna

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tabaniistvan.blog.hu/api/trackback/id/tr462843761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padrienn 2011.04.21. 10:34:44

Annám! Köszönöm a részletes kiegészítést.... ami persze nem is nevezhető kiegészítésnek, önmagában is megállja a helyét, mint beszámoló.
Írtam, hogy micsoda események részesei voltatok még az éjjel... az írásodból kiderül, egy cseppet sem túloztam. :)

zelizine 2011.04.21. 21:10:21

Anna, te kis drága!! :) Miről beszélsz, én hajnali 5 órakor feküdtem le, 7 órakor pedig Barbika telefonjára érkezett hangos pittyegés már ki is ugrasztott bennünket az ágyból!! :) Csoda, hogy feketét követeltem! :)
Aranyosan felidézted a közösen átélt élményünket!!!
Puszi!!!

Iru 2011.04.21. 22:08:02

Jajj, de nagyon szép is volt, jó is volt nektek!:) Köszönjük, hogy ilyen frissen,élményszerűen írtad le.

Monique0201 2011.04.21. 23:04:49

Kedves Anna! Nagyon jókat nevetgéltem itt az írásod olvasása közepette, igazi élménybeszámolót alkottál, amiért nagy köszönet jár! Horkolás amúgy tényleg volt, hiszen egy darabig azt hallgattam a fal mellett LOL :), mire elszenderedtem. Sok hasonlóan vidám és boldog élményt kívánok még mindannyiunknak! Puszi.

meda 2011.04.24. 10:51:55

Látom Annám, most már Rád is bízhatom a beszámolóírást :D:D:D
Ügyes, mindenre kiterjedő "Annás vagy "Edites" előadásmódodon jókat nevetgéltem, újra átéltem a történteket:) Ja, azt hittem, sosem mentek el! LOL Köszi, hogy rászántad Magad, várom a következő írásodat :)
Puszi: Edit
süti beállítások módosítása